تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

intex 58774

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس از محبوب ترین تشک های بادی طراحی شده موجود در بازار می باشد که فروشگاه تهران اینتکس به دلیل جذابیت بسیار بالا ، دوام عالی و تحمل وزن بسیار خوب ، این محصول را در فروشگاه موجود کرده است . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس در واقع ظاهری شبیه به بستنی یخی دارد که طراحی سه رنگ آن جذابیت بسیار عالی را به محصول بخشیده است . تشک های بادی قابلیت شناوری بسیار خوبی را بر روی آب ها به خصوص آب های کم عمق دارند که می تواند بستر را برای ریلکس کردن و دراز کشیدن بر روی آب فراهم کند .

با توجه به ابعاد بزرگ این محصول نیز ، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس قادر است که تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند ، به همین دلیل نیز استفاده از آن برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان مناسب می باشد . البته استفاده از این تشک بایستی به صورت تک نفره باشد و استفاده دو نفره توصیه نمی شود . در بخش نقد و بررسی محصول بیشتر در رابطه با نوع طراحی و ساختار ، جنس محصول و سایر عوامل توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

تشک های بادی روی آب با توجه به طراحی متفاوتی که دارند ، دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی هستند که بایستی در هنگام خرید خود به آن ها توجه داشته باشید . به عنوان مثال یکی از این تفاوت ها ، رده سنی محصولات بادی می باشد که بایستی در هنگام خرید تشک بادی روی آب به آن دقت کنید . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس برای سنین بزرگسال طراحی شده است و لذا می تواند وزن های بسیار بالا را تا 100 کیلوگرم تحمل کند ، بنابراین می توان گفت استفاده از آن محدودیت خاصی ندارد .

همچنین برند های تولیدی بر کیفیت این محصولات بسیار موثر است ، زیرا برند های معتبر از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند که در رابطه با برند تولیدی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس در بخش بعدی اشاراتی خواهیم کرد . همچنین ویژگی های جنس محصول تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس را در بخش نقد و بررسی خدمت شما عزیزان معرفی و بررسی کرده ایم .

برند تولیدی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

برند تولیدی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس همانطور که از نام محصول پیداست ، شرکت اینتکس می باشد که این برند یک برند خارجی و اورجینال آمریکایی است که می توان به تنهایی آن را بهترین تولید کننده محصولات بادی دانست که از رقبای بزرگ آن می توان به برند بست وی اشاره کرد . اینتکس همواره با استفاده از جنس و متریال های بسیار عالی و البته طراحی بی نظیر محصولات بادی خود ، بهترین و مناسب ترین محصولات را طراحی کرده است که می توانید آن ها را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . فروشگاه اینتکس نیز با توجه به کیفیت بالای محصولات این برند ، بیشتر مدل های خود را از شرکت اینتکس انتخاب کرده است .

تعمیرات تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

با توجه به ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس گاهی ممکن است این محصولات نیز دچار آسیب دیدگی شوند ، زیرا ساختاری بادی داشته و در معرض آسیب دیدگی هستند . اینتکس نیز با توجه به این موضوع مهم ، برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیراتی به بازار عرضه کرده است تا بتوانید با استفاده از آن ها به بهترین شکل محصولات بادی آسیب دیده خود را با استفاده از ایم برچسب های بی نظیر تعمیر کنید .

شما می توانید برچسب های تعمیراتی را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، البته شرکت اینتکس در داخل جعبه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس تعدادی برچسب را قرار داده است که می توانید از آن استفاده کنید . در دفترچه راهنمای بسته تعمیرات چگونگی تعمیرات محصولات بادی ذکر شده است .

خدمات پس از فروش محصولات بادی اینتکس

با توجه به این شما می توانید خودتان تعمیرات محصولات بادی را انجام دهید ، فروشگاه اینتکس نیز خدماتی را برای مشتریان خود ارائه داده است که می توان از مهم ترین آن ها به تعمیرات محصولات بادی توسط شرکت اشاره کرد که می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل ، اقدام به ارسال محصول خود برای فروشگاه اینتکس کرده تا تعمیرات محصولات بادی شما به بهترین شکل صورت گیرد .

  • تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس
  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 76 سانتی متر
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه : pvc ضخیم
  • وزن : 1.5 کیلوگرم
  • رده سنی : +8 سال
  • ابعاد بسته بندی : 42X24X21 سانتی متر
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • دارای طراحی رویه مواج
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 58774

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس از مدل های بسیار پر طرفدار و دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که ساختار آن شبیه به بستنی یخی بوده که جلوه زیبایی را به تشک بخشیده است تا اینچنین تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس به یکی از پرطرفدار ترین تشک های بادی روی آب برند اینتکس تبدیل شود . این محصولات می توانند بسیار عالی برای تفریحات آبی باشند و با توجه به ساختاری که دارند مناسب برای دراز کشیدن و استراحت کردن بر روی آب هستند .

در این بخش نیز قصد داریم تا به ویژگی های بیشتر تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس بپردازیم ، بنابراین اگر قصد خرید تشک بادی روی آب را دارید ، در ادامه همراه ما باشید تا با نوع طراحی و تولید محصول ، ویژگی های آن و البته جنس بدنه و مراقبت ها و نحوه راه اندازی و تعمیرات تشک بادی روی آب آشنا شوید .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

به طور کلی می توان گفت که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس دارای ساختاری مستطیلی می باشد که طول آن به 191 سانتی متر و عرض آن به 76 سانتی متر می رسد . اینتکس این ابعاد را با توجه به اینکه قرار است بزرگسالان از تشک بادی استفاده کنند تولید کرده است ، بنابراین نگران ابعاد و فضا نباشید . ابعاد بزرگ تشک بادی فوق همچنین تعادل بسیار خوبی را به تشک بادی بخشیده است تا بتوانید بهتر از تشک استفاده کرده و حفظ تعادل خوبی را داشته باشید . 

از نظر ظاهری این تشک بادی روی آب به مانند بستنی یخی طراحی شده است که سه رنگ آبی ، سفید و قرمز دارد و بخش زیرین آن نیز به رنگ کرمی می باشد که تقریبا شبیه به رنگ چوب است تا اینچنین جلوه واقعی تری به تشک بادی روی آب ببخشد . این تشک بادی از ویژگی رویه مواج برخوردار است ، این طراحی که به صورت ظاهری نیز مشخص است ، همان طراحی موج دار و برجسته محصول می باشد که علت استفاده از این طراحی انعطاف پذیری بیشتر تشک بادی روی آب و همچنین جلوگیری از لغزندگی تشک می باشد . 

جنس بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

جنس یکی از مهم ترین فاکتور ها در کیفیت هر محصولی می باشد که حتما بایستی به آن توجه داشته باشید . این تشک بادی روی آب از جنس درجه یک و بسیار خوب pvc ساخته شده است که با توجه به ضخیم بودن لایه هایی که اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی استفاده کرده است ، دوام و کیفیت بیشتری به محصول بخشیده شده است .

پی وی سی ها طول عمر بالایی داشته و با توجه به جنسی که دارند سازگار با محیط زیست بوده و برای سلامت پوست نیز خطری ندارند ، این اجناس کاملا ضد آب هستند و در مجاورت با آب نیز صدمه ای نخواهند دید ، شرکت اینتکس نیز با توجه به این ویژگی های عالی از پی وی سی برای تولید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس و سایر تشک های بادی روی آب خود استفاده نموده است . 

راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

برای راه اندازی سریع و ساده تر تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس شما تنها نیاز به یک پمپ باد دارید . البته انتخاب پمپ باد نیز مهم است ، به عنوان مثال پمپ های باد برقی که نیاز به برق دارند چندان برای راه اندازی تشک های بادی روی آب مناسب نیستند ، زیرا این محصولات را بیشتر در محیط های بیرون از خانه و در جایی که دسترسی به برق نباشد استفاده می شود ، بنابراین با داشتن پمپ های بادی همچون پمپ باد دستی بهتر می توانید تشک بادی روی آب را راه اندازی و استفاده کنید . 

تعمیرات تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس

گاهی ممکن است تشک های بادی روی آب به مانند هر محصول بادی در اثر برخورد اجسام تیز و برنده و یا به هر دلیل دیگری سوراخ و پنچرشوند ، با توجه به این موضوع شرکت اینتکس برچسب هایی را برای تعمیرات تشک بادی روی آب طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن ها نسبت به پنچرگیری و تعمیرات تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بستنی اینتکس خود در صورت آسیب دیدگی اقدام کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...