تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا

bestway 43250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا یک محصول کامل و در عین حال زیباست که با توجه به امکاناتی که دارد یک پیشنهاد خوب برای خرید به شمار می رود. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این تشک بادی دارای یک عدد محفظه باد می باشد که این محفظه دارای قابلیت قفل شوندگی داخلی بوده و به سادگی نیز باز خواهد شد. هم چنین دور تا دور این تشک بادی روی آب شما می توانید طناب نجات را هم مشاهده کنید که در صورت افتادن در داخل اب با در دست گرفتن این طناب دوباره می توانید بر روی این محصول قرار گرفته و از ان استفاده کنید. در مورد ساختار این کالا هم باید عنوان کنیم که بخش اصلی رویه این کالا دارای ساختار گرد و شیار دار است که باعث شده تا شما بتوانید در مرکز این محصول قرار بگیرید. هم چنین این شیار ها یک ظاهر زیبا به این تشک روی اب بخشیده و هم به صورت طبی و نرم و راحت می توانید از ان بهره مند شوید. طراحی چشم نواز این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این تشک روی اب به شمار می رود. این محصول برای بزرگسالان مناسب بوده و تحمل وزن 90 کیلو گرمی را هم دارا خواهد بود.

نوع تفریحی
 قطر 158 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای طناب نجات در اطراف
دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده شرکت آمریکایی بست وی می باشد که شبیه به پیتزا ساخته شده است به همین دلیل نیز با نام تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا شناخته می شود . ابعاد بزرگ این محصول سبب آن شده است تا بزرگسالان بتوانند به راحتی و بدون مشکل از تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا استفاده کرده و لحظات شاد و دوست داشتنی را به همراه دوستان و خانواده داشته باشند . البته ابعاد بزرگ این تشک به همراه تحمل وزن بالا سبب شده تا بزرگسالان بتوانند از محصول استفاده کنند ، از این رو حتما در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود ، به حداکثر تحمل وزن تشک توجه داشته باشید . در ادامه مطلب نیز قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا آشنا کرده و راهنمای خرید شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس باشیم .

طراحی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا

با توجه به تصاویر محصول میبینیم که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا به صورت گرد ساخته شده است که بر روی آن طراحی چاپی پیتزا نقش بسته است که شکل واقعی تری را به آن بخشیده است .تشک های گرد به دلیل این طراحی که دارند بخش جلو و عقب مشخصی نداشته و در هر سمت آن می توانید نشسته و دراز بکشید . قطر 158 سانتی متری تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا می تواند به خوبی بستر را برای دراز کشیدن به منظور ریلکس کردن و استراحت کردن شما فراهم کند . یکی از ویژگی های تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا می توان به سطح مواح آن اشاره کرد که شرکت بست وی با اضافه کردن این طراحی ، سبب انعطاف پذیری بهتر تشک بادی روی آب و حالت پذیری آن شده است تا فشاری به اندام ها وارد نشده و احساس راحتی بیشتری را داشته باشید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا

شرکت بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا از وینیل رنگی استفاده کرده است . وینیل با عناوین دیگری همچون پی وی سی نیز شناخته می شود که هر دو آن ها در واقع یک جنس بوده و ممکن است آن را حتی با نام پلاستیک طبیعی منعطف نیز بشناسید ، این جنس پلاستیکی بوده که از مواد طبیعی ساخته شده و به دلیل طراحی نازک و همچنین انعطاف پذیر خود به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن ها مقاوم باشد ، این جنس همچنین در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم است و استفاده طولانی از آن در آب ها ، آسیب و صدمه ای به تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا نخواهد رسید .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا

با توجه به اینکه محصولات بادی نیازمند راه اندازی هستند ، دریچه ای به عنوان دریچه باد بر روی بدنه قرار داده شده است که می توانید از آن طریق تشک را راه اندازی کنید . تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا در واقع دارای یک دریچه باد است که از آن طریق تمامی تشک باد خواهد شد ، شما می توانید برای سرعت بخشیدن به راه اندازی از پمپ های باد استفاده کنید که پیشنهاد می شود از پمپ های باد دستی استفاده نمایید که نیازی به برق نداشته و همچنین می توانید با قیمت ارزان آن را تهیه کنید .

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا

توصیه می شود که میزان باد تشک بادی روی آب زیاد نباشد چرا که به لایه های آن آسیب خواهد رساند و بدنه را تحت فشار قرار خواهد داد ، همچنین کم باد بودن تشک نیز عملکرد و شناوری محصول را کاهش خواهد داد . پس از هر بار استفاده توصیه می شود که تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا را در سایه قرار دهید و در صورت عدم نیاز مجدد ، به خوبی تشک را آب کشی کرده و سپس در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود ، سپس آن را بسته بندی و نگهداری کنید . از ویژگی های خوب تشک بادی روی آب بزرگسال طرح پیتزا می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد که با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید نسبت به پنچرگیری محصول بادی خود اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...