تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی

bestway 43111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی از جدید ترین تشک های بادی روی آب برند بست وی است که در این مدل جدید ویژگی هایی از نظر طراحی نسبت به مدل های قدیمی تر وجود دارد که باعث شده است تا مشتریان نیز علاقه مند به خرید تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی جدید 2022 شوند . این تشک بادی روی آب دارای ابعاد بزرگی بوده و طول آن 191 سانتی متر و عرض آن نیز 173 سانتی متر است ، به همین جهت مناسب برای استفاده 3 نفر به صورت دراز کشیده خواهد بود . این در حالی است که تحمل وزن تشک بادی روی آب نیز بسیار عالی بوده و می تواند تا 270 کیلوگرم را تحمل کند ، به همین دلیل می توان گفت که طراحی بسیار عالی و بزرگی داشته و دریچه های باد آن ، حجم زیادی از باد را در داخل خود جای خواهد داد . این تشک بادی روی آب از لایه های پی وی سی ساخته شده است که کاملا آن را ضد آب و ضد حساسیت کرده است . این محصول دارای سه بخش برای نشستن است که برای هر سه فرد تکیه گاه بادی نیز در نظر گرفته است که ارتفاعی 41 سانتی متری دارد تا شما بتوانید برای مدت های طولانی تر از تشک بادی استفاده کنید . مرکز تشک بادی روی آب باز بوده و شامل حفره است که پاهای شما آویزان مانده می توانید پاهای خود را وارد آب کنید . در بدنه تشک بادی روی آب جالیوانی هایی وجود دارد که برای قرار دادن نوشیدنی ها و بطری ها مناسب خواهد بود . شما عزیزان می توانید با مطالعه بخش نقد و بررسی که فروشگاه اینتکس به بررسی کامل تشک بادی جدید بست وی پرداخته است ، اطلاعات بیشتری را نسبت به تشک بادی کسب کنید . 

  • تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی
  • طول : 191  سانتی متر
  • عرض : 173 سانتی متر
  • ارتفاع : 41  سانتی متر
  • وزن : 4.2 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 270 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای نگهدارنده نوشیدنی
  • دارای سه تکیه گاه بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43111

تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی تشکی است که به صورت چند ضلعی ساخته شده است و از نظر ابعادی نیز بزرگتر از سایر مدل هایی است که در بازار و حتی در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده اید . تشک های بادی روی آب به خوبی می توانند برای استفاده بر روی آب و شناور ماندن کارایی داشته باشند ، چرا که بدنه آن ها کاملا ضد آب است و در میان این لایه های ضد آب ، هوا وجود دارد که باعث می شود تا تشک بادی روی آب بتواند شناور بماند و حتی وزن های بالایی را تحمل کند . حتی طراحی قایق بادی نیز به همین صورت بوده و شما می توانید به راحتی با استفاده از آن ها روی اب بمانید . شرکت بست وی یکی از شرکت های بسیار فعال در ساخت و فروش تشک بادی روی آب می باشد که این محصول را به صورت سه نفره ساخته است . 

در میان انواع تشک های بادی روی آب ، کمتر تشک بادی طراحی شده است که به صورت سه نفره باشد ، ولی شرکت بست وی به بهترین شکل و با ظاهری بسیار دوست داشتنی و خوب تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره را تولید کرده است که می تواند برای تمامی سنین حتی بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک بادی روی آب به خوبی می تواند وزن های بالایی را نیز تحمل کند و تنها ظرفیت آن سه نفره نیست ، بلکه وزن هر سه فرد بالغ را به خوبی می تواند تحمل کند ، بدون اینکه به داخل آب فرو برود و یا آسیبی ببیند . مقداری که شرکت بست وی برای تحمل وزن تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره اعلام کرده است 270 کیلوگرم می باشد که تقریبا اگر وزن هر فرد 90 کیلوگرم باشد ، باز هم به راحتی می تواند از تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی استفاده کند . 

طول تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی 191 سانتی متر است و عرضی که تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی دارد 173 سانتی متر با ارتفاع 41 سانتی متر است ، بنابراین به خوبی می تواند یک فضای بزرگ را برای استفاده شما عزیزان به همراه داشته باشد . بست وی برای اینکه در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی بسیار راحت تر باشید ، برای این تشک بادی روی آب ، تکیه گاه بادی در نظر گرفته است . قسمت های سفید رنگی که در لبه های تشک بادی روی آب مشاهده می کنید ، در واقع تکیه گاه های تشک بادی روی آب هستند . علاوه بر این بخش ، نشیمنگاه تشک بادی روی آب نیز سفید رنگ است و تنها لبه کناری آن آبی می باشد . 

بست وی طوری صندلی ها و محل قرار گیری افراد را بر روی تشک بادی طراحی کرده است که هر فرد می تواند به راحتی دیگران را نیز ببیند و با آن ها در هنگام تفریح ، گفتگو و صحبت کند . در کناره هر تکیه گاه همچنین جا لیوانی قرار دارد که شما می توانید در آن قسمت ، نوشیدنی ها و بطری های خود را قرار داده و به سادگی آن ها را در دسترس داشته باشید . علاوه بر جایی برای نگهداری نوشیدنی ها ، دسنگیره هایی در لبه های بادی و در قسمت آبی رنگ تشک بادی روی اب قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن ها به خوبی تعادل خود را حفظ کنید و یا برای جابجایی تشک از آن گرفته و محصول را جابجا کنید . 

وزن کلی تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی 4.2 کیلوگرم است که بسته به بزرگ بودنش کمی از سایر مدل ها سنگین تر است . جنس بدنه ای که تشک بادی روی آب بزرگسال سه نفره بست وی از آن ساخته شده است ، لایه های بسیار ضخیم pvc می باشد که خاصیت و ظاهری طرح چرم دارد . این طراحی چرمی باعث شده است تا کیفیت ساخت تشک بادی روی اب بیش از پیش شده و بدنه کاملا ضد آب باشد . این لایه ها حتی قابل تعمیر بوده و می تواند با لیبل های تعمیرات به سادگی محل سوراخ شده را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...