تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس

115539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس محصولی فانتزی به شکل بستنی یخی می باشد که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و تولید شده است . این محصول دارای رنگ هایی فانتزی بر روی بدنه بوده که برای هر فردی جالب به نظر می رسد . سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است تا در حین استفاده بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی و خروج ناگهانی به درون آب شود . شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی تهیه نموده که علاوه بر دارا بودن نرمی و راحتی ، جلوه ای زیبا به محصول بخشیده و در عین حال در باربر آسیب دیدگی بسیار مستحکم می باشد . به منظور افزایش طول عمر و مقاومت محصول ، قسمت زیرین آن از وینیل دولایه درنظر گرفته شده است که در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد . این محصول مناسب استفاده در آب های آرام و استخر ها بوده و با توجه به وزن اندک آن که در حدود 500 گرم می باشد ، به سادگی قابل حمل و جابه جایی بوده و نیز قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول می توانی به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 77 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 500 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس محصولی با طراحی متفاوت و رنگی زیبا می باشد که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت می باشد که شما در حین استفاده دچار درد و خستگی نخواهید شد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که اغلب ما در حین خریداری یک محصول به آن توجه نشان می دهیم شکل ظاهری و نوع طراحی آن محصول می باشد . زیرا این مورد علاوه بر تاثیر گذاری بر روی زیبایی محصول بر نوع کارایی آن نیز موثر خواهد بود . این محصول شبیه به یک نوع بستنی طراحی شده است که دارای بدنه ای با رنگ هایی شاد و فانتزی می باشد که زیبایی آن را دوچندان افزایش داده و موجب جلب نظر بسیاری از افراد شده است. نشیمنگاه این تشک بادی به صورت مستطیل شکل طراحی شده و از فضای کافی و مناسب به منظور استفاده بزرگسالان برخوردار می باشد . همچنین به منظور افزایش تعادل آن عرض آن پهن در نظر گرفته شده است که بر افزایش زیبایی این محصول بی تاثیر نخواهد بود . برای استفاده از این تشک بادی می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کم ترین زمان ممکن و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، آن را راه اندازی نموده و از آن لذت ببرید .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی محصول مورد نظر ، جنس و کیفیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا محصولی هرچند زیبا ولی فاقد کیفیت مطلوب ، از کارایی قابل قبولی برخوردار نخواهد بود . به همین منظور شرکت بست وی بدنه ی آن را ار جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که علاوه بر زیبایی ، از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در عین حال از نرمی و راحتی قابل قبولی برخوردار می باشد . همچنین به منظور افزایش کیفیت و طول عمر آن ، قسمت زیرین این تشک بادی از وینیل دولایه درنظر گرفته شده است که به سادگی دچار آسیب پذیری نخواهد شد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

دارا بودن فضای کافی و مناسب برای تفریح در محصولات تفریحی یکی از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که قادر است ما را به خریداری محصول مورد نظر ترغیب نماید . این تشک بادی دارای طولی معادل 178 سانتی متر و عرض 77 سانتی متر بوده که کاملا مناسب استفاده بزرگسالان می باشد . وزن آن نیز در حدود 500 گرم بوده که به سادگی می توان آن را حمل و در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار داد . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد.

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کیفیت درنظر گرفته شده برای محصولات ، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن بسیار موثر خواهد بود . به منظور افزایش طول عمر و کیفیت این محصول تنها کافیست که از برخورد اشیا نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن این محصول در برابر حرارت های بالا بپرهیزید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین این شرکت بسپارید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس محصولی جذاب می باشد که مناسب استفاده بر روی آب های آرام و استخر ها تهیه شده است . شما می توانید در صورت عدم استفاده ، از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه و آن را در کوچک ترین ابعاد ممکن جمع نمایید .برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی تهران اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...