تشک بادی روی آب با طرح گیلاس

Intex 58790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب با طرح گیلاس یکی از منحصر به فرد ترین نمونه تشک های بادی روی اب برای استفاده بزرگسالان بوده که در سال جدید توسط شرکت اینتکس طراحی و روانه بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای مدرن و برگرفته از یک گیلاس زیبا بوده که برای تفریحات ابی در اب های ارام توصیه می شود. این محصول دارای ساختاری مستطیل شکل بوده و رنگ بدنه ان ترکیبی از قرمز و سبز می باشد. بدنه این محصول دارای خطوط دوار بوده و کاملا مواج است. به همین دلیل با امکان ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری می کند. این محصول از وزنی کم و امکان حمل و نصبی اسان برخوردار بوده به همین دلیل یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع وینیل با طول عمر بالا و ساختاری انعطاف پذیر استفاده می شود. پس می توانید از ان در تمامی شرایط اب و هوایی به راحتی استفاده نمایید. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا استراحتی اسان را تجربه کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع نیم دایره
 طول 178 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1198 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب با طرح گیلاس

تشک بادی روی آب با طرح گیلاس یکی از زیباترین انواع محصولات تفریحی بوده برای استفاده در اب های ارام توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از طراحی بدنه شاد و مدرن برخوردار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید تشک بادی روی اب بر اساس علایق خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه از محصولات شناور باقی نگه داشتن مصرف کنندگان بر روی سطح اب با حفظ ایمنی کامل است. از سوی دیگر این گروه از محصولات با استقبال گسترده ای از سوی عموم روبرو بوده و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل در پروسه تولید نیاز به یک طراحی بدنه شاد و نوارانه وجود دارد. شرکت اینتکس با اتکا به این موارد به تازگی تشک بادی روی آب با طرح گیلاس را به بازار معرفی می کند. این محصول از طراحی بدنه ای مدرن برخوردار بوده که برگفته از یک میوه محبوب تابستانی به نام گیلاس می باشد. دو عدد گیلاس گرد به یکدیگر متصل شده که ارگونومی ساخت بدنه ای متسطیل شکل را تشکیل می دهد. این بخش از محصول کاملا قرمز رنگ در نظر گرفته می شود. در بخش بالایی این گیلاس ها شاهد دو عدد شاخه متصل به برگ بادی به رنگ سبز هستیم که به زیبایی کالا می افزاید. رویه این محصول از خطوط دوار برخودار بوده که از تعریق بدن مصرف کنندگان جلوگیری می کند. زیرا این ساختار موجب گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول خواهد شد. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت راحتی را تجربه نمایند. این محصول با طراحی بدنه ای استاندارد قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد.

جنس بدنه

برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری و رضایتمندی مصرف کنندگان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مقاوم ترین نوع وینیل با ساختاری انعطاف پذیر تولید می کند. کف محصول همواره با سطح اب در تماس بوده وتمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه است. شما می توانید از این محصول با خیالی اسوده در تمامی فضاهای باز نیز استفاده نمایید.زیرا تغییرات شرای جوی و اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول و دوام ان ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 1.2 کیلوگرمی و امکان جا به جایی اسان یک انتخاب مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 178 سانتی متر با عرضی معادل 85 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل اب جلوگیری خواهد کرد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به بادکردن ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از 80 کیلوگرم به ساختار بدنه بپرهیزید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصوا جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب با طرح گیلاس محصولی با ساختار پرتابل و طول عمری بالا بوده که قابل استفاده برای تمامی سنین می باشد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...