تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی

bestway 43401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی از جدید ترین تولیدات این برند یعنی برند بست وی می باشد که طراحی شبیه به بوفالو دارد که شاخ های بزرگ آن و طراحی بی نظیر سر بوفالو به صورت بادی ، جلوه بسیار جذابی را به تشک بادی روی آب داده است ، به خصوص که سطح تشک طرح دار بوده و به جذابیت آن افزوده است . این تشک بادی همانطور که از نامش پیداست ، برای استفاده بر روی آب طراحی شده و تفاوت هایی نسبت به تشک بادی خانگی دارد . بدنه ضد آب تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی به همراه طراحی بادی آن ، باعث شده است تا این تشک قابلیت شناور ماندن بر روی آب را حتی برای مدت های طولانی داشته باشد . جنس استفاده شده در این تشک یعنی پی وی سی از ویژگی های بسیار عالی برخوردار بوده و باعث شده است تا تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی طول عمر بالایی داشته باشد و در برابر آسیب ها مقاوم و بدون مشکل ظاهر شود . این جنس به دلیل داشتن مشخصه های بسیار عالی حتی در تولید سایر تشک های بادی روی آب ، شناور های بادی ، قایق بادی و ... نیز استفاده شده است . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی یکی از بزرگترین تشک های بادی روی آب یک نفره بست وی می باشد که با توجه به شاخ های بزرگ آن طول و عرضی 257 در 239 سانتی متری دارد . با این وجود تشک بادی می تواند 90 کیلو را تحمل کند . وزن بسته بندی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی 2.5 کیلوگرم است . شما می توانید برای راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی حتی از پمپ های باد برای سریع تر شدن روند راه اندازی و باد کردن استفاده کنید . برای خرید تشک بادی روی آب به همراه پمپ باد می توانید به سادگی از فروشگاه intex اقدام کرده و محصول را با ضمانت 48 ساعته تعمیر خریداری کنید .

  • تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی
  • طول : 257 سانتی متر
  • عرض : 239 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای ابعاد بزرگ و شناوری عالی
  • مناسب دراز کشیدن و ریلکس کردن
  • کد محصول : bestway 43401

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی طرحی جدید و بسیار جالب است که شبیه به سر بوفالو ساخته شده است و ظاهری بسیار منحصر به فرد و جذاب را دارد . این تشک بادی روی آب در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده است و می تواند فضای بزرگی را برای دراز کشیدن شما به همراه داشته باشد . ظاهر جذاب این تشک بادی روی اب که آن را شبیه به بوفالو کرده است باعث شده تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی روی آب فروشگاه intex باشد . به همین منظور فروشگاه اینتکس نیز سعی کرده است تا این مدل جدید تشک بادی روی اب که توسط برند بست وی نیز تولید شده است ، موجود کرده و سایر مدل های مشابه آن را نیز برای مشتریان عزیز موجود نماید . شما می توانید این محصولات بادی بی نظیر و تفریحی را با پایین ترین و ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری و استفاده کنید . 

برای اینکه بیشتر با تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی آشنا شوید و بتوانید بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید ، در ادامه به صورت کامل به نقد و بررسی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی خواهیم پرداخت . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی یک محصول کاملا بادی است که داخل آن با هوا پر می شود ، دلیل اصلی شناوری خوب این محصولات نیز بادی بودنشان است که به خوبی می تواند حجم بسیار زیادی از هوا را در داخل خود نگهداری کند و اینچنین به داخل آب فرو نرود و حتی وزن افراد را تحمل کند . بست وی به صورت کاملا خلاقانه از این طرح یعنی بوفالو برای ساخت تشک بادی روی آب استفاده کرده است . زیرا شناوری این محصول با توجه به طراحی خاص تشک ، بسیار عالی خواهد شد . 

اگر توجه داشته باشید ، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی دو شاخ بسیار بزرگی دارد که به کناره های تشک بادی روی اب رفته و در تعادل بسیار خوب تشک بادی روی آب بسیار موثر است . همچنین خود تشک بادی روی اب که در واقع صورت بوفالو می باشد نیز پهن بوده و خود آن نیز شناوری بسیار خوبی دارد . بست وی برای اینکه در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی بسیار راحت تر باشید و بتوانید ریلکس کرده و برای مدت طولانی دراز کشیده و استراحت کنید ، برای تشک بادی روی اب از بالش بادی سرخود استفاده کرده است . اگر شما به قسمت پیشانی بوفالو دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این قسمت ارتفاع بیشتری داشته و به صورت برجسته طراحی شده است . 

این طراحی برجسته برای این است که شما بتوانید سر خود را در آن بخش قرار داده و اینچنین احساس راحتی بیشتری را نیز داشته باشید . اگر سر شما در هنگام دراز کشیدن و استراحت کردن بر روی تشک بالا تر باشد احساس بهتری خواهید داشت و به سر و گردن شما هیچگونه فشاری وارد نخواهد شد . همچنین سطح تشک بادی نیز برای راحتی هر چه بیشتر شما به صورت برجسته طراحی شده است . این رویه که حتی در ساختن تشک های بادی خانگی از سوی برند بست وی و حتی برند های دیگر طراحی می شود ، برای این است که سطح تشک نرم تر شود تا بتوانید بهتر از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . 

طولی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی دارد 257 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 239 سانتی متر است . این ابعاد در واقع با در نظر گرفتن بخش شاخ های بوفالو می باشد و تنها بخش مرکزی تشک نیست . وزنی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی به خوبی می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم می باشد که از استاندارد های لازم تبعیت می کند . و اما در رابطه با وزن این محصول نیز بایستی اشاره کنیم که نهایت وزن تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بوفالو بست وی در بسته بندی خود به 2.5 کیلوگرم می رسد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...