تشک بادی روی آب بست وی جدید

bestway 43118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی جدید مناسب برای استفاده یک نفر می باشد که قطعا با توجه به ویژگی های خوبی که دارد یک محصول کامل و ایده آل به شمار می رود. در همین خصوص باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی آب دارای دو عدد دستگیره در هر دو سمت می باشد که این عامل باعث شده تا شما پس از قرار گرفتن بر روی آب بتوانید با در دست گرفتن این دو دستگیره به صورت کامل تعادل خود را بر روی اب حفظ کنید. هم چنین در هر دو سمت این محصول دو عدد محفظه نگهدارنده بطری و یا لیوان هم تعبیه شده است که از مزایای خوب این تشک بادی روی اب به شمار می رود. در کنار این موارد باید به بهره مندی از دو عدد محفظه باد هم اشاره کنیم که راه اندازی این کالا را ساده و اسان تر کرده است و شما به صورت مجزا هر بخش این محصول را می توانید در کمترین زمان ممکن باد نمایید. بهره مندی از بخش نشیمنگاه طبی و شیار دار هم از دیگر خصوصیات خوبی است که سبب شده تا هر فردی بتواند از این محصول به راحتی استفاده کند. این محصول در دو رنگ مختلف هم اکنون موجود می باشد.

 نوع تفریحی
 طول 152 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب بست وی جدید از تشک های بادی طراحی شده با ساختار متفاوتی است که برخلاف سایر تشک ها برای نشستن استفاده شده و نمی توان بر روی آن دراز کشید ، اما نوع طراحی و ساختار آن سبب شده است تا به راحتی بر روی تشک نشسته و در راحتی ترین حالت ممکن بر روی آب شناور بمانید . با توجه به ساختار تشک بادی روی آب بست وی جدید شما می توانید حتی از آن در تمامی آب های آرام و حتی خروشان نیز استفاده کنید زیرا تعادل بسیار خوبی بر روی آب داشته و می تواند به مانند حلقه های بادی بهتر تحت کنترل باشد . این محصول برای سنین بزرگسال ساخه شده است که می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را بدون مشکل تحمل نماید .

طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب بست وی جدید

طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب بست وی جدید که در بخش ابتدایی به صورت اجمالی معرفی شد بسیار عالی و مناسب می باشد . این تشک در دو رنگ آبی و سبز ساخته شده است که از نظر ساختاری تفاوتی با یکدیگر ندارند بنابراین به دلخواه خود می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید . ابعاد هر دو تشک نیز به یک اندازه بوده و برای بزرگسالان طراحی شده است . بخش مرکزی و نشیمنگاهی آن باز بوده که می توانید به مانند تیوپ ها و حلقه های بادی از آن استفاده کنید .

در کناره های تشک بادی روی آب بست وی جدید دو دستگیره وجود دارد که می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید . بخش نشیمنگاهی تشک بادی روی آب نیز به صورت کامفورت یا همان مواج طراحی گردیده است که فشاری به پاها در هنگام استفاده طولانی وارد نشود . بخش زیرین و کف تشک دارای لایه های رنگی و بخش بالایی آن شفاف می باشد که زیبایی محصول را دوچندان کرده است .

جنس ساخت تشک بادی روی آب بست وی جدید

همانطور که می دانید ، شرکت سازنده تشک بادی روی آب فوق ، شرکت بست وی می باشد ، این برند یک برند آمریکایی بوده که از با سابقه ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی است که در سراسر دنیا شناخته شده و محصولاتش بسیار پر فروش است ، علت آن نیز طراحی بی نظیر محصولات و کیفیت بالای آن ها می باشد که این کیفیت خوب به دلیل استفاده از اجناس مرغوب و درجه یک است . بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب بست وی جدید نیز به مانند سایر محصولات خود از لایه های ضخیم و مقاوم وینیل استفاده کرده است که جنس بخش رویه آن از وینیل شفاف ؛، بخش کناری آن از وینیل رنگی طرح چرم و بخش کف آن از وینیل دولایه بادی ساخته شده است که دوام بخش کف تشک را افزایش داده است . وینیل همان پی وی سی بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند ، بنابراین در صورت برخورد با این جنس نیز تفاوتی میان آن ها قائل نشوید .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب بست وی جدید

راه اندازی تشک بادی روی آب بست وی جدید بسیار ساده و آسان بوده و با وجود ظرفیت کوچک تشک ، به سادگی می توانید تشک را راه اندازی و استفاده کنید . همچنین شاید نیازی به پمپ باد نداشته باشید و استفاده از آن کاملا اختیاری است . برای راه اندازی از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه قرار گرفته است و در تصویر نیز مشخص است اقدام نمایید ، پس از راه اندازی از بسته شدن درب دریچه اطمینان حاصل فرمایید .

خدمات پس از فروش تشک بادی روی آب بست وی جدید

فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه اینترنتی تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی می باشد که می توانید محصولات بادی خود را با ضمانت سلامت و اصالت کالا خریداری کنید . فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات محصولات بادی ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید محصول خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل دهید . همچنین شما می توانید با تهیه برچسب تعمیرات و یا با داشتن این برچسب ها ، خودتان در خانه ، تعمیرات تشک را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...