تشک بادی روی آب بزرگسال intex

115538

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی محصولی با طراحی جدید می باشد که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و در قسمت کناره ها دارای اندکی ارتفاع می باشد که مانع از خروج ناگهانی فرد به درون آب خواهد شد. سطح آن نیز به صورت کپسولی طراحی شده تا در حین استفاده های طولانی مدت با قرار دادن بدن در بهترین موقعیت ممکن ، مانع از ایجاد درد و خستگی شود . همچنین یک بالش بادی برای آن در نظر گرفته شده است که دارای سطحی مواج بوده و در حین استراحت سر و گردن را در حالت مناسبی قرار خواهد داد. بدنه اسن محصول از وینیل شفاف در نظر گرفته شده است که علاوه بر نرمی و راحتی ، از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است . همچنین به منظور افزایش طول عمر آن قسمت زیرین محصول از وینیل دولایه تهیه شده است که از مقاومت چشمگیری در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . وزن آن نیز اندک و در حدود 2 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

 نوع تفریحی 
 طول 200 سانتي متر
 عرض 90 سانتي متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب بزرگسال intex محصولی با طراحی حرفه ای و زیبا بوده که با توجه به بدنه ای مقاوم و تحمل وزن بالا گزینه مناسبی برای تفریح و استراحت بزرگسالان می باشد. همچنین به دلیل طراحی کپسولی شکل سطح آن از راحتی مطلوبی برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همان طور که می دانید طراحی محصولات علاوه بر شکل ظاهری بر نوع کارایی محصول نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای رنگ آبی می باشد که رنگی متناسب با سلیقه اغلب بزرگسالان می باشد. قسمت نشیمنگاه این محصول دارای اندکی فرو رفتگی بوده و سطح آن به صورت کپسولی طراحی شده است که این نوع طراحی موجب می‌شود که بدن در حین استراحت در موقعیت مناسبی قرار گرفته و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود. همچنین این فرورفتگی موجب می شود که در حین استفاده و حرکت بر روی آب، بدن را به طور کامل در بر گرفته و مانع از ورود آب به داخل تشک بادی خواهد شد. به منظور افزایش راحتی این محصول در حین استفاده و قرار گیری سر و گردن در بهترین موقعیت ممکن یک بالش بادی برای آن در نظر گرفته شده است. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و یا در صورت عدم استفاده از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نمایید.

جنس بدنه

همانطور که می دانید یکی از مهمترین ویژگی های یک محصول بادی دارا بودن بدنه ای مقاوم بوده تا درصورت کوچک ترین برخورد با اشیاء محیط اطراف دچار آسیب دیدگی نشده و کیفیت لازم را دارا باشد. به همین منظور شرکت اینتکس بدنه این محصول را از جنس وینیل در نظر گرفته که در برابر آسیب دیدگی از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار بوده نیز از ظاهری زیبا برخوردار می باشد. سطح این محصول نیز به منظور افزایش مقاومت از وینیل براق درنظر گرفته شده است که در عین حال جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است.

ابعاد و وزن و تحمل وزن

یکی دیگر از مهم ترین موارد که در حین بررسی محصولات تفریحی می بایست مورد توجه قرار گیرد ابعاد و وزن مناسب می باشد. زیرا محصولی با وزن اندک و حجم مناسب به یادگی قابل حمل بوده و در حین تفریح دچار مشکل نخواهید شد. این تشک بادی دارای طول 200 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر می باشد که از فضای مناسبی برای استراحت بزرگسالان برخوردار بوده و با توجه به حجم مناسب آن می توان در استخر ها نیز آن را مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه این محصول از سبک ترین متریال موجود تهیه شده است، دارای وزنی معادل 2 کیاو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید.

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

علاوه بر کیفیت محصول مورد نظر نحوه استفاده و مراقبت ما نیز بر طول عمر و کارایی آن موثر خواهد بود. به همین جهت و به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن این محصول در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بردز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب بزرگسال intex محصولی با ظاهری شکیل بوده که دارای نشیمنگاهی نرم و راحت می باشد و شما قادر خواهید بود ساعت ها بدون خستگی آن را مورد استفاده قرار داده و نهایت لذت را با آن تجربه نمایید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از فروشگاه بزرگ اینتکس با کیفیت عالی دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...