تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی

bestway 44020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی از تشک های بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار برای استفاده بزرگسالان می باشد که بست وی آن را در سه رنگ مختلف تولید کرده است ، این تشک بادی روی آب گرچه ضخامت کمی نسبت به سایر تشک های بادی دارد ، ولی ابعاد آن بزرگ بوده و با توجه به طول 213 سانتی متری و عرض 86 سانتی متری به بهترین شکل می تواند بر روی آب تعادل خوبی داشته باشد و وزن های بالای افراد را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . به طور میانگین وزن افراد تقریبا 60 تا 70 کیلوگرم است . این تشک بادی روی آب در سه رنگ بنفش ، آبی و فیروزه ای تولید شده است که شما می توانید به صورت جداگانه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . از ویژگی های بسیار عالی تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی می توان به سبک بودن و وزن بسیار پایین آن اشاره کنیم ، هر یک از این تشک ها تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارند که در صورت بسته بندی حجم بسیار کوچکی را به خود خواهند گرفت . از سایر ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی می توان به قابلیت تعمیر شدن آن ها اشاره نمود . 

  • تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی
  • طول : 213 سانتی متر
  • عرض : 86  سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای 3 رنگ مختلف
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 44020

تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی از تشک های بسیار عالی و کاربردی برای استفاده بر روی آب می باشد . این تشک ها تنها برای این طراحی شده اند که آن ها را بر روی آب استفاده کنید . دلیل شناوری خوب آن ها نیز  بادی بودن تشک های بادی است که می تواند باعث شود تا این محصولات بتوانند بر روی آب شناور بمانند . هر یک از تشک های بادی روی آب با توجه به ابعاد و بزرگی که دارند می توانند وزن های متفاوتی را نیز تحمل کنند . بنابراین در هنگام خرید تشک بادی روی آب می توانید به تحمل وزن این محصولات بادی توجه داشته باشید . فروشگاه اینترنتی اینتکس با توجه به اینکه تمامی این محصولات بادی اصل و اورجینال هستند ، تحمل وزن آن ها را مشخص کرده و در مشخصات آن ها قرار داده است . 

به عنوان مثال تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند و دلیل اصلی که می تواند این وزن را تحمل کند ، پهن بودن تشک بادی روی آب است . این تشک بادی روی اب طولی 213 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 86 سانتی متر می باشد . بنابراین هر فرد بالغی با هر وزنی که دارد به خوبی می تواند از تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی استفاده کرده و بر روی آب باقی بماند . تحمل وزن 90 کیلوگرمی تحمل وزن استانداردی است که بیشتر تشک های بادی روی آب از این استاندارد برخوردار هستند . شرکت بست وی تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی را در 3 رنگ مختلف تولید کرده است و شما می توانید آن ها را بر اساس نیاز خود انتخاب و خریداری کنید . 

رنگبندی های این تشک های بادی تقریبا نزدیک به یکدیگر هستند و از نظر نوع طراحی تفاوتی با یکدیگر ندارند و حتی ابعاد آن ها نیز یکی می باشد . این تشک بادی روی آب از یک ویژگی بسیار خوب برخوردار است که آن هم داشتن بالش بادی سرخود می باشد که بسیار بزرگ بوده و شرایط برای تفریح کردن بسیار عالی است . بنابراین شما می توانید با استفاده از تشک بادی روی اب ، بر روی تشک دراز کشیده و ریلکس کنید و همچنین استراحت نمایید . سطح تشک بادی روی آب به صورت مواج و برجسته طراحی شده است که حالتی زنبوری دارد و این حالت می تواند باعث انعطاف پذیری هر چه بهتر تشک بادی شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از تشک بادی روی آب استفاده کنید . 

از دیگر ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی دارد ، می توان به وزن سبک آن ها اشاره کرد . هر یک از این تشک های بادی روی آب 1.2 کیلوگرم وزن دارد که شاید در مقایسه با سایر تشک های بادی روی آب بتوان گفت وزن سبک تری را داشته و به همین دلیل حمل کردن آن نیز بسیار ساده و آسان خواهد بود . البته این تشک بادی روی اب حجم بسته بندی بسیار کوچک را نیز دارد که باعث می شود تا شما بتوانید از تشک های بادی روی آب به راحتی در سفر ها استفاده کنید و آن ها را ساده تر و راحت تر حمل کنید .

اگرچه ارتفاع و ضخامت تشک بادی روی آب کم است ، ولی برای ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال سه رنگ بست وی نیز از لایه های پی وی سی بسیار مقاوم و ضخیم استفاده شده است که باعث شده تا تشک کاملا ضد آب باشد و بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر باشد . به دنبال این موضوع شرکت بست وی حتی برای رفع آسیب دیدگی های جزئی نظیر سوراخ شدن ، برای محصول برچسب تعمیرات در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن ، تشک بادی روی آب را تعمیر کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...