تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی

BESTWAY 43227

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی یکی از جدید ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که این بار با سایز و ابعاد بزرگی که دارد همه را غافل گیر کرده است. اگر بخواهیم به خصوصیات این محصول بپردازیم باید عنوان کنیم که این محصول دارای شش عدد دستگیره بر روی بدنه خود می باشد که هر فرد می تواند با در دست گرفتن یکی از این دستگیره ها بر روی این محصول ایمنی خود را به صورت کامل حفظ کند. هم چنین بخش کف این محصول نیز به صورت شیاردار شکل گرفته است که باعث نرمی و راحتی استفاده کنندگان بوده و از خستگی شما در طولانی مدت نیز جلوگیری خواهد کرد. مسئله بعدی طراحی فوق العاده زیبای این محصول می باشد که با بهره گیری از طرح طوطی شکل گرفته که با رنگ های شاد و زیبایی که دارد یک محصول فوق العاده را به مشتریان ارائه کرده است. دور تا دور این محصول نیز طناب نجات بزرگی تعبیه شده است که قطعا در مواقع خاص می توانید از ان نیز استفاده کرده و ایمنی خود را افزایش دهید. این محصول برای استفاده های خانوادگی و چند نفره فوق العاده مناسب می باشد که از این حیث خیال شما عزیزان از یک محصول بزرگ و با کیفیت راحت خواهد بود.

 نوع تفریحی 
 طول 500 سانتي متر
 عرض 327 سانتي متر
 تحمل وزن 540 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 22.7 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی یکی از زیبا ترین و خاص ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده شرکت بست وی می باشد که فروشگاه اینتکس به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و امکان استفاده به صورت گروهی و خانوادگی آن را در فروشگاه موجود کرده است . همانطور که ابعاد تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی را در جدول مشخصات مطالعه کردید ، با در نظر گرفتن تحمل وزن 540 کیلوگرمی می توان گفت که در حدود 6 نفر قادر به استفاده از تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی خواهند بود . بنابراین اگر دوست دارید که به صورت خانوادگی و چند نفره از تشک بادی روی آب استفاده کنید و لحظات شادی را بر روی آب رقم بزنید ، خرید تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی گزینه عالی برای شما خواهد بود . شکل ظاهری این محصول نیز همانطور که در تصاویر و نام محصول مشخص است شبیه به برنده زیبای طوطی می باشد .

جنس تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی

برای ساخت تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی از لایه های ضخیم و با کیفیت pvc طرح چرم استفاده شده است . تمامی بخش های تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی از جمله سر و گردن عروسکی محصول نیز از همین جنس ساخته شده است . پی وی سی طول عمر بالایی داشته و عوامل مختلف محیطی به مانند سرما یا گرما ، نور خورشید ، رطوبت و برخورد با آب برای مدت طولانی به این جنس آسیب نخواهد رساند . پی وی سی با نام های دیگری چون وینیل و پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود ، پی وی سی سازگاری کامل با سلامت انسان و محیط زیست داشته و در برخورد پوست با این جنس ، هیچ حساسیت پوستی ایجاد نخواهد شد .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی

با توجه به ابعاد و ظرفیت بالای مخازن تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی توصیه می شود که برای راه اندازی ساده تر و سریع تر از پمپ های باد استفاده کنید . عمده پمپ های بادی که برای محصولات بادی طراحی شده اند دارای نوک سوزنی هستند که می توانید به سهولت تمامی محصولات بادی را راه اندازی کنید . از جمله این پمپ ها می توان به پمپ باد دستی ، پدالی ، فندکی ، شارژی و برقی اشاره کرد که نوع غیر برقی مانند پمپ باد دستی که نیازی به برق نداشته و قدرت مخربی ندارد مناسب برای راه اندازی می باشد . البته دو مدل فندکی و شارژی نیز نیازی به برق شهری نداشته و در صورت شارژ داشتن و یا به همراه داشتن خودرو می توانید از آن استفاده کنید .

نگهداری و مراقبت تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی

تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی به دلیل اینکه از طراحی بادی برخوردار بوده و بدنه آن نازک است ، در صورت برخورد هر گونه شی نوک تیز و برنده می تواند آسیب ببیند ، همچنین سطوح زبر نیز می تواند به بدنه در صورت سایش آسیب وارد کند ، از این رو توصیه می شود که از تشک بادی بر روی زمین و خشکی استفاده نکنید و یا از زیرانداز استفاده نمایید . از پوشیدن لباس های سگک دار و دکمه دار فلزی در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب خودداری کنید . با نگهداری صحیح سال های سال می توانید از تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی خود استفاده کنید زیرا عوامل دیگر محیطی آسیبی به محصول وارد نخواهند کرد .

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی

با توجه به اینکه بدنه تشک بادی روی آب خانوادگی طرح طوطی بادی می باشد ، در صورت برخورد اجسام تیز و برنده ممکن است ، بدنه تشک بادی روی آب دچار آسیب شود که در صورت آسیب دیدن باد از داخل تشک خارج شده و می تواند عملکرد آن را با مشکل مواجه کند ، بدین ترتیب نیاز است تا با استفاده از برچسب تعمیرات که توسط شرکت های سازنده تولید می شود ، قسمت آسیب دیده را تعمیر و پنچرگیری کنید تا دوباره بتوانید از محصول استفاده نمایید . برای تعمیرات همچنین می توانید محصول آسیب دیده خود را تحویل نمایندگی اینتکس داده تا به صورت تخصصی خود شرکت تعمیرات را انجام داده و سپس محصول را برای شما ارسال کند . توجه داشته باشید که محصولاتی که شدت آسیب دیدگی آن ها بسیار زیاد است ، غیر قابل تعمیر خواهند بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...