تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی

bestway 43412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی طراحی خاص و بسیار جالبی دارد و می توان آن را یکی از معدود تشک های بادی روی آبی به شمار آورد که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و فضای بزرگی را در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد داد . بست وی این مدل را در سال 2022 تولید کرده است و برای ساخت آن سعی کرده است تا طرح ماشین را برای تشک پیاده سازی کند . اگر به قسمت جلویی این تشک بادی روی آب توجه داشته باشید ، می توانید چراغ ها و جلوپنجره ماشین را مشاهده کنید که به صورت چاپی و بسیار جالب طراحی شده است . همچنین این تشک به صورت مستطیلی ساخته شده و بسیار کشیده می باشد . سطح آن نیز برای راحتی بیشتر شما به صورت مواج در نظر گرفته شده است . در قسمت کناره ها و انتهایی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی ، دو باله بادی وجود دارد که ظاهر زیبایی را به تشک بادی روی آب بخشیده است و همچنین می تواند به عنوان یک حفاظ مورد استفاده قرار بگیرد . این تشک به رنگ آبی بوده و مرکز تشک به رنگ طوسی می باشد . این تشک به خوبی می تواند 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند . شما می توانید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی را با قیمت ارزان از فروشگاه intex با نازل ترین قیمت خریداری کنید . 

  • تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی
  • طول : 190 سانتی متر
  • عرض : 128 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 2 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43412

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی یک تشک بادی روی آب با طراحی جالب است که شاید در ابتدا فکر کنید که برای رده سنی کودکان ساخته شده است ، ولی این تشک بادی روی آب بامزه برای سنین بزرگسالان ساخته شده است و به خوبی می تواند وزن آن ها را تحمل کند ، از سوی دیگر ابعاد بزرگ تشک بادی روی آب می تواند شرایط را برای دراز کشیدن و استراحت کردن افراد بزرگسال فراهم کند . شرکت بست وی برای اینکه تشک های بادی روی آب متفاوت و جالب را درست کند ، این تشک بادی روی اب را شبیه به ماشین طراحی کرده است تا علاقه مندان به مدل های طرح دار و جالب بتوانند در صورت انتخاب و پسندیدن ، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند . 

قرار دادن تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی بر روی آب می تواند یک ظاهر جالبی را به محیط اطراف بدهد . اگر به بخش جلویی تشک بادی روی آب توجه داشته باشید ، یک جلو پنجره ماشین را مشاهده خواهید کرد که چراغ هایی نیز در جلو آن طراحی شده تا این محصول شبیه به یک ماشین شود . این طراحی به صورت چاپی است و رنگ آن کاملا ثابت بوده و به مرور زمان کمرنگ و یا از بین نخواهد رفت ، برای همین با خیالی راحت می توانید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی را خریداری کنید . همچنین در قسمت جلویی تشک بادی روی اب یک پنجره براق و شفاف قرار داده شده است که شبیه به یک شیشه می باشد . این بخش نیز به مانند بخش های دیگر تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است ، با این تفاوت که این بخش از پی وی سی شفاف ساخته شده است .

پی وی سی ها مدل های مختلفی را دارند که تمامی آن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شرکت بست وی نیز سعی کرده است تا از لایه های ضخیم برای ساخت تشک بادی روی اب استفاده کند . این جنس ضد آب است و همانطور که می دانید یک تشک بادی روی اب باید کاملا ضد آب باشد تا در صورت استفاده مداوم از محصول در شرایط مرطوب ، صدمه ای به تشک وارد نشود . همچنین دو باله در کناره ها و در انتهای تشک بادی روی آب نقش بسته است که تشک را زیبا تر و جذاب تر کرده است . قسمت تشک و محلی که برای دراز کشیدن و استراحت کردن است ، رنگ کرمی دارد ، ولی سایر بخش های تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی به رنگ آبی می باشد . این تشک یکی از پر فروش ترین تشک های فروشگاه intex می باشد .

بخش رویه تشک بادی روی آب به صورت مواج طراحی شده است و این طراحی به صورت موازی بوده که باعث نرمی و انعطاف پذیری بسیار بیشتر سطح تشک شده و شما می توانید احساس بسیار خوبی را در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی داشته باشید . این طراحی حتی در ساخت تشک بادی خانگی و تخت خواب های بادی استفاده می شود ، زیرا انعطاف سطح تشک بادی را چندین برابر کرده و شرایط را برای استفاده شما بسیار بهتر خواهد کرد . طول تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی 190 سانتی متر است در حالی که عرض آن نیز به 128 سانتی متر می رسد و می توان گفت که عرضی نسبتا زیاد را داراست . 

یک ویژگی بسیار خوبی که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی و سایر تشک های بادی روی آب دارند ، سبک بودن و قابلیت حمل آسان آن هاست ، زیرا وزنشان خیلی زیاد نیست . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح ماشین بست وی در واقع تنها 2 کیلوگرم وزن دارد که به سادگی می توانید برای جابجایی تشک بادی روی آب از آن استفاده کنید . این تشک دارای دو دریچه برای باد شدن است که باید از هر دو بخش را باد کنید تا بتوانید از تشک بادی روی آب استفاده کنید . همچنین برای تعمیرات تشک بادی روی آب نیز بسته تعمیراتی در نظر گرفته شده است . 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...