تشک بادی روی آب بست وی شفاف دو رنگ

bestway 43103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی شفاف دو رنگ هم یکی دیگر از محصولات کامل و منحصر به فرد کمپانی بست وی می باشد که تولید سال 2021 میلادی است. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های فوق العاده این محصول با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول بر روی خود دارای دو عدد دریچه باد می باشد. این دو دریچه باعث شده تا شما بتوانید در ابتدا بدنه اصلی و سپس بخش بالش این محصول را به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از یک عدد پمپ باد ، راه اندازی نموده و از این محصول استفاده کنید. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول دارای می باشد بحث بهره مندی از برچسب تعمیرات درون بسته بندی خود است که شما در مواردی که این محصول آسیب ببیند می توانید از این برچسب هم در جهت ترمیم این محصول استفاده کنید. این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را هم به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند. هم چنین طراحی دو رنگ زیبای این محصول نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود که باعث شده تا قدرت انتخاب شما نیز افزایش پیدا کند. با در نظر گرفتن این ویژگی ها و هم چنین دیدن تصاویر این محصول هم اکنون می توانید خرید این تشک بادی روی آب جذاب را از فروشگاه مرکزی اینتکس با قیمت ارزان انجام دهید.

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتي متر
 عرض 84 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 800 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 طراحی در دو طیف رنگی مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب بست وی شفاف دو رنگ یک محصول با دو رنگ مختلف می باشد که تحت یک عدد توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این محصول یک تشک بادی فوق العاده است که کاربرد اصلی آن برای لذت بردن از تفریحات آبی بر روی آب بوده و به بهترین شکل ممکن شما می توانید با قرار دادن این تشک بر روی آب های آرام بر روی آب نیز به استراحت پرداخته و لذت ببرید. در همین رابطه قصد داریم تا به صورت کامل و تخصصی خصوصیات این محصول را برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید تا با آگاهی کامل در خصوص این محصول بتوانید خرید خود را انجام دهید.

نوع ساختار و طراحی محصول

در نخستین بخش از نقد و بررسی این محصول باید به این مسئله اشاره داشته باشیم که نوع طراحی و ساختار این تشک بادی روی آب یکی از مهم ترین مواردی است که خیلی از افراد به همین بهانه دست به انتخاب این محصول می زنند. در واقع باید دقت داشته باشید که نوع طراحی این محصولات به گونه ای باشد که بتواند پاسخگوی نیاز شما به بهترین شکل ممکن باشد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که ساختار این محصول تحت نام لوبیایی در بازار معروف می باشد.

در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب به صورت لوبیایی شکل طراحی شده و بخش های میانی این محصول نیز دارای فرو رفتگی هایی است که باعث جذابیت دو چندان این کالا شده است. درکنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که بخش کف این کالا نیز دارای ساختاری مشبک بوده که با طراحی شفاف ارائه شده است و همین مسئله نیز سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت و آسوده پس از قرار گیری بر روی آب از این ظراحی بی نظیر لذت ببرند.

نکته بعدی در خصوص طراحی این محصول به بحث در خصوص رنگ این کالا تعلق می گیرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب در دو رنگ بندی مختلف تولید و روانه بازار شده است. یکی از رنگ های این محصول ترکیب سه ساختار سورمه ای ، بنفش تیره و روشن می باشد و رنگ دیگر نیز طیف رنگ های سبز را در بر می گیرد که این عامل باعث شده تا شما یک تشک بادی روی آب جذاب را بتوانید از میان این دو رنگ بسته به سلیقه شخصی خود برگزینید.

امکانات محصول

یکی از خصوصیات مهمی که این تشک بادی روی آب دارا می باشد بحث بهره مندی از بالش بادی و یا تکیه گاه در بخش انتهایی این محصول است. اگر دقت داشته باشید می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب از یک بخش شفاف در ناحیه انتهایی خود بهره می برد که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در هنگام استفاده از این محصول به این بخش تکیه داده و یا سر و گردن خود را بر روی این بخش قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید به استراحت بپردازید.

هم چنین طراحی این بخش نیز به صورت شفاف می باشد که قطعا این عامل هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که باعث جذاب تر شدن هر چه بیشتر این محصول شده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این کالا دارای دو عدد محفظه باد نیز بر روی خود خواهد بود که باد کردن و راه اندازی این محصول را کاملا ساده و آسان کرده است. این دو ویژگی از امکانات مهم این محصول به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن

از نظر ابعاد نیز شما با یک محصول بسیار استاندارد رو به رو خواهید بود. طول این تشک بادی روی آب 160 سانتی متر و عرض آن نیز 84 سانتی متر خواهد بود. هم چنین این کالا این مزیت را در اختیار شما قرار خواهد داد که تا 90 کیلو گرم وزن نیز به سادگی هر چه تمام تر بتواند از این تشک بادی روی آب استفاده نماید. علاوه بر این ها خود محصول نیز تنها 800 گرم وزن دارد که یک کالای سبک وزن خواهد بود. با در نظر گرفتن این ویژگی ها حال شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را خریداری نموده و سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس با کمترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...