تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا

intex 5677

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا یکی از محصولات مناسب تفریحات ابی بوده که برای استفاده تمام رده های سنی در سال جدید میلادی توسط کمپانی مشهور اینتکس طراحی و به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصو دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بر روی سطح ان خطوط افقی به چشم می خورد. این سطح مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری خواهد کرد. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد استراحت راحتی را تجربه کنند. بدنه این محصول دارای ترکیب رنگ سفید و مشکی بوده و ظاهری برگرفته از یک خرس پاندای زیبا می باشد. به همین دلیل این محصول با استقبال خوبی مواجه شده است. برای تولید بدنه این محصول از جنس وینیل با طول عمری بالا استفاده می شود. به همین دلیل می توانید در تمامی اب های ارام در فضاهای باز و یا سرپوشیده از این محصول استفاده کنید. این محصول امکان حمل و نصبی اسان داشته و یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 3200 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا

تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا یک محصول استثنایی و جذاب از شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات ابی در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای نواوارنه و زیبا برخودار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به نقد و بررسی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید یک محصول ایده ال توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه از محصولات مناسب تفریحات ابی شناور باقی نگه داشتن افراد بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل است. از سوی دیگر با توجه به استقبال گشترده مردم از تشک های بادی روی اب و تنوع بالای این گروه از محصولات در پروسه تولید نیاز به طراحی بدنه نواورانه و شاد احساس می شود. شرکت بزرگ اینتکس با اتکا به این موارد توانسته تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده و رنگبندی سفید و مشکی دارد. طراحی بدنه این محصول برگرفته از حیوان محبوب و دوست داشتنی خرس پاندا بوده که با استقبال خوبی همراه شده است. سطح رویه این محصول دارای خطوط افقی بوده که از تعریق بدن اجتناب می کند. زیرا این ساختار مواج موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت اسانی را تجربه کنند. این محصول با طراحی بدنه ای استاندارد قابل استفاده برای تمام سنین در آب های آرام می باشد.

جنس بدنه

مصرف کنندگان همواره به دنبال محصولی با کیفیت بالای جنس بدنه بوده تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل کمپانی اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری مقاوم و انعطاف پذیر تولید می کند. کف این محصول از نوع وینیل دولایه است. زیرا این بخش همواره با سطح آب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 198 سانتی متر با عرضی برابر 107 سانتی متر است. ارتفاع 7 سانتی متری بدنه محصول از غوطه ور شدن ان در داخل سطح اب جلوگیری خواهد کرد. این محصول با وزن بدنه 3.2 کیلوگرمی و امکان حملی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممگن برای استفاده اماده خواهد شد. تنها کافی ست ان را در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 80 کیلوگرم به بدنه ان بپرهیزید. همچنینی از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول را می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا محصولی متفاوت از شرکت اینتکس بوده که وزنی کم و طول عمری بالا داشته و در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده قابل استفاده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...