تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی

bestway 43554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی از تشک های بی نظیر و بسیار عالی برای استفاده بر روی آب است که به دلیل داشتن لبه های بادی بزرگ و مرتفع ، قابل استفاده در بسیاری از آب ها شده و حتی شما می توانید از آن در سواحل دریا نیز استفاده کنید . ولی اگر دوست دارید که شرایط استفاده برای شما راحت تر باشد و بتوانید بهتر استراحت کرده و لذت ببرید می توانید از این تشک ها در آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه ها استفاده کنید . از مهم ترین خصوصیت های تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی علاوه بر داشتن لبه های بادی ، دارای تکیه گاه بسیار خوب است که ابعاد بزرگ این تکیه گاه می تواند حس خوب و راحتی را به شما بدهد ، شما می توانید از این تکیه گاه به عنوان پشتی یا بالش زیر سر استفاده کنید . این تکیه گاه نیز به مانند بدنه تشک بادی روی آب ، بادی بوده و انعطاف پذیری بسیار خوبی را دارد . سطح تشک و تکیه گاه به صورت برجسته است تا احساس بهتری را در هنگام استفاده داشته باشید . وزن تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی 1.8 کیلوگرم است و می تواند 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . این تشک همچنین دارای نگهدارنده بطری نوشیدنی می باشد . شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت تشک بادی روی آب و ویژگی های دیگر آن با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید . 

  • تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی
  • طول : 178 سانتی متر
  • عرض : 117 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای بالش بادی مجزا
  • دارای نگهدارنده بطری نوشیدنی
  • کد محصول : bestway 43554

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی از تشک های فوق العاده راحت و بسیار خوب برای تفریح کردن در آب می باشد که شما می توانید آن را خریداری کرده و به صورت یک تخت ، این محصول بادی را بر روی آب راه اندازی کرده و بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . دقیقا هدف از تولید تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی نیز توسط برند آمریکایی بست وی همین موضوع بوده تا شما بتوانید با خرید تشک بادی روی آب ، از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کرده و لحظه های شاد و دوست داشتنی را برای خود رقم بزنید . توجه داشته باشید که بست وی به صورت کاملا حرفه ای و بدون مشکل تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال را تولید کرده است و امکانات بسیار عالی را در تشک طراحی کرده است که تمامی آن ها کاربرد های بسیار عالی دارند . برای اینکه بیشتر با تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی آشنا شوید ، در ادامه به نقد و بررسی کامل تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی خواهیم پرداخت .

 

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی از نظر ابعادی کاملا مناسب برای استفاده یک نفره بوده و شرکت بست وی نیز طولی 178 سانتی متری و عرض 117 سانتی متری را برای تشک در نظر گرفته است ، برای همین است که هر فرد می تواند به راحتی از تشک استفاده کند . شاید از خود بپرسید که ممکن است قد شما بیشتر از طول تشک بادی باشد ، با این وجود باز هم شما می توانید از تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی استفاده کنید ، زیرا این تشک دارای تکیه گاه است که شما را به صورت نیمه دراز کش قرار خواهد داشت و شما در یک حالت با شیب از تشک می توانید استفاده کنید ، برای همین است که در صورت داشتن قد بلند باز هم می توانید از این تشک استفاده کنید . 

این تکیه گاه نیز به صورت بادی طراحی شده است و شرایط را برای نشستن و دراز کشیدن شما فراهم خواهد کرد . سطح تشک بادی روی اب به صورت مواج در نظر گرفته شده است و همین موضوع نرمی و راحتی بسیار بیشتری را به تشک بادی بخشیده است و شما می توانید در هنگام استفاده کردن از محصول ، احساس راحتی بسیار خوبی را داشته باشید . این تشک بادی روی اب ، دارای لبه های بادی ضخیم و بزرگی دارد که ارتفاع آن ها نیز زیاد است ، برای همین شما تفریبا در یک تشک گود نشسته یا دراز می کشید و به همین دلیل آب به داخل تشک نفوذی نخواهد داشت ، برای همین می توان گفت که تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی شبیه به یک قایق بوده که آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد . 

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی به رنگ آبی است و سطح آن به صورت پولک های سفید رنگ طراحی شده تا محصول بسیار زیبا و دوست داشتنی شود . در لبه تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی ، یک محل برای قرار دادن نوشیدنی ها طراحی شده است که در تصاویر دیگر محصول می توانید به صورت واضح این جالیوانی بسیار خوب را مشاهده کنید . در کل این تشک به دلیل بادی بودن و بدنه نرمی که دارد ، می تواند شرایط را برای استفاده کردن بسیار راحت تر کند . وزن تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی بسیار سبک است و تنها 1.8 کیلوگرم می باشد و دلیل آن نیز بادی بودن بدنه تشک است . 

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی از پی وی سی ساخته شده است . تکیه گاهی که بر روی تشک وجود دارد قابلیت جدا شدن را دارا بوده و شما می توانید در صورت نیاز آن را راه اندازی کرده و یا جدا کنید . این محصول دارای دو دریچه باد است و برای همین ایمنی بسیار بیشتری را دارد . تحمل وزن تشک بادی روی آب با تکیه گاه بزرگسال بست وی 90 کیلوگرم بوده و برای آن دسته از مشتریان فروشگاه اینتکس مناسب است که بزرگسال هستند و وزن آن ها نسبتا زیاد می باشد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...