تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی

Intex 58765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی یکی از محبوب ترین محصولات تفریحی شرمت بست وی بوده که به تازگی طراحیرو به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طرح فانتزی به شکل بستنی بوده که بدنه آن به صورت مواج طراحی شده است تا در حین استفاده طولانی مدت مانع از درد و خستگی و نیز تعریق شود. جنس این تشک بادی از وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال بسیار سبک می باشد. کف آن نیز از وینیل دولایه تهیه شده که استحکام محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.این تشک بادی با استفاده از انواع پمپ های دستی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و با استفاده از دریچه هوا می توانید در صورت عدم استفاده هوای داخل آن را تخلیه نمایید. وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 1.6 کیلو گرم بوده که قادر است تا وزن 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 224 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی از سری محصولات تفریحی مناسب بزرگسالان می باشد که قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام بوده و به سادگی قابل راه اندازی می باشد. شرکت بست وی برای تولید بدنه این محصول از بهترین متریال موجود بهره گرفته که تا مدت ها در اختیار خریداران عزیز باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید اولین موردی که در حین خریداری محصولات نظر هر بیننده را جلب نموده و موجب بررسی جزئیات دیگر محسوب می‌شود شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. شرکت بستر این محصول را شبیه به یک بستنی طراحی نموده که دارای رنگ هایی گرم و شاد می باشد که کاملا مناسب استفاده در فصل گرم تابستان و تفریحات آبی بوده و برای بزرگسالان طرحی نو به شمار می رود. سطح این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در حین استفاده مانع از لیز خوردن فرد به درون آب شود و همچنین در استفاده های طولانی مدت مانع از ایجاد درد و خستگی خواهد شد. همچنین این نوع طراحی موجب شده که در حین استفاده بین بدن و تشک بادی گردش هوا ایجاد شده و مانع از تعریق بدن شود. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که طرح این خریداری محصولات بادی می بایست به آن توجه نمود جنس بدنه محصول مورد نظر می باشد زیرا این موضوع مستقیماً بر طول عمر و کیفیت محصول موثر خواهد بود. شرکت پست وی بدنه این محصول را از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته که در برابر نور خورشید بسیار مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد. علاوه بر این از نرمی و انعطاف قابل قبولی برخوردار بوده و در حین استفاده احساس راحتی خواهید داشت. همچنین به منظور افزایش طول عمر و کیفیت این محصول زیبا کف آن از جنس بین این دو لایه در نظر گرفته شده است که در حین جابجایی و همچنین قرار داشتن بر روی زمین دچار ساییدگی و آسیب دیدگی نخواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

علاوه بر زیبایی و کیفیت محصول مورد نظر ابعاد مناسب نیز بر کارایی آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. زیرا محصولات تفریحی می بایست از فضای کافی به منظور ایجاد محیطی شاد و مفرح برای شخص برخوردار باشد. به همین منظور برای این تشک بادی روی آب طولی معادل 224 سانتی متر و عرضی معادل 107 سانتی متر درنظر گرفته شده است که کاملا مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد. وزن آن نیز در حدود 1.6 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی معادل 80 کیلو گرم را تحمل نماید که برای افراد بزرگسال بسیار ایده آل می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر محصولات تاثیر بسزایی خواهد داشت به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر این محصول می بایست از برخورد اشیای تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن بپرهیزید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید. 

 

جمع بندی

 

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی محصولی با طرحی جذاب و ابعاد مناسب می باشد که قادر است نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. این محصول با توجه به وزن اندک خود دارای کیفیتی استثنایی بوده و گزینه ای مناسب برای تفریح در یک روز گرم تابستانی می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...