تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی

bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی تشکی تولید و طراحی شده به منظور استفاده بر روی آب به جهت تفریح و ریلکس کردن یا گرفتن حمام آفتاب در آب های کم عمق و بدون جریان مانند استخر ها و دریاچه ها می باشد که می توانید آن را به سادگی پس از راه اندازی به آب انداخته و از آن استفاده کنید . این تشک بادی روی آب به مانند تشک های معمولی و تشک های بادی خانگی طراحی شده اند ، ولی کمی تفاوت در آن ها وجود داشته که یکی بدنه ضد آب این تشک ها و دیگری طراحی بادی آن هاست که می تواند شناوری بسیار عالی تشک بادی بر روی آب کمک کند . تولید کننده تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا ، برند بست وی می باشد که از مطرح ترین تولید کنندگان محصولات بادی نظیر تشک بادی روی آب می باشد ، به همین دلیل نیز شما می توانید با خیالی راحت از این تشک بادی و جنس بدنه آن ، محصول را از فروشگاه intex خریداری و استفاده کنید . این تشک بادی دارای بدنه طرحدار بوده و طرح آن غروب دریاست و این تصویر بسیار زیبا باعث جذابیت و محبوبیت این تشک بادی روی آب جدید 2022 برند بست وی شده است . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی دارای بالش بادی بوده و به همراه رویه برجسته و مواجی که دارد می تواند سطحی استاندارد و بسیار نرم و راحت را برای استراحت کردن شما ایجاد کند . به خصوص که ابعاد بزرگ تشک که طول 183 سانتی متر و عرض 71 سانتی متر دارد ، مساحت خوبی را برای استفاده بزرگسالان به همراه خواهد داشت و وزن آن ها را به خوبی تحمل خواهد کرد . این تشک بادی روی آب گرچه بزرگ است ، ولی وزن 1.2 کیلوگرمی دارد ، چرا که بیشتر حجم این تشک از باد تشکیل شده است و در صورت تخلیه باد بدنه ، محصول حجم و اندازه کوچکی را به خود خواهد گرفت .

  • تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی
  • طول : 183 سانتی متر
  • عرض : 71  سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • رده سنی بزرگسال
  • کد محصول : bestway 43416

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی تشکی بسیار زیبا و دوست داشتی است که دارای رویه ای طرح دار بوده و زیبایی ظاهری بسیار جالبی دارد که برگرفته از غروب بسیار زیبای دریا می باشد . بست وی یکی از شرکت های خلاق و بسیار ماهر در ساخت تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی می باشد که توانسته است انواع مختلفی از تشک های بادی روی آب را با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد و بسیار دوست داشتنی تولید کند . به همین دلیل نیز به یکی از بهترین و برترین برند ها تبدیل شده است که بسیاری از افراد که دوست دار محصولات بادی هستند ، نگاه ویژه تری به محصولات بادی شرکت بست وی دارند . در ادامه ما قصد داریم تا تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم . 

شما می توانید با مطالعه این مطلب بیشتر و بهتر با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی آشنا شده و در خرید خود کاملا موفق باشید . همانطور که می دانید هر محصول بادی که دارای مخزن های بادشونده می باشد می تواند به خوبی بر روی آب باقی بماند . به همین دلیل است که برای ساخت تشک های شناور ، از طراحی بادی استفاده می شود . داشتن طراحی بزرگ و شبیه به تشک این محصولات می تواند برای شما حکم یک شناور بسیار بزرگ با قابلیت دراز کشیدن و استراحت کردن بر روی آب را فراهم کند . به همین دلیل است که شرکت بست وی به صورت کاملا خلاقانه و انتخاب شده ، این محصول بادی را کاملا به صورت یک تشک طراحی کرده است . 

این تشک بادی روی آب ویژگی های بسیار خوبی را دارد که در ساخت و طراحی آن استفاده شده است . جدا از مسئله زیبایی که این تشک بادی روی آب را بسیار زیبا و خوش طرح کرده است ، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی دارای یک بالش بادی سرخود می باشد که استفاده از تشک بادی را برای شما بسیار راحت تر کرده است . همانطور که مشخص است ، این محصول برای دراز کشیدن شما طراحی شده است و با توجه به اینکه قسمت بالایی آن به صورت یک بالش بادی طراحی شده و می تواند سر و گردن شما را بالاتر از بدن نگه دارد ، موجب شده است تا بتوانید احساس راحتی بسیار بیشتری را از تشک بادی روی اب داشته باشید و اینچنین بتوانید احساس بهتری را داشته و مدت زمان طولانی تری را از تشک بادی روی آب استفاده کنید . 

از سوی دیگر رویه مواج تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی نیز به همین دلیل بوده و شما احساس بسیار خوبی را در هنگام نشستن و استراحت کردن از تشک بادی روی آب خواهید داشت . تمامی بخش های این محصول بادی بوده و حتی قسمت بالش آن نیز به صورت بادی و سرخود است که در هنگام راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی ، آن قسمت نیز راه اندازی خواهد شد . توجه داشته باشید که شما برای راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی راه بسیار ساده ای را دارید و می توانید با استفاده از پمپ های باد با سرعت بسیار بیشتری تشک بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . 

طولی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی دارد 183 سانتی متر با عرض 71 سانتی متری می باشد که به راحتی می توانید بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . این ابعاد استفاده را برای بزرگسالان بسیار راحت تر و ساده تر کرده است . لذا بر روی نام محصول نیز رده سنی تشک بادی روی آب درج شده است ، شما می توانید از این تشک بادی روی آب به بهترین شکل استفاده کرده و تفریح کنید . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح غروب دریا بست وی به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...