تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس

intex 58778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
910,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس یکی از زیباترین نمونه های تشک بادی روی اب بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و عرضه شده است. ساختار ظاهری این محصول بر گرفته از درخت کاکتوس بوده که رویه ای مواج دارد. به دلیل مواج بودن سطح محصول و گردش ازدانه هوا بین بدن شخض مصرف کننده و رویه تشک این محصول قابلیت ضدتعریق دارد. بر روی بدنه این محصول تعداد 2 عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی تعبیه شده است. این محصول دارای ساخاری مستطیل شکل بوده که شاخه های درخت کاج در دو سمت ان طراحی کی شود. این محصول با بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده که با توجه به مرغوبیت بالای ان می توانید به سادگی از محصول در شرایط مختلف اب و هوایی استفاده نمایید. در داخل بسته بندی این محصول تعداد 3 عدد جای بطری شناور روی اب مجزا با طرح های میوه نیز وجود دارد. این محصول با وزنی کم و قابلیت حمل و نصبی اسان یک گزینه مناسب جهت استفاده در سفر می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
دارای 3 عدد جای بطری شناور
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس

تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس یک نمونه جذاب و متفاوت از تشک های بادی روی اب بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس برای رده سنی بالاتر از 15 سال روانه بازار های جهانی شده است. ارگونومی ساخت شاد و منحصر به فرد محصول و طول عمر بالای ان از جمله علل اصلی محبوبیت ان به شمار می رود. در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی تمامی ابعاد این محصول به معرفی همه جانبه ان بپردازیم. پس برای خرید تشک بادی روی اب و اشنایی با این محصول منحصر به فرد توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی جدید بوده و از کلیشه های موجود در بازار اجتناب می کند. به همین دلیل توجه به نواوری در زمینه طراحی و ارائه محصولی استاندارد که ایمنی شخص را در زمان استفاده تضمین کند از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد. شرکت اینتکس با رعایت این نکات اساسی به تازگی تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس را به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول دارای رنگ بدنه ای سبز و ارگونومی ساختی منطبق با درختچه کاکتوس داشته که در دوسمت ان شاخه های زیبایی تعبیه شده است. این محصول دارای دو عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی بوده که طول عمر بدنه را افزایش می دهند. بدنه این تشک بادی کاملا مواج طراحی شده که به محصول قالیت ضدتعریق بودن بخشیده است. زیرا هوا ازادانه در بین بدن شخص مصرف کننده و بدنه محصول در گردش خواهد بود. در داخل بسته بندی محصول سه عدد جا بطری مجزای بادی شناور روی اب وجود دارد. این جا بطری ها با نمایی از میوه های پرتغال و هندوانه و طالبی طراحی شده اند. شما می توانید در طمان شنا نوشیدنی های خود را نیز به راحتی بر روی سطح اب به همراه داشته باشید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای مواقع ضروری وجود دارد.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به دلیل ارتباط مستقیم جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با دوام و نرمی بالا تولید کرده است. کف این محصول همواره با سطح اب در تماس بوده و تمامی فشار وارده به محصول را تحمل می کند. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید شده است. این ساختار برای اب های ارام توصیه شده و قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده به همین دلیل از طولی برابر 180 سانتی متر و عرضی معادل 89 سانتی متر برخوردار است. ارتفاع 25 سانتی متری محصول از غوطه ور شدن ان در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز اجتناب خواهد کرد. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا حمل کالای 1.5 کیلوگرمی به سهولت انجام می شود. این محصول برای تمام رده های سنی بالاتر از 15 سال مناسب بوده و می تواند وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را در بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به ساختار محصول بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح کاکتوس محصولی با ساختاری پرتابل و طول عمر بالا بوده که برای استفاه در اب ها ارام در فضایهای باز و یا سرپوشیده تولید شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...