تشک بادی روی آب بالش دار

intex 58807

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب مواج با بالش بادی سرخود یکی از مناسب ترین تشک های مخصوص تفریحات آبی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از سطح مواج بهره برده و در آرامش کاربرا هنگام استفاده بسیار تاثیر گذار خواهد بود. تشک بادی روی آب بالش دار با بهترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس در ایران عرضه میگردد . جنس این محصول از pvc مات میباشد ، این جنس کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد به همین منظور نیز می توان طول عمر زیادی را برای تشک بادی روی آب در نظر داشت .

دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات مقطعی میباشد . این محصول دارای رنگبندی بسیار زیبا و شاد میباشد . دارای رنگهای صورتی زرد و نارنجی مات است . این تشک روی آب دارای بالش سر خود است که راحتی را دو چندان میکند تا بتوانید سر خود را بر روی آن قرار داده و از فرو رفتن سر به داخل آب یا وارد شدن آب به داخل گوش و ... جلوگیری کنید . این کالا دارای ارتفاع 22 سانتی متر است . برای خرید این کالا با نمایندگی اینتکس تماس بگیرید و این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید .

ویژگی های تشک بادی روی آب بالش دار

هر تشک بادی روی آبی با توجه به طراحی و ساختاری که دارد ، دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که بهتر است در خرید تشک بادی روی آب خود به آن ها توجه داشته باشید . یکی از این موارد مهم ، نوع طراحی و ساختار تشک می باشد که هر چه طراحی آرگونومیک تر باشد ، راحتی و نرمی بسیار بهتری را شاهد خواهید بود و می توانید برای مدت طولانی نیز از تشک استفاده نمایید بدون اینکه خسته شوید یا اندام های شما تحت فشار قرار گیرند . از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب بالش دار دارد می توان به وزن سبک 1 کیلوگرمی آن اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . لازم به ذکر است که ابعاد بسته بندی شده این تشک برخلاف ابعاد باد شده آن بسیار کوچک است که به سادگی می توانید محصول را حمل کنید . همچنین این تشک دارای تحمل وزن بسیار بالایی است که تمامی سنین می توانند از محصول استفاده کنند . سایر ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب بالش دار را در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید .

تشک بادی روی آب بالش دار مناسب چه نوع آب هایی است ؟

شاید برخی از شما خریداران تشک های بادی این سوال را داشته باشید که این تشک ها مناسب برای چه نوع آب هایی هستند ؟ آیا می توان در تمامی آب ها از این محصولات استفاده کرد یا خیر ؟ با توجه به ساختاری که تشک بادی روی آب بالش دار دارد ، شناوری آن بر روی آب بسیار عالی بوده و می توانید با اطمینان از تشک استفاده کنید ، اما توجه داشته باشید که این شناوری خوب در آب های خروشانی همچون رودخانه چندان مثمر ثمر واقع نشده و نمی تواند شناوری خوبی را داشته باشد . اما در آب هایی مانند استخر ، دریاچه ها و برکه ها ، سواحل دریا و آب های اینچنینی بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود .

انواع تشک های بادی روی آب

تشک های بادی روی آب از نظر ساختاری بسیار متنوع هستند و از این بابت دستان شما خریداران گرامی بسیار باز بوده و به سادگی می توانید مدل دلخواه خود را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . تشک ها مدل های مختلفی از جمله شناور ها با ساختار عروسکی با اشکال زیبا یا به صورت تشک های تخت طراحی می شوند که مدل تشک بادی روی آب بالش دار از نوع تخت بوده و مناسب برای استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی اب می باشند . این در حالی است که سایر تشک ها به صورت شناور عمل کرده که بایستی سوار بر روی بدنه شناور شوید و چندان برای دراز کشیدن و ریلکس کردن مناسب نیستند . شما می توانید در دسته بندی مربوطه ، تصاویر انواع تشک های بادی روی آب را مشاهده کنید .

شرکت سازنده تشک بادی روی آب بالش دار

تشک بادی روی آب بالش دار توسط شرکت بزرگ آمریکایی اینتکس تولید شده است که می توان این برند را از شناخته شده ترین شرکت های فعال در حوزه ساخت محصولات بادی دانست ، اینتکس به تنهایی در صدر پر فروش ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی به ویژه محصولات بادی تفریحی مانند تشک بادی روی آب می باشد که همواره خرید آن توصیه می شود ، چرا که کیفیت ساخت محصولات این شرکت بسیار بالا بوده و از بهترین طراحی و با دوام ترین مدل ها را داراست .

 نوع مستطیلی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب بالش دار مدلی محبوب و پر فروش است که به واسطه طراحی خاص خود یکی از کم حجم ترین تشک های بادی روی آب است که می توانید به سهولت آن را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . همچنین وزن کلی آن به 1 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار پایینی بوده و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . تشک بادی روی آب بالش دار با توجه به ساختار بسیار عالی خود می تواند بر روی آب شناور مانده و افراد را بر روی خود نگه دارد . طول این استخر 229 سانتی متر و عرض آن 86 سانتی متر می باشد که به خوبی می تواند برای بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد ، همچنین این ابعاد مناسب برای استفاده یک نفره می باشد . در بخش های بعدی بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد .

راهنمای خرید اینترنتی تشک بادی روی آب بالش دار

در خرید اینترنتی تشک بادی روی آب به دلیل اینکه دسترسی فیزیکی به محصول ندارید ، نیاز است تا با مطالعه مشخصات و ویژگی های محصول ، اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول کسب کرده و خرید خود را انجام دهید . به عنوان مثال در خرید تشک بادی روی آب بالش دار نیاز است تا به مواردی همچون نوع طراحی و تولید ، ساختار و ویژگی ها ، جنس بدنه ، تحمل وزن محصول و ... توجه داشته باشید که در این بخش به صورت مختصر و مفید به تمامی آن ها پرداخته ایم . و اما توجه به تحمل وزن محصول از مهم ترین فاکتور های خرید تشک بادی روی آب می باشد که تشک بادی روی آب بالش دار قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی می باشد که به خوبی می تواند وزن هر فرد بالغی را تحمل کند .

تولید و طراحی تشک بادی روی آب بالش دار

همانطور که تصاویر گویای طراحی ظاهری تشک بادی روی آب بالش دار می باشند ، بخش تشک این محصول از ضخامت کمتری نسبت به سایر تشک ها داشته است که البته با توجه به وسعت و بزرگی تشک بادی روی آب ، شناوری آن با مشکل مواجه نشده و چه بهتر می تواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و وزن های بیشتری را نیز تحمل کند . این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی ساخته شده است که در بخش بالای آن بالش بادی سرخودی قرار دارد که ارتفاع بیشتری را به تشک داده است و اینگونه سبب شده است تا بتوانید سر خود را بر روی بالش قرار داده و از وارد شدن فشار و اذیت شدن آن جلوگیری کنید و از وارد شدن آب به گوش یا بینی و دهان نیز جلوگیری به عمل آورید . بخش رویه تشک به صورت مواج و برجسته ساخته شده است که نرمی و انعطاف پذیری بسیار عالی را به تشک بخشیده است .

جنس تشک بادی روی آب بالش دار

برای تولید تشک بادی روی آب بالش دار در هر سه رنگ موجود از pvc مات استفاده شده است ، لازم به ذکر است که پی وی سی ها در رنگبندی های مختلف و در ضخامت های متفاوتی ساخته شده اند که تولید کنندگان محصولات بادی بر اساس سلیقه و نیاز از مدل های مختلف پی وی سی استفاده می کنند . اما نکته قابل توجه در رابطه با این جنس ، طول عمر بسیار بالای آن و دوام و مقاومت بالا در برابر رطوبت ، تابش نور خورشید و ... می باشد که سبب آن شده است تا برای تولید بسیاری از محصولات بادی از این جنس مرغوب استفاده کنند .

راه اندازی و مراقبت تشک بادی روی آب بالش دار

در بخش بدنه تشک بادی روی آب بالش دار دریچه بادی منظور شده است که از آن طریق می توانید با هر وسیله و یا پمپ بادی ، محصول را راه اندازی کنید ، با توجه به اینکه اینتکس در کنار محصول پمپ باد دستی در نظر گرفته است شما می توانید با سرعت بیشتری تشک خود را راه اندازی و از آن استفاده نمایید .

آسیب ها و نحوه پنچرگیری تشک بادی روی آب بالش دار

محصولات بادی به دلیل ساختار بادشونده خود همواره در معرض آسیب دیدگی هستند ، به همین دلیل نیز بایستی در حفظ و نگهداری از محصولات کوشا باشید ، اما در برخی مواقع ممکن است به صورت سهوی تشک بادی روی آب آسیب ببیند ، به همین منظور نیاز است تا آن را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . برای اینکار نیاز به برچسب تعمیرات است ، اغلب در کنار محصولات برچسب های تعمیراتی وجود دارد و در صورت ناموجود بودن می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و یا حتی محصول خود را برای تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید . برای تعمیر تنها کافیست مقداری از برچسب را برش داده و آغشته به چسب مخصوص کرده و سپس بر روی بدنه و بخش آسیب دیده بچسبانید ، سپس محل آسیب دیده و تعمیر شده را به مدت 24 ساعت تحت فشار معمولی قرار دهید تا خشک و تعمیر شدن پایان یابد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...