تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی

bestway 43533

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی از تشک های راحتی فروشگاه intex می باشد که به صورت تلفیقی از تشک و مبل بادی ساخته شده است و به همین دلیل نیز دارای تکیه گاهی عالی برای استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب می باشد . این تشک بادی روی آب از معدود تشک هایی است که تکیه گاهی عالی به همراه یک بالش کوچک بادی در قسمت بالایی تکیه گاه می باشد که افراد می توانند بر روی تشک دراز کشیده و بر روی آب ریلکس کنند و مدت طولانی را بدون اینکه خسته شوند از تشک بادی استفاده کنند . بست وی برای اینکه تشک بادی روی آب با تکیه گاه بادی بسیار راحت تر باشد ، سطح تشک را به صورت مواج در نظر گرفته است که این برجستگی ها و بر آمدگی ها می تواند سبب انعطاف بسیار بهتر تشک بادی شود تا بتوانید احساس خوشایندی را داشته باشید . این محصول برای رده های سنی بزرگسال طراحی شده است و با توجه به تحمل وزن 90 کیلوگرمی و ابعاد 188 در 97 سانتی متری می تواند یک تشک عالی برای استفاده باشد . در کناره تشک بادی روی آب یک جالیوانی قرار دارد که از آن طریق می توانید نوشیدنی های خود را در دسترس قرار دهید تا به سادگی در صورت نیاز به نوشیدنی بدون اینکه به خشکی بیاید در همان وسط آب نوشیدنی خود را استفاده کنید . برای ساخت این محصول از لایه های ضخیم پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که ظاهر تشک را بسیار زیبا و دوام آن را چندین برابر کرده است . 

  • تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی
  • طول : 188  سانتی متر
  • عرض : 97 سانتی متر
  • ارتفاع : 53.5  سانتی متر
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرحدار
  • دارای تکیه گاه بادی
  • دارای نگهدارنده بطری
  • کد محصول : bestway 43533

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی یکی از تشک های بادی روی آب بسیار راحت و دوست داشتنی است که برای استفاده یک نفره طراحی شده است و می توان آن را یکی از پر فروش ترین تشک های بادی فروشگاه intex دانست که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و طراحی بسیار عالی خود مورد توجه مشتریان قرار گرفته است . این تشک بادی روی آب طراحی جدید دارد و برای ساخت آن از پی وی سی طرح دار استفاده شده است و همین موضوع باعث شده تا تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی علاوه بر داشتن ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی ، کیفیت بسیار خوبی را نیز داشته باشد .

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی کاملا ضد آب است و برای همین شما می توانید طی سال ها از این محصول بادی به بهترین شکل استفاده کنید . تنها صدمه ای که ممکن است به تشک بادی روی آب وارد شود این است که با اجسام تیز و برنده برخورد داشته باشد ، ولی با مراقبت کردن از تشک بادی می توانید از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید . شما می توانید تشک های بادی خود را حتی در صورت آسیب دیدن نیز تعمیر کنید و برای همین دلیل شرکت بست وی برای تشک بادی روی آب با تکیه گاه ، برچسب تعمیرات در نظر گرفته است .

تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی به دلیل اینکه دارای تکیه گاه و پشتی است ، می تواند شرایط بسیار بهتری را برای استفاده کردن شما محیا کند . شما می توانید بر روی این تشک بادی روی آب دراز کشیده و به تکیه گاه آن تکیه دهید و دستای خود را بر روی دسته های فوق العاده نرم و راحت بادی این تشک روی آب قرار دهید و ریلکس کنید . این تشک نیز به دلیل شناور بودنش بر روی آب می تواند فضای بسیار عالی را به شما بدهد تا احساس بسیار خوشایندی را داشته باشید . این تشک بادی روی آب بیشتر برای استفاده در استخر ها طراحی شده است ولی شما می توانید در سایر آب هایی که کم عمق هستند و جریان ندارند استفاده کنید .

شرکت بست وی برای اینکه شما در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب با تکیه گاه احساس راحتی بیشتری را داشته باشید ، سطح تشک را به صورت مواج و برجسته در نظر گرفته است که حتی در تصویر نیز مشخص است و شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب استفاده کرده و لذت ببرید . بالش بادی نیز در بالای تکیه گاه قرار دارد که شما می توانید در هنگام دراز کشیدن بر روی تشک بادی روی آب ، سر خود را در آن قسمت قرار دهید تا گردنتان فشاری را متحمل نشود .

در یک لبه تشک بادی روی اب ، یک حفره وجود دارد که آن حفره در واقع محلی برای قرار دادن بطری های شما خواهد بود ، لذا شما می توانید برای اینکه نوشیدنی های خود را در دسترس داشته باشید به راحتی بطری یا لیوان نوشیدنی خود را در آن محل قرار دهید و هر زمان که دوست داشتید به راحتی نوشیدنی خود را بردارید . طول تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی 188 سانتی متر است و عرض آن نیز 97 سانتی متر می باشد ، به همین علت هر فردی به خصوص بزرگسالان نیز به راحتی می توانند از تشک استفاده کنند . زیرا این ابعاد بسیار بزرگ و مناسب خواهد بود .

ارتفاعی که تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی دارد 53.6 سانتی متر است که در واقع همان ارتفاع تکیه گاه و بالش بادی تشک روی آب خواهد بود . وزن تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی همچنین 1.7 کیلوگرم است که وزن بسیار سبکی برای چنین تشک بادی روی آبی محسوب می شود . یکی از نکات مهم در خرید تشک بادی روی آب ، تحمل وزن این محصولات بادی است که ممکن است در هر مدل تفاوت داشته باشد . تشک بادی روی آب با تکیه گاه بست وی به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...