تشک بادی روی آب بزرگ بست وی

bestway 43305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگ بست وی قطعا خاص ترین تشک بادی روی اب شرکت بست وی می باشد که در طراحی و تولید ان تمامی موارد مهم در نظر گرفته شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از نظر ابعاد به قدری بزرگ است که یک نفر بزرگسال می توانید پس از دراز کشیدن بر روی این محصول باز هم فضای زیادی را برای استراحت راحت در اختیار داشته باشد. از خصوصیات خوب این محصول می توان به قابلیت جدا شدن رویه اصلی این تشک اشاره کرد که در صورت کثیف شدن می توانید به سادگی ان را جدا کرده و شست و شو دهید. این محصول هم چنین دارای رویه ای محافظ در برابر اشعه خورشید می باشد که با بهره مندی از UV سبب شده تا هیچ گونه اسیبی نبیند. دیگر ویژگی خوب این محصول طراحی جذاب و یک این کالاست که قطعا با توجه به رنگ های استفاده شده در این محصول چشم نواز شده است. این تشک بادی روی اب مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تا 90 کیلو گرم وزن را هم می تواند به سادگی بر روی خود تحمل کند.

 نوع مستطیلی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 129 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 1200  گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای سطح موازی
 مناسب تمام سنی
دارای بدنه منعطف
 بدنه دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب بزرگ بست وی

تشک بادی روی آب بزرگ بست وی از سری محصولات تولید شده در ابتدای سال 2020 بوده که مناسب بزرگسالان در زمان تفریحات آبی در فصول گرم سال می باشد. این محصول بادی به راحتی با تمامی دماهای آب سازگار شده و جهت استفاده در آب های آرام توصیه می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد پرداخته و این تشک بادی را به طور کامل معرفی کنیم. پس برای تجربه خریدی متفاوت توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری و ساختار تشک بادی روی آب

مهم ترین پارامتر در زمان خرید تشک بادی روی آب و تمامی محصولات توجه مصرف کنندگان به ظاهر محصول می باشد. زیرا اغلب افراد تمایلی به خرید محصولاتی با ظاهری کلیشه ای نداشته و همواره به دنبال محصولی جذاب بوده که در زمینه طراحی ظاهری دارای نواوری باشند. از طرفی اساس کار تشک های بادی روی آب حفظ ایمنی مصرف کننده و شناور باقی نگه داشتن آن ها بر روی سطح آب با سلامت کامل است. بر همین اساس کارخانه بست وی این تشک بادی روی آب را با طراحی ظاهری مستطیل شکل تولید کرده تا بزرگسالان بتوانند در زمان تفریحات آبی خود به راحتی بر روی آن دراز بکشند. بخش کف محصول کاملا ساده و ابی رنگ انتخاب شده اما رویه محصول قدری متفاوت می باشد. در واقع قسمت بالایی تشک بادی روی آب نیز ابی بوده اما قسمت انتهایی آن به دو بخش صورتی ساده و سفید با خط های مشکی تقسیم شده است. این نوع ترکیب رنگ جذاب به زیبایی این تشک بادی روی آب می افزاید. در بخش بالایی این تشک بادی می توانید یک شیب ملایم به سمت بالا را مشاهده کنید. این شیب در واقع به منظور تعبیه بالش بادی سرخود طراحی شده تا در زمان استراحت ارامش کافی را داشته باشید.

سایز و ابعاد تشک بادی روی آب

محصولاتی که مناسب تفریحات ابی بوده شمال رده بندی در زمینه سن و وزن افراد می شوند. در این بین سایز و ظرفیت تشک های بادی روی آب از سایر نمونه های تجهیزات آبی از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد. زیرا این گروه از محصول قرار است بر روی سطح آب شناور باقی مانده و در داخل آن غوطه ور نشوند. در همین راستا عنوان می کنیم که این تشک بادی روی آب مستطیل شکل از طولی برابر 200 سانتی متر با عرضی برابر 129 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع بدنه محصول تنها 25 سانتی متر بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن به بدنه تشک بادی روی آب ، این محصول در داخل آب غرق نشود. وزن بدنه محصول 1.2 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری به راحتی جمع شده و فضای کمی را اشغال کرده به همین جهت یک محصولی ایده آل برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این تشک بادی روی آب می تواند تا میزان 90 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده که یک میزان استاندارد در میان وزن بزرگسالان به حساب می آید.

روش های مراقبت از تشک بادی روی آب

این محصول از طول عمر بالا و بدنه ای از جنس وینیل برخوردار بوده که با تمامی دماهای آب سازگاری دارد. اما برای حفظ استحکام بدنه آن نیاز به رعایت چند مورد ساده وجود داشته تا بتوانید سال ها از این محصول استثنایی استفاده کنید. اولین مورد این بوده که به بدنه این محصول مانند سایر محصولات بادی هرگز اجسام نوک تیز را وارد نسازید. توجه داشته باشید این محصول برای استفاده بر روی آب تولید شده پس هرگز در فضای زمین و خشکی وزن سنگین به رویه آن وارد نسازید. میزان تحمل وزن این تشک بادی روی آب 90 کیلوگرم بوده توصیه می کنیم برای سالم نگه داشتن محصول و همچنین سلامت خود وزنی بیش از این مقدار را بر روی محصول نگذارید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب بزرگ بست وی محصولی با داوم و زیبا برای سنین بالاتر از 14 سال بوده که موجب شده تا تعطیلا تابستانی جذابی را تجربه نمایید. با مراجعه به فروشگاه محصولات بادی می توانید این تشک بادی روی آب را کامل اصل و با یک تخفیف عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...