تشک بادی روی آب با طرح آیس پک

intex 58754

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح آیس پک یکی از منحصر به فرد ترین محصولات کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت نواورانه و استاندارد بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی رده های سنی توصیه می شود. این محصول دارای بدنه ای ابی رنگ به نمای لیوان بوده که تصویری کاملی از یک ظرف ایس پک می باشد. به همین دلیل از استقبال خوبی درمیان مصرف کنندگان برخوردار شده است. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل با نرمی و دوام بالا استفاده می شود. به همین دلیل می توانید از محصول با اسودگی خاطر در اب های ارام و تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. این محصول از وزن کم و امکان راه اندازی اسانی برخوردار بوده به همین دلیل یک انتخاب مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. بر روی بدنه این محصول خطوط افقی طراحی شده که به این کالا ساختاری ضدتعریق می بخشد. در بخش بالایی محصول یک بالش بادی سرخود طراحی شده تا افراد استراحت اسانی را تجربه  کنند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 175 سانتي متر
 عرض 132 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2000 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب با طرح آیس پک

تشک بادی روی آب با طرح آیس پک یکی دیگر از جدیدترین تولیدات کمپانی بزرگ اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از طراحی بدنه منحصر به فرد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی این محصول به معرفی کامل ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس بای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید محصولی متناسب با نیاز خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار تشک های بادی روی اب شناور نگه داشتن فرد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل می باشد. از سوی دیگر اغلب افراد جب محصولی با طراحی بدنه نواورانه شده و از کلیشه های موجود دوری می کنند. شرکت اینتکس با رعایت این نکات مهم تشک بادی روی آب با طرح آیس پک را به بازار معرفی کرده است. این محصول از ارگونومی ساخت مستطیل شکل که نمای ظاهری از یک لیوان آیس پک دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه این محصول با نمای لیوان و ابی رنگ بوده که بر روی بخش بالایی ان می توانید محتویات داخلی آیس پک را مشاهده نمایید. رویه این محصول از ساختاری مواج برخوردار بوده به همین دلیل کاملا ضدتعریق می باشد. زیرا موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه خواهد شد. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا شخص با استفاده از ان بتواند استراحت راحتی را تجربه نمایید. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد خود قابل استفاده در اب های ارام و ماسب تمام رده های سنی می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند تا در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم طول عمر محصول و کیفیت جنس بدنه ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با انعطاف پیری ودوام بالا تولید کرده است. بخش کف محصول به صورت پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به بدنه را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه می باشد. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری برکیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 175 سانتی متر و عرضی معادل 132 سانتی متر می باشد. ارتفاع 18 سانتی متری محصول مانع از غوطه ور شدن ان در داخل اب خواهد شد. این محصول یک انتخاب استاندارد برای استفاده در سفر بوده زیرا حمل این محصول 2 کیلوگرمی به اسانی انجام می شود. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این تشک بادی به راحتی وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان ان تعبیه شده است. پس برای استفاده تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از توان قابل تحمل به رویه ان وارد نسازید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح آیس پک یک محصول استاندارد با طراحی بدنه مدرن بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...