تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی

bestway 43414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی وسیله تفریحی برای آب تنی و ریلکس کردن بر روی آب می باشد که شما عزیزان می توانید با در نظر داشتن نوع طراحی شبیه به صدف و ظاهر زیبای آن و البته سایر ویژگی ها نظیر تحمل وزن و .... آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی بسیار دوست داشتنی و زیبا بوده و برند بست وی آن را برای سنین بالای 10 سال طراحی کرده است و به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، به همین دلیل نیز می توان گفت که تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی برای بزرگسالان طراحی شده و به خوبی می تواند وزن آن ها را تحمل کند . رویه مواج این تشک بادی به خوبی می تواند نرمی را به دنبال داشته باشد تا حس خوشایندی به شما در هنگام استفاده ، دست بدهد . شکل ظاهری این تشک بادی روی آب شبیه به صدف بوده رنگ خاص آن و البته بدنه براق محصول در صورت برخورد نور می تواند هفت رنگ شود و جلوه بسیار زیبایی را از خود نشان دهد . تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی 1.35 کیلوگرم وزن داشته و بهترین شناور بادی برای تفریحات آبی شما در مسافرت ها خواهد بود . راه اندازی آن نیز بسیار ساده و سریع خواهد بود . 

  • تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی
  • طول : 185 سانتی متر
  • عرض : 114 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.35 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای رویه مواج
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43414

تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی از تشک های بسیار دوست داشتنی و با طراحی منحصر به فرد و بسیار دوست داشتنی است که برای استفاده شما بر روی آب ساخته شده است و می تواند فضای زیادی را در اختیار شما قرار بدهد تا بتوانید مدت زمان طولانی را از تشک بادی روی آب استفاده کنید . این محصول بادی به دلیل نوع طراحی خاصی که دارد بیشتر برای دراز کشیدن ساخته شده است و شما می توانید بر روی آب ریلکس کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزنید . اگر دوست دارید که بر روی آب ریلکس کرده و استراحت کنید و یا حمام آفتاب بگیرید ، بدون شک تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود . در ادامه با توضیحات بیشتری که در رابطه با تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی خواهیم داد ، بیش از پیش با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد . 

تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی تشکی بسیار عالی برای شما خواهد بود که می توانید در آب های نسبتا آرام از آن استفاده کنید . زیرا آب های خروشان می تواند تعادل تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی را بر هم زده و شما را با مشکل مواجه کند . ولی یک ویژگی بسیار خوبی که تشک بادی روی آب نسبت به سایر شناور های بادی روی آب دارد این است که این محصولات طراحی پهن دارند که تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به سطحی پهن دارد که باعث شده به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و شناوری بسیار عالی را داشته باشد تا شما نیز بتوانید به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی از تشک بادی روی آب استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید . 

در رابطه با ابعاد تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی می توان به طور دقیق اشاره کرد که طول تشک بادی روی اب 185 سانتی متر و عرض آن 114 سانتی متر می باشد . به همین دلیل نیز گفته می شود که این تشک بزرگ بوده و می تواند یک فضای بزرگ را نیز در اختیار شما قرار دهد . طراحی بسیار زیاد و رنگ خاصی که تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی دارد ، آن را بیشتر برای استفاده خانم ها مناسب کرده است . ولی باز این تشک می تواند وزن های بسیار بالایی را تحمل کند . بست وی تحمل وزن تشک بادی روی آب براق طرح صدف را 90 کیلوگرم در نظر گرفته است . بنابراین می توان گفت که اکثر افراد می توانند از تشک بادی استفاده کنند . 

بست وی برای اینکه مصرف کنندگان در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی راحت باشند و احساس خوبی را داشته باشند ، طراحی این تشک بادی را به همراه رویه ای به صورت مواج تولید کرده است ، داشتن رویه مواج که همان برجستگی های سطح تشک بادی روی آب می باشد ، می تواند انعطاف پذیری تشک بادی را چندین برابر کند و همچنین اجازه دهد تا تشک بادی روی آب بتواند به خوبی فرم بگیرد ، بنابراین شما با دراز کشیدن بر روی تشک بادی احساس خوبی را خواهید داشت . بادی بودن این محصولات نیز مزید بر علت شده و باعث شده است تا تشک ها بسیار نرم و راحت باشد . حتی تشک های بادی خانگی را نیز با همین ویژگی ها تولید می کنند .

برای ساختن تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی از لایه های براق و رنگی پی وی سی استفاده شده است . این طراحی بی نظیر باعث شده است تا تشک بادی بسیار ظاهری زیبا و دوست داشتنی را داشته باشد . این تشک بادی روی آب در صورت برخورد با نور آفتاب می تواند به صورت رنگی شود و ظاهری بسیار شکیل تر را به خود بگیرد . وزن تشک بادی روی آب براق طرح صدف بست وی 1.35 کیلوگرم است و جابجایی آن بسیار آسان خواهد بود . فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با قیمت بسیار ارزان و مناسبی برای فروش گذاشته است و شما می توانید آن را با ضمانت فروشگاه انتخاب و خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...