تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال

TY-980

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال یکی از بهترین محصولات بادی برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که برای سنین بزرگسال تولید شده است. این تشک روی آب دارای تکیه گاه کمر و تکیه گاه مخصوص سر بوده که به بدنه اصلی متصل می باشند. این تشک بادی روی آب طراحی مواج در قسمت نشیمنگاه خود داشته و از شکاف مخصوص قرار گرفتن پا نیز برخوردار است تا هنگام استفاده احساس راحتی بسیار بالایی را داشته باشید. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم و شفاف بوده که از ضخامت خوبی برخوردار است. بدنه ای که در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین دمای مختلف آب مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. همچنین دو جای مخصوص قرار دادن بطری آب روی دسته های تکیه گاه تعبیه شده تا از آنها برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده شود. در بخش نقد و بررسی به صورت کامل و جامع به ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال پرداخته شده است که می توانید با مطالعه آن بهتر خرید خود را انجام دهید .

 نوع پشتی دار
 طول 168 سانتي متر
 عرض 79 سانتي متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 پمپ 
 نوع پمپ -
 وزن 1.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده Swim Central
 ساير ويژگي ها مناسب بزرگسالان
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای تکیه گاه سر
 دارای شکاف مخصوص پا
 دارای رویه مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال مدلی بسیار دوست داشتنی و محبوب است که مدل های مشابه زیادی از آن تولید شده است که به دلیل طراحی خاص و بسیار عالی که دارد از پر فروش ترین مدل ها به شمار می آید . شرکت سازنده تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال ، سویم سنترال می باشد که محصولات بادی خود را به مانند تشک های بادی روی آب در بالاترین سطح کیفیتی تولید کرده و یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی به شمار می آید .

با استفاده از تشک بادی روی آب می توانید لذت دراز کشیدن و استراحت کردن بر روی موج آب را تجربه کرده و احساس خوشایند و آرامش بخشی را تجربه کنید . این محصولات تفریحی کاملا برای مسافرت نیز طراحی شده اند تا بتوانید در سفر ها نیز از آن ها بهره مند شوید . در بخش های بعدی بیش از پیش با طراحی و خصوصیات تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال آشنا خواهید شد .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال

در هنگام خرید تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال و سایر تشک های بادی روی آب ، نیاز است تا به نکات مهمی توجه داشته باشید که در نهایت خرید موفقی را رقم بزنید ، یکی از نکات مهمی که بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، رده سنی تشک بادی روی آب و همچنین تحمل وزن آن است که تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال برای تمامی سنین طراحی شده است که می تواند تا وزن های بالا را تا 110 کیلوگرم تحمل کند . عمده تشک های بادی روی آب بزرگسال تحمل وزن 90 کیلوگرمی دارند که می توان گفت تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال از این نظر برتر است ، بنابراین در هر سن یا وزنی هستید بدون نگرانی می توانید از تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال استفاده کنید .

طراحی تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال

طراحی تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال نیز بسیار بی نظیر و زیبا می باشد . حفظ تعادل این تشک به دلیل طراحی خاص و ایده آلی که دارد ، شناوری آن را بسیار عالی کرده است . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید در بخش پشتی تشک بادی روی آب ، تکیه گاهی قرار گرفته شده است که آن نیز به صورت بادی طراحی گردیده و انعطاف پذیری بسیار خوبی دارد ، وجود تکیه گاه می تواند به شما راحتی بیشتری داده تا بتوانید در بهترین حالت دراز کشیده و از منظره و استراحت کردن لذت بیشتری ببرید . با توجه به طراحی رویه مواج و کامفورت آن ، فشاری به بدن و اندام ها محتمل نشده و می توانید ساعت های بیشتری را بدون اینکه از نشستن و دراز کشیدن خسته شوید از تشک بادی روی آب تکیه گاه دار استفاده کنید . در بخش کناری تشک محلی برای قرار گیری بطری و نوشیدنی ها قرار دارد که وسایل همراه خود را می توانید در آن قسمت قرار دهید .

جنس تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال

برای تولید بدنه و لایه های مختلف تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال از pvc استفاده شده است . پی وی سی ها ممکن شکل و ظاهری متفاوت داشته باشند ، اما جنس آن ها یکی است ، به عنوان مثال در ساخت تشک بادی روی آب تکیه گاه دار نیز از دو نوع پی وی سی استفاده شده است که برخی از بخش ها رنگی و برخی دیگر به صورت شفاف طراحی شده است . سوالی که ممکن است در ذهن برخی از مشتریان پدیدار شود ، تفاوت میان پی وی سی و وینیل است که در واقع تفاوتی میان این دو اسم نبوده و هر دو آن ها یک جنس هستند . پی وی سی مقاوم در برابر رطوبت ، فشار ، نور خورشید و ... می باشد . 

راه اندازی تشک بادی روی آب تکیه گاه دار بزرگسال

تشک بادی روی آب بزرگسال فاقد پمپ بوده و اگر قصد دارید که سریعا تشک را راه اندازی کنید می توانید پمپ های باد مد نظر خود را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . در بخش بدنه دریچه های باد وجود دارد که به آسانی و از آن طریق می توانید اقدامات لازم را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...