تشک بادی روی آب با روکش مخمل

bestway 67496B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب مستطیلی بست وی با تکیه گاه سرخود از سری تشک های بادی شناور و تفریحی روی آب جدید این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت رویه و کناره ها می باشد. محصولی شیک و زیبا که در نوع طرح چرم نیز تولید شده و از لحاظ مشخصات فنی با هم یکسان می باشند. اما این تشک روی آب نیز از یک تیکه گاه بادی سرخود  در قسمت فوقانی تشک بهره مند بوده که با باد نمودن بدنه به صورت خودکار شکل می گیرد. همچنین نشیمنگاه مواج آن می تواند علاوه بر ایجاد فضایی راحت برای نشستن یا دراز کشیدن در برابر تعرق بالای مصرف کنندگان مقاومت مناسبی داشته باشد. از دیگر ویژگی های این تشک می توان به داشتن چراغ چند رنگ حفاظ دار در قسمت لبه محصول و همچنین وزن سبک آن اشاره کرد. این تشک قابل استفاده در منزل نیز برای استراحت کردن و خوابیدن می باشد . بنابراین با یک خرید تشک بادی روی آب می توانید به دو صورت از تشک استفاده نمایید . رده سنی که برای تشک بادی روی آب مستطیلی بست وی در نظر گرفته شده است برای کودکان و نوجوانان می باشد .

 نوع تشکی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 1.9 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 نشیمنگاه مواج موازی
 دارای چراغ چند رنگ سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب با روکش مخمل از نمونه های بادی روی آب بسیار زیبا و شیک است که برای سنین کودکان و نوجوانان طراحی شده و به واسطه ساختاری که دارد می تواند به عنوان یک تشک ایده آل برای ریلکس کردن ، و گرفتن حمام آفتاب مناسب باشد . این محصول برای آب های کم عمق و آرام به مانند استخر ها و دریاچه ها می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید . توجه داشته باشید که آب های مواج به مانند رودخانه ها می تواند سبب برهم زدن تعادل تشک بادی شود ، این تشک به واسطه طراحی عالی خود قابل استفاده به عنوان تشک خانگی برای استراحت کردن و خواب های شبانه می باشد . این تشک ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیاد و منحصر به فرد می باشد که در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول ، با تمامی آن ها آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب با روکش مخمل

طراحی و تولید تشک بادی روی آب با روکش مخمل شبیه به طراحی تشک های خانگی می باشد با این تفاوت که ارتفاع این تشک بالا بوده و برای استفاده بر روی آب ساخته شده است . در بخش پشتی این تشک بادی روی آب ، تکیه گاهی قرار داده شده است که می توانید با تکیه دادن بر روی آن به صورت نشسته بر روی آب شناور بمانید ، همچنین می توانید بر روی تشک دراز بکشید . طول و عرض استاندارد این تشک مناسب برای بزرگسالان بوده و فضای کافی را در اختیارتان قرار خواهد داد . در جدول مشخصات ، ابعاد تشک در صورت راه اندازی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . از ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب با روکش مخمل می توان به داشتن رویه مواج محصول اشاره کرد که سبب نرمی و فرم پذیری بهتر تشک بادی روی آب با روکش مخمل شده است تا در صورت استراحت کردن طولانی فشاری به اندام ها وارد نشده و بتوانید مدت زمان بیشتری را از محصول استفاده کنید . در بخش کناری تشک ، قسمتی برای قرار گیری نوشیدنی ها قرار داده شده است که می توانید از آن استفاده نمایید .

جنس تشک بادی روی آب با روکش مخمل

برای ساخت و تولید تشک بادی روی آب با روکش مخمل از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است ، تفاوت این تشک بادی روی آب با دیگر تشک ها نیز لایه مخملی بدنه آن است که سبب لطافت بسیار بهتر تشک بادی شده است . استفاده از پی وی سی مخملی تنها در تشک های خانگی استفاده می شود ، اما شرکت بست وی برای ساخت تشک های روی آب خود نیز در برخی از مدل ها از پی وی سی مخملی استفاده کرده است .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب با روکش مخمل

برای استفاده از تشک بادی روی آب با روکش مخمل نیاز است تا آن را راه اندازی کرده و بر روی آب قرار دهید ، برای اینکار دریچه هایی در بدنه محصول قرار داده شده است که می توانید با استفاده از پمپ های باد از آن طریق تشک را راه اندازی کنید . و اما برای راه اندازی این تشک بادی روی آب ، توصیه می شود که از پمپ های باد دستی برای راه اندازی استفاده کنید . پمپ های باد دیگری به مانند پمپ برقی ، شارژی و فندکی نیز وجود دارند که پمپ های دستی به دلیل عدم نیاز به برق به سهولت استفاده می شود و همچنین حجم کمی داشته و جابجایی آن نیز راحت است .

توصیه های مهم نگهداری از تشک بادی روی آب با روکش مخمل

توجه داشته باشید که این محصول دارای ساختار بادی است ، این نوع ساختار در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است ، بدین منظور توصیه های مهم در نگهداری از تشک بادی روی آب با روکش مخمل مطرح است که بایستی به آن توجه داشته باشید . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند سبب سوراخ شدن و پارگی تشک بادی شود . در صورت آسیب دیدن عملکرد تشک با اختلال مواجه خواهد شد . ساییدگی بر روی زمین نیز می توانید این آسیب ها را به دنبال داشته باشد . اگرچه قصد دارید در سواحل و بر روی خشکی از تشک استفاده کنید ، از یک زیرانداز استفاده کرده و محصول را بر روی آن قرار دهید تا آسیبی نبیند .

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب با روکش مخمل

در صورت سوراخ شدن و آسیب های جزئی شما می توانید با تعمیر کردن بدنه تشک ، مشکل را برطرف ساخته و به مانند روز اول از محصول استفاده نمایید . تعمیرات این محصولات با استفاده از برچسب تعمیرات صورت می گیرد که می توانید این برچسب ها را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و یا در صورت موجود بودن در داخل جعبه از آن استفاده نمایید . همچنین فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات را ارائه داده است که می توانید محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا بررسی لازم و تعمیرات انجام شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...