تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره

bestway 43237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
920,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره یک محصول با چند کاربرد مختلف است که قطعا می تواند یک کالای خاص به شمار رود. در همین رابطه باید عنوان کنیم که در کنار استفاده از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب ، می توانید از این کالا در کنار استخر هم استفاده کرده و برای استراحت و حتی افتاب گرفتن هم از ان استفاده کنید. یکی از خصوصیات خوب این محصول قابلیت پر کردن اب در داخل این محصول است که تا 30 لیتر اب در داخل این تشک جای گرفته و باعث می شود تا در هنگام استراحت در کنار استخر ، این محصول یک فضای خنک را برای استراحت شما به ارمغان اورد. دیگر ویژگی این محصول کامفورت بودن و نرمی فوق العاده این محصول به شمار می رود که قطعا برای استراحت های طولانی مدت هم یک پیشنهاد خوب می باشد. هم چنین این محصول دارای یک عدد بالش بادی سر خود هم می باشد که به صورت کامل سر و گردن شما را پوشش داده و احساس راحتی را برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. طراحی مواج این محصول هم دیگر خصوصیت این کالاست. هم چنین این محصول دارای رویه و ساختاری از جنس PVC می باشد که فوق العاده مستحکم و با کیفیت بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید.

 نوع تفریحی
 طول 181 سانتي متر
 عرض 87 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2.7 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای بدنه مواج
 
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره از راحتی ترین و پر طرفدار ترین تشک های بادی روی آب ساخته شده برند بست وی می باشد که فوق العاده سطحی انعطاف پذیر داشته و می تواند با شناوری بسیار عالی خود بر روی آب ، فضا را برای استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی آب فراهم کند . تفریحات آبی از دوست داشتنی ترین تفریحاتی است که تمامی سنین علاقه زیادی به این قبیل از تفریحات دارند ، با توجه به این موضوع فروشگاه تهران اینتکس نیز مدل های پر طرفدار و زیبایی را از برند های بزرگ همچون بست وی موجود کرده است تا بتوانید به سهولت آن را خریداری کنید ، این محصول دارای ویژگی خاص دیگری است که شما را قادر خواهد ساخت تا به جای باد داخل آن را با آب پر کنید و بر روی خشکی از آن استفاده نمایید . . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره شما را در خرید تشک بادی روی آب مدنظرتان یاری و راهنمایی کنیم.

راهنمای خرید تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره

در خرید های محصولات بادی خود به ویژه تشک بادی روی آب نیاز است که به رده سنی محصول و همچنین طراحی و ساختار آن ، حداکثر تحمل وزن تشک بادی روی آب ، جنس ساخت بدنه و ضخامت لایه ها ، طراحی ظاهری و زیبایی محصول ، تعادل تشک بادی روی آب و ... بپردازید که با توجه به آن ها می توانید بهترین و مناسب ترین خرید را انجام دهید . تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره همانطور که از نامش مشخص است برای بزرگسالان طراحی گردیده است که توصیه می شود کودکان از آن استفاده نکنند چرا که شاید نتوانند حفظ تعادل خوبی را داشته باشند ، این در حالی است که آستانه تحمل وزن تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره ، 90 کیلوگرم است که نشان از تحمل وزن بالا داشته و می تواند اغلب بزرگسالان را بر روی آب به راحتی به صورت شناور نگهداری کند . البته اگر بزرگسال هستید ، اما وزن شما بیشتر از 90 کیلوگرم است ، توصیه می شود که مدل های دیگر را نیز مشاهده فرمایید و گزینه های دیگری را انتخاب نمایید .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره

طراحی تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره به مانند یک تشک خانگی می باشد ، با این تفاوت که ساختار آن بادی است ، طراحی بادی تشک ها ، سبب شناوری آن ها بر روی آب شده و به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید با دراز کشیدن روی تشک ، بر روی آب شناور مانده و به تفریح و همچنین استراحت کردن بر روی آب بپردازید ، همچنین طراحی منحصر به فرد تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره به شما اجازه خواهد داد تا به جای باد ، داخل تشک را با آب پر کنید و بر روی خشکی از آن استفاده نمایید . شما می توانید داخل تشک را با آب گرم پر کرده و آب درمانی کنید .

این تشک دارای تکیه گاهی است که می توانید حتی از آن به عنوان بالش بادی نیز استفاده کنید . تا سرتان بالاتر از سطح بدن قرار گرفته و از تحت فشار قرار گرفتن سر و یا ورود آب به گوش یا دهان و بینی نیز جلوگیری کنید . از ویژگی های ساختاری که می توان نسبت به تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره اشاره کرد ، سطح مواج و برجسته تشک است که انعطاف پذیری آن را افزایش داده است . این طراحی حتی در تشک های بادی خانگی نیز استفاده می شود .

راه اندازی و استفاده تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره

شما برای راه اندازی تشک بادی روی آب بزرگسال یک نفره بسته به نیاز خود می توانید تشک را با آب و یا با هوا پر کنید . برای استفاده بر روی زمین و پر کردن تشک از آب ، توصیه می شود که زمین های مسطح و تمیز را انتخاب کنید و از زیرانداز کمک بگیرید تا آسیبی به تشک بادی وارد نشود . برای اینکار تنها نیاز است تا شلنگ آب را از طریق دریچه قرار گرفته در بدنه متصل کرده و آب را به داخل تشک هدایت کنید . همچنین شما می توانید از باد برای راه اندازی استفاده کنید . برای هر دو روش ، دریچه های متفاوتی قرار دارد که برای راه اندازی تشک با آب ، از طریق دریچه آب و برای راه اندازی به صورت بادی ، از دریچه باد استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...