تشک بادی روی آب بست وی

bestway 44037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی از سری تشک های بادی روی آب زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . طرح زیبا و جذاب رویه این محصول باعث محبوبیت بالا و فروش فوق العاده آن شده است . این محصول دارای رویه ای نرم و منعطف از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی برخوردار است . همچنین سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که از سر خوردن بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن که یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید شناورهای بادی روی آب می باشد در این محصول برابر با 90 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . وزن این محصول بالغ بر 0.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل حمل است . تشک بادی روی آب بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مستطیلی
 ظرفیت 1 نفر
 عرض -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 0.5 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای یک بالشت بادی سرخود
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب بست وی یکی دیگر از تشک های بادی روی آب فانتزی و زیبا می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول توسط برند محبوب بست وی به بازار عرضه شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی تشک بادی روی آب بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

تشک های بادی روی آب دارای ساختارهایی مشابه می باشند تا بهترین حالت را برای بدن فرد بر روی آب فراهم آورند . کمپانی های تولید کننده این تشک ها بیشتر مانور بالایی بر روی ظاهر محصول می دهند و در بخش رویه این محصول از طرح های فانتزی استفاده می کنند . در بخش کناری این محصول یک عدد محفظه برای نگهداری لیوان استفاده شده است که لذت نوشیدن یک لیوان آب را بر روی موج ها برای شما فراهم می آورد . همچنین همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که از سر خوردن بدن بر روی محصول جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که در صورت درخواست شما عزیزان به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن برای تعمییر محصول استفاده نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد که در هنگام خرید محصولات روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر و با بالا بردن سطح اطمینان محصول دارد . این تشک روی آب دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش های تحت فشار آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . شایان ذکر است که این محصول دارای چندین محفظه باد می باشد که راه اندازی این تشک بادی روی آب را سریع تر امکان پذیر می کند .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی روی آب بست وی به مشخصات ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 71 سانتی متر و ارتفاع : 15 سانتی متر ) می باشد که فشار ایده آلی را برای یک نفر فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن از سری نکات کلیدی می باشد که در برآورده کردن نیازهای شما نقش بسزایی را ایفا می کند . این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند . همچنین وزن محصول برابر با 0.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این محصول توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . جنس رویه این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن این تشک بادی روی آب بالغ بر 90 کیلو گرم و وزن آن برابر با 0.5 کیلو گرم می باشد . تشک بادی روی آب بست وی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...