تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

intex 56862

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس را می توان یکی از راحت ترین تشک های بادی روی آب و شناور های طراحی شده شرکت اینتکس دانست که می توانید به سادگی از آن استفاده کرده و به خوبی نیز بر روی آب تعادل داشته باشید . به واسطه طراحی شبیه به قایق تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس رده سنی که برای استفاده از محصول در نظر گرفته شده است ، سنین بالای 9 سال می باشد که می تواند سنین نوجوانان را نیز در بر بگیرد . با توجه به تحمل وزن 100 کیلوگرمی محصول نیز می توان گفت که تمامی سنین به خصوص بزرگسالان نیز می توانند از آن با خیال راحت استفاه کنند .

نکته قابل توجه این است که تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس برای استفاده یک نفره طراحی شده است و فضای کافی را برای یک نفر داشته و در صورت استفاده به صورت دو نفره فضا کمی خواهید داشت . شما می توانید به دلخواه حتی پاهای خود را نیز دراز کرده و ریلکس کنید . داشتن پشتی در بخش انتهایی تشک بادی روی آب می تواند به عنوان یک تکیه گاه نرم و مناسب ، از وارد شدن فشار به سر و گردن جلوگیری کرده و راحتی شما را در پی داشته باشد . همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، در دو طرف این تشک ، دستگیره هایی قرار دارد که از آن طریق می توانید به خوبی از تشک گرفته و تعادل خود را حفظ کنید . 

برند تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

برند تولیدی تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس شرکت آمریکایی intex می باشد که یک برند اورجینال در میان سایر برند ها شناخته می شود که کیفیت ساخت بسیار عالی داشته و از پر فروش ترین برند های حال حاضر دنیا می باشد . این برند به دلیل استفاده از جنس های بسیار خوب برای تولید محصولات بادی خود بسیار شناخته شده است . لذا توصیه ما نیز به مشتریان عزیز خریداری محصولات بادی از برند های معتبر است ، اگرچه فروشگاه تهران اینتکس تمامی محصولات بادی خود را از برند های معتبر موجود کرده است .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

در بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس دریچه بادی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از پمپ های باد نسبت به راه اندازی محصولات بادی اقدام کنید . توجه داشته باشید که اغلب پمپ ها به خصوص پمپ های باد اینتکس که مخصوص محصولات بادی برند اینتکس می باشد دارای نازل های متغیر هستند که می توانید با تغییر دادن نازل به بهترین شکل هر محصول بادی خود را راه اندازی کنید . اما با توجه به اینکه این محصولات بادی بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که برقی در آن نزدیکی نیست به مانند دریا ها و ... بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند .

مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

نکته ای که بایستی همواره در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس در نظر داشته باشید ، نگهداری مناسب و مراقبت صحیح به منظور جلوگیری از آسیب دیدن این محصولات بادی می باشد ، زیرا بدنه محصولات بادی از لایه های نازک و آسیب پذیر در برابر ضربه و فشار می باشد که می توانید با جلوگیری از برخورد اجسام تیز و برنده و یا ساییده شدن آن ها ، سال های سال از محصولات بادی خود استفاده کنید . بهتر است میزان باد تشک تنظیم باشد و از آن بر روی زمین استفاده نشود .

تعمیرات تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس امکان تعمیرات و پنچرگیری آن می باشد که شما می توانید به بهترین شکل محصول آسیب دیده خود را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید . برای پنچرگیری تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس شما نیاز به برچسب تعمیرات دارید که شرکت اینتکس در کنار محصول قرار داده است و در صورت نیاز بیشتر به برچسب های تعمیراتی می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . این برچسب ها همجنس با بدنه تشک بادی بوده و به بهترین شکل می تواند از خروج باد جلوگیری کند .

  • تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس
  • طول: 163 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
  • نوع جنس: pvc شفاف و رنگی ( وینیل )
  • ضخامت بدنه : 0.30 میلی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • وزن: 2.5 کیلو گرم
  • ابعاد بسته بندی : 24*27*10 سانتی متر
  • رده سنی : +9 سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • قابلیت راه اندازی با پمپ های باد
  • کد محصول: intex 56862

تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس از مدل های بسیار محبوب و البته ایده آل برای تفریحات آبی تمامی سنین می باشد که به واسطه ساختار متفاوتی که دارد می تواند بستری نرم و راحت برای شناور ماندن بر روی آب به جهت تفریحات آبی ، ریلکس کردن بر روی آب و ... باشد . برخلاف بسیاری از تشک های بادی روی آب که طراحی صاف و مسطح دارند ، این تشک بادی روی آب شکل و شمایل دیگری داشته که سبب آن شده است تا ویژگی های منحصر به فرد دیگری را نیز داشته باشد .

با توجه به این موضوعات فروشگاه تهران اینتکس سعی دارد تا با نقد و بررسی کامل تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول از جمله نوع طراحی و ساخت ، جنس ، نحوه راه اندازی و استفاده و البته مراقبت ها و نگهداری صحیح از تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس را مورد بررسی قرار دهد ، بنابراین می توانید در ادامه با مطالعه مطالب گفته شده بیش از پیش با این محصول پر طرفدار آشنا شوید .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

ساختار و نوع طراحی تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس به گونه ای است که می توان آن را مشابه به قایق های بادی و حتی یک ماشین مسابقه ای شناور بر روی آب دانست که برخلاف مدل های دیگر تشک بادی روی آب که شکل مسطح و صافی دارند ، این شناور ساختار مفتاوتی دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس دارای یک قسمت گود است که بخش نشیمنگاه تشک بادی روی آب نیز آن جا قرار گرفته است ، به همین منظور شرکت اینتکس بخش انتهای آن ، یک تیکه گاهی به صورت بادی قرار داده است تا افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشند .

بخش جلویی این تشک بادی روی آب که به صورت برجسته طراحی شده است ، این اجازه را به شما خواهد داد تا بتوانید پاهای خود را دراز کرده و در حالت ریلکس به استراحت کردن و شناور ماندن بر روی آب بپردازید . بخش جلویی تشک همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید به صورت مواح طراحی شده است تا احساس راحتی و انعطاف پذیری بالاتری را از محصول داشته باشید . در دو طرف تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس دو دستگیره پلاستیکی قرار دارد که شما می توانید با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کرده و از افتادن به داخل آب جلوگیری کنید .

لازم به ذکر است که یک جالیوانی نیز بر روی بدنه تعبیه شده است که به شما اجازه خواهد داد تا نوشیدنی های خود را نیز به همراه داشته باشید تا در صورت نیاز حتی در وسط آب نیز از نوشیدن لذت برده و در روز های گرم تابستانی ، تفریحات شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید . این تشک بادی در رنگ های دیگری نیز تولید شده است که می توانید در دسته بندی مربوطه آن ها را مشاهده و در صورت پسند آن ها را خریداری کنید .

جنس تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس

برای ساخت و تولید لایه های مختلف تشک بادی روی آب بزرگسال طرحدار اینتکس اعم از رویه و کناره ها و البته کف آن از جنسی به نام pvc استفاده شده است . این جنس که با نام های دیگری همچون وینیل نیز شناخته می شود یکی از هم خانواده های پلاستیک های انعطاف پذیر است که برخلاف آن ها از مواد شیمیایی و سمی تولید نشده است ، به همین دلیل سازگاری بسیار خوبی با سلامت انسان و محیط زیست دارد که علت اصلی استفاده از آن توسط شرکت اینتکس برای تولید تشک های بادی روی آب و سایر محصولات بادی نیز همین موضوع و البته ضد آب بودن و طول عمر بالای آن است .

با کمی تحقیق و جستجو می توان متوجه شد که بیشتر محصولات بادی تفریحی شرکت های بزرگی همچون اینتکس و بست وی همان پی وی سی یا وینیل می باشد . البته بخش دستگیره های این محصول از پلاستیک فشرده مقاوم می باشد . از سایر ویژگی ها و خصوصیت های این جنس می توان به انعطاف پذیری بالا ، مقاومت در برابر نور خورشید و عوامل محیطی اشاره کرد که حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر داشته و می توانید آن را به سهولت تعمیر کرده و از محصول آسیب دیده دوباره و به مانند روز اول استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...