تشک بادی روی آب بست وی اسب بالدار

bestway_41118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,020,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی اسب بالدار یک محصول بسیار زیبا بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت هفتمین صورت فلکی که اسب بالدار می باشد ساخته شده که در آن رنگ های سفید ، طلایی و مشکی به کار رفته است و بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . لازم به ذکر بوده که در دو قسمت کناری گردن این شناور بادی طرح اسب دو دستگیره طراحی و ساخته شده که زمان لغزش و یا افتادن در آب این دو را گرفته تا درون آب نروید . همچنین جنس بدنه این کالا از وینیل بوده و وزن اآن 10.6 کیلو گرم می باشد که توانایی تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را دارا است . و در آخر قطر این محصول 231 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 150 سانتی متر می باشد که مناسب برای استخر ها ، رودخانه ها ، دریا و ... است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی
 طول 231 سانتی متر
 عرض 231 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 10.6 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ_
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
رنگ سفید
بدنه ی مستحکم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب بست وی اسب بالدار

تشک بادی روی آب بست وی اسب بالدار یکی دیگر از تشک های بادی می باشد که این بار شرکت بست وی در رقابت با دیگر شرکت ها این محصول را تولید و روانه بازار کرده است. این محصول با بهره گیری از طرح اسب بال دار تولید و عرضه شده است که قطعا ظاهری شکیل و زیبا را به این محصول بخشیده است و سبب شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید. دارا بودن بدنه ضخیم ، دستگیره حمل و نقل و هم چنین کیفیت بالای ساخت و تولید از مزایای مهم این محصول به شمار می رود....

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین ویژگی این محصول که قطعا باعث تمایز این محصول با دیگر تشک های بادی روی اب شده است ، بحث ساختار و ظاهر این کالاست که با کیفیت عالی و زیبا روانه بازار شده است. این محصول به چند بخش تقسیم می شود که به تک تک ان ها خواهیم پرداخت. بخش اول این محصول نشیمنگاه این تشک می باشد که به صورت شیاردار و فرو رفته تولید شده است که همین عامل سبب شده تا راحتی و نرمی را به همراه داشته باشد. بحث دیگر در خصوص این محصول نیز به باله های این اسب تعلق میگیرد که در هر دو سمت این محصول قرار گرفته و باعث شده تا ایمنی فرد هم افزایش یابد و از کناره ها به داخل اب نیفتد. هم چنین بخش دیگر این محصول هم به سر و گردن این محصول تعلق می گیرد که دقیقا پیاده سازی شده اسب بوده و از رنگ سفید و طلایی شکل گرفته است که قرار گیری این دو رنگ در کنار هم باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. علاوه بر این ها بر روی این قسمت یک دستگیره هم قرار دارد که می توانید با در دست گرفتن ان ایمنی این محصول را افزایش دهید.

جنس بدنه

این تشک بادی یکی از مستحکم ترین محصولات موجود در این دسته بندی می باشد زیرا از بدنه ای کاملا ضخیم و با کیفیت تولید شده است. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول از رویه ای با جنس وینیل طراحی و تولید گردیده است که قطعا یکی از رایج ترین و در عین حال با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول با وزن 10.6 کیلو گرم تولید شده است و از تحمل وزن 90 کیلو گرمی هم بهره مند می باشد که قطعا نکته مهمی در خصوص این تشک روی اب خواهد بود. هم چنین دیگر ویژگی این محصول هم ابعاد این کالاست که در طول 231 سانتی متر ، عرض مشابه 231 سانتی متر و ارتفاع 150 سانتی متر طراحی و تولید شده است که قطعا نشان دهنده ابعاد مناسب این محصول برای استفاده تمام سنین خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما به راحتی و با در دست داشتن یک عدد پمپ باد می توانید به سادگی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. در تکمیل این جمله نیز باید عنوان کنیم که این محصول در کنار بسته بندی خود پمپ باد ندارد و شما می بایست ان را به صورت جداگانه خریداری نمایید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بر روی این محصول چندین محفظه باد برای باد کردن قسمت های مختلف این محصول وجود دارد که باید با استفاده از ان ها بتوانید به راحتی این کالا را راه اندازی نمایید. دیگر خصوصیت مهمی که باید به ان اشاره کنیم نحوه صحیح مراقبت از این کالاست که شما می بایست سعی کنید تا به راحتی و با دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این محصول سلامت این کالا را حفظ کنید. هم چنین از ضربه زدن ، پرت کردن و قرار دادن اشیا سنگین وزن هم بر روی این محصول بپرهیزید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب بست وی اسب بالدار یک محصول کاملا زیبا و دیدنی است که قطعا با طراحی جذابی که دارد یک پیشنهاد عالی برای تمام سنین به شمار می رود. این محصول هم چنین دارای برچسب تعمیرات هم در کنار خود می باشد که در صورت اسیب دیدن قابل ترمیم می باشد. هم اکنون این کالا از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...