تشک بادی روی آب با طرح مثلثی

96636

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح مثلثی یکی از بزرگترین و مهیج تریم تشک های بادی روی آب برای سنین مختلف از جمله بزرگسال بوده که برای استفاده در آب های آرام و کم عمق کاربرد خواهند داشت. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه تمام طرح چرم بوده که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین در صورت برخورد با دمای مختلف آب از مقاومت خوبی بهره مند خواهد بود. این کالا از طراحی بدنه سه ضلعی برخوردار بوده و از سه تکیه گاه بادی سرخود بهره مند می باشد. این تشک روی آب دارای سطح نشیمنگاه مواج و مشبک بوده تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. روی لبه این شناور سه دستگیره پلاستیکی تعبیه شده شده تا حمل این محصول در حالت باد شده آسوده تر باشد. این حجم بسیار پایین محصولات بادی به شما اجازه خواهد داد تا به سهولت محصولات بادی خود را به همراه داشته باشید و در سفر ها نیز از آن ها استفاده نمایید . در بخش نقد و بررسی بیشتر با ویژگی های تشک بادی روی آب با طرح مثلثی آشنا خواهید شد .

 نوع مثلثی
 طول 195 سانتي متر
 عرض 195 سانتي متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 300 کیلوگرم
 شرکت سازنده Balance Living
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای کف مشبک
 دارای شکاف مخصوص پا
 دارای سه دستگیره حمل سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب استخری با طرح مثلثی از جدید ترین و پر فروش ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس می باشد که توسط شرکت Balance Living تولید و روانه بازار شد . این محصول از سطح کیفیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نیز فروشگاه اینتکس آن را در فروشگاه موجود کرده است . با توجه به طراحی که این محصول دارد ، استفاده از آن برای 3 نفر مناسب است که می توانید به بهترین شکل بر روی تشک نشسته و به تفریحات آبی خود بپردازید . در ادامه مطلب با نوع طراحی ، ویژگی ها ، نحوه راه اندازی محصول ، جنس بدنه ، توصیه های مهم نگهداری و تعمیرات تشک بادی روی آب با طرح مثلثی آشنا خواهید شد .

طراحی تشک بادی روی آب با طرح مثلثی

همانطور که از نام این محصول یعنی تشک بادی روی آب با طرح مثلثی مشخص است ، نوع طراحی آن به صورت مثلثی است که در هر گوشه آن نشیمنگاه و تکیه گاهی به صورت بادی طراحی شده است که می توانید به بهترین شکل روی تشک نشسته و بر روی آب شناور باقی بمانید . تشک بادی روی آب دارای سطح نشیمنگاهی مواج و برجسته است که سبب انعطاف پذیری و فرم پذیری سطح تشک شده است تا هیچ فشاری بر روی اندام ها احساس نکنید .

بخش مرکزی این تشک باز بوده و از آن طریق می توانید پاهای خود را وارد آب کرده و یا از آن جا به داخل آب بروید و یا به داخل تشک وارد شوید . در بخش های کناری تشک دستگیره هایی به منظور حفظ تعادل وجود دارد که در صورت لزوم می توانید از آن بگیرید . از سوی دیگر می توانید نوشیدنی های خود را به همراه برده و آن ها را با قرار دادن در جای بطری و جا لیوانی ، نوشیدنی خود را به همراه داشته باشید .

ویژگی های تشک بادی روی آب با طرح مثلثی

از ویژگی های بسیار عالی که تشک بادی روی آب با طرح مثلثی دارد می توان به استفاده از آن در آب های نسبتا مواج نیز اشاره کرد . شما می توانید از تشک بادی روی آب با طرح مثلثی تشک در دریا و دریاچه ها نیز استفاده کنید . بخش های تکیه گاه محصول دارای محفظه باد جدا می باشد که می توانید آن را به دلخواه باد کنید . این تشک برای تمامی سنین طراحی شده است و قادر به تحمل وزن بسیار بالا تا 300 کیلوگرم است که به سادگی می تواند وزن سه تا چهار نفر بزرگسال را بر روی خود تحمل کند .

نحوه راه اندازی راه اندازی تشک بادی روی آب با طرح مثلثی

دریچه های بادی در بخش های مختلف تشک بادی روی آب قرار دارد که می توانید از آن طریق محصول را راه اندازی کنید . تشک بادی روی آب با طرح مثلثی فاقد پمپ باد بوده بنابراین شما می توانید به صورت مجزا پمپ دلخواه خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید تا با استفاده از آن سریع تر و راحت تر تشک را راه اندازی نمایید . برای راه اندازی سریع تر و بهتر توصیه می شود که محصول را به طور کامل پهن کرده و سپس باد بزنید .

جنس تشک بادی روی آب با طرح مثلثی

برای ساخت تشک بادی روی آب با طرح مثلثی از جنس درجه یک پلاستیک پی وی سی استفاده شده است که این جنس کاملا ضد آب بوده و اشعه های خورشیدی نیز به آن آسیبی وارد نمی کند ، به همین جهت نیز طول عمر بالایی را می توان از تشک بادی روی آب با طرح مثلثی انتظار داشت . پی وی سی انعطاف پذیری بالایی داشته و کاملا سازگاری خوبی با پوست بدن دارد .

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب با طرح مثلثی

تشک بادی روی آب با طرح مثلثی به دلیل طراحی بادی خود نیازمند مراقبت و نگهداری است تا آسیب نبیند ، به همین جهت نیز توصیه می شود که از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری کرده و محصول را زیاد باد نکنید تا فشار زیادی به بدنه وارد شود . همچنین نباید از تشک بر روی زمین استفاده کنید زیرا ساییده شدن بر سطوح زبر نیز می تواند به محصول آسیب بزند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...