تشک بادی روی آب خانوادگی بست وی

bestway 43281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب خانوادگی بست وی یکی از خاص ترین و بزرگ ترین تشک های بادی روی آبی است که در دنیا وجود دارد. قطعا خیلی از خانواده ها دوست دارند که تفریحات آبی خود را به صورت دسته جمعی برگزار کنند و همین امر نیز باعث شده تا برای اینگونه تفریحات خود به دنبال خرید و انتخاب یک محصول ایده آل بر روی آب باشند. در همین راستا نیز این کالا قطعا میتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. با توجه به این مسئله حال باید عنوان کنیم که از خصوصیات خوب این محصول می تواند به طراحی شیک و جذاب این محصول اشاره کرد. هم چنین بر روی این کالا شش عدد محفظه برای قرار دادن بطری آب نیز وجود دارد که از این حیث نیز یک مزیت بزرگ به شمار خواهد رفت. هم چنین چهار عدد دستگیره حمل و نقل نیز در بخش های کناری این محصول وجود دارد که هم برای سادگی در جا به جایی این محصول و هم برای حفظ تعادل بر روی آب این دستگیره ها کاربرد دارند. علاوه بر این ها این محصول دارای شش عدد محفظه باد نیز می باشد که هر یک از بخش های این محصول را می توانید به صورت جداگانه باد نموده و استفاده کنید. این محصول هم چنین قابلیت تحمل وزن 540 کیلو گرمی را هم دارا می باشد که از دیگر خصوصیات خوب این تشک بادی یا شناور روی آب به شمار می رود. هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول از فروشگاه اینتکس به راحتی برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع تفریحی
 طول 429 سانتی متر
 عرض 429 سانتی متر
 ارتفاع 330 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 20 کیلوگرم
 تحمل وزن 540 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمام سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
دارای 6 عدد محظفه باد
دارای 6 عدد نگهدارنده بطری
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب خانوادگی بست وی یک محصول با ابعاد و اندازه های بزرگ خواهد بود که طراحی این کالا باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن از یک محصول ایده آل به صورت دسته جمعی و خانوادگی استفاده کرده و لذت ببرند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که قبل از خرید و ثبت سفارش این محصول بهتر است ویژگی های کامل این کالا را در اختیار داشته باشید که با آگاهی کامل بتوانید دست به ثبت سفارش و خرید این محصول بزنید.

ویژگی های طراحی و امکانات محصول

قطعا مهم ترین ویژگی این محصول بحث طراحی و ساختار فوق العاده این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب با بهره گیری از ساختاری شبیه به اردک طراحی و تولید شده است. این ساختار باعث شده تا شما پس از ثبت سفارش این محصول از نظر ظاهری نیز یک محصول ایده آل را در اختیار داشته باشید. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که این محصول فوق العاده زیبا بوده و امکانات جذابی را هم در کنار این زیبایی در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از این موارد بحث بهره مندی از ناحیه مرکزی این محصول به صورت شیاردار است. این عامل باعث شده تا افراد پس از قرار گیری بر روی این کالا به هیچ عنوان لیز نخورده و هم چنین بتوانند از محیط راحت و نرم این محصول هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

دیگر خصوصیتی که این محصول داراست بحث تکیه گاه در بخش های کناری این تشک بادی روی آب می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که ناحیه سر و گردن این محصول در کنار باله های آن باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی به این نواحی تکیه داده و از امکانات این محصول به صورت کامل بهره مند شوند. دیگر ویژگی فوق العاده این محصول نیز بحث بهره مندی از دستگیره هایی برای حمل و نقل و هم چنین برای حفظ تعادل بر روی این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این کالا این مزیت را در اختیار شما قرار داده است که به بهترین شکل ممکن از این دستگیره ها در جهت حفظ تعادل پس از قرار گیری بر روی این محصول استفاده نمایید.

علاوه بر این ها این کالا 6 عدد محفظه دور تا دور خود دارا می باشد که این نواحی برای قرار دادن بطری آب بسیار ایده آل می باشد. این نکته باعث شده است که نوشیدنی خود را حتی بر روی سطح آب هم به بهترین شکل ممکن همراه خود داشته و بتوانید در هر زمان که به آن نیاز داشتید از این محفظه ها نوشیدنی خود را برداشته و استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و استفاده از محصول

همان طور که می دانید این محصول دارای ساختار بادی می باشد و شما برای استفاده از این محصول نیاز خواهید داشت که در ابتدا به صورت کامل این تشک بادی روی آب را باد نموده و از آن بهره مند شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بر روی این کالا شش عد دریچه باد وجود دارد که این مسئله کار شما را برای راه اندازی این محصول آسان کرده است. در واقع شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از یک عدد پمپ باد به راحتی این محصول را باد نموده و از آن استفاده کنید.

در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که پس از تهیه یک عدد پمپ باد حال شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن از طریق همین دریچه های باد اقدام به باد کردن محصول به صورت کامل کرده و در انتها نیز با بستن هر یک از این دریچه ها از خارج شدن باد داخلی این محصول هم جلوگیری کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که با توجه به ابعاد بزرگ این محصول و هم چنین بادی بودن بدنه اصلی این کالا بهتر است که نکات مهم در خصوص شیوه صحیح استفاده و نگهداری از این محصول را هم بدانید تا از سوراخ شدن و آسیب دیدن این محصول نیز بتوانید جلوگیری کنید.

با توجه به این نکات حال شما می توانید با آگاهی کامل دست به خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب از فروشگاه اینتکس زده و به ساده ترین شکل ممکن در سراسر کشور با کمترین قیمت ممکن سفارش این محصول را ثبت کرده و از در اختیار داشتن این محصول نیز لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...