تشک بادی روی آب خانوادگی گرد

83666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب خانوادگی گرد یکی از جدید ترین تشک های بادی شناور تفریحی برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها می باشد. این تشک روی ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت مناسبی بهره مند است، به همین دلیل در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این تشک دارای رویه مواج بوده و از 4 کوسن بادی مجزا برای نشستن راحت روی این محصول برخوردار می باشد. تشکی با تکیه گاه گرد که امکان تکیه دادن سه نفر را به راحتی فراهم می سازد. همچنین دو جای مخصوص بطری آن نیز روی لبه ها بدنه تعبیه شده و تنها در یک رنگ تولید و عرضه شده است. این محصول به واسطه ابعاد و حجم بزرگی که دارد می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کرده و 4 فرد بالغ را بر روی خود نگه دارد . این محصول مناسبب برای آب های نسبتا آرام و کم عمق مانند دریاچه و استخر ها ساخته شده است . برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می شود که بخش نقد و بررسی را مطالعه نمایید .

 نوع پشتی دار گرد
 طول 213 سانتي متر
 عرض 213 سانتي متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 پمپ 
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 طراحی رویه مواج
 دارای 4 کوسن بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب خانوادگی گرد یکی از بزرگترین و پر فروش ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده می باشد که به واسطه ابعاد بزرگی که دارد می تواند وزن های بسیار بالا را تا 350 کیلوگرم تحمل کند ، بدون اینکه غرق شده و به داخل آب فرو برود . تشک های بادی روی آبی که به مانند تشک بادی روی آب خانوادگی گرد طراحی شده اند می توانند به عنوان یک قایق پارویی نیز ایفای نقش کنند ، البته عمده تفاوت آن ها شکل ظاهری و عمقشان می باشد که هر دو آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و طرفدارانی را دارند . تشک بادی روی آب ، عمدتا برای دراز کشیدن و ریلکس کردن می باشد که می توانید برای گرفتن حمام آفتاب و یا استراحت از آن ها استفاده نمایید . در ادامه مطلب شما را بیش از پیش با تشک بادی روی آب خانوادگی گرد آشنا خواهیم کرد .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب خانوادگی گرد

در خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به موارد مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب و آن را خریداری کنید . یکی از نکات مهم رده سنی تشک بادی روی آب و همچنین ابعاد و تحمل وزن محصول است که بایستی با برآورد کردن ، نسبت به نیاز خود تشک بادی روی آب را خریداری کنید . همچنین در خرید تشک بادی روی آب حتما به جنس بدنه ، برند تولیدی محصول و کیفیت ساخت آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید یک خرید موفق و درست را داشته باشید . فروشگاه تهران اینتکس نیز سعی کرده است تا مدل هایی را در فروشگاه موجود کند که از نظر کیفیت بسیار عالی و مناسب باشند .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب خانوادگی گرد

تشک بادی روی آب خانوادگی گرد همانطور که از نامش و همچنین تصاویر پیداست ، برای استفاده جمعی و خانوادگی طراحی شده است و به واسطه ضخامت بزرگ لایه ها و تشک ، وزن های بالا را تحمل کند ، همچنین از نظر ابعادی تشک بادی روی آب خانوادگی گرد می تواند برای استفاده 4 نفره کاملا مناسب باشد ، داشتن تکیه گاه بادی سرخود همچنین کوسنی های بادی همراه آن سبب شده است تا بتوانید در بهترین حالت بر روی تشک بادی روی آب نشسته و پاهای خود را دراز کنید ، همچنین شما می توانید با تعداد نفرات کمتر از تشک بادی استفاده کرده و بر روی آن دراز بکشید .

بخش حلقه ای مانند دور تشک بادی روی آب از ضخامت بالایی برخوردار است که شناوری آن را بهتر کرده است . همچنین سطح تشک به صورت مواج طراحی گردیده است چرا که این طراحی می تواند سطح انعطاف پذیر تری را ایجاد کرده و همچنین از لغزنده بودن زیاد تشک جلوگیری کند . در اطراف تشک جالیوانی هایی نیز قرار داده شده است که می توانید نوشیدنی های خود را نیز به همراه داشته باشید . این محصول عمدتا برای آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها و دریاچه ها مناسب می باشد .

جنس تشک بادی روی آب خانوادگی گرد

جنس تشک بادی روی آب خانوادگی گرد از لایه های مقاوم و ضخیم پی وی سی ساخته شده است که این لایه ها کاملا ضد آب بوده و همچنین دوام و کیفیت بالایی در برابر فشار و وزن های بالا دارد ، به همین دلیل نیز بیشتر تولیدکنندگان محصولات بادی از پی وی سی برای تولید استفاده می کنند . نام دیگر پی وی سی ، وینیل می باشد که در واقع هر دو آن ها نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشند که ساختار کشسانی و منعطف دارند .

راه اندازی و مراقبت تشک بادی روی آب خانوادگی گرد

برای راه اندازی تشک بادی روی آب خانوادگی گرد تنها کافیست با تهیه یک پمپ باد دستی به سادگی و در کمترین زمان تشک بادی روی آب را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که میزان باد تشک نباید بسیار زیاد باشد و همچنین باد کم نیز می تواند عملکرد تشک را با اختلال مواجه کند . برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه تشک بادی روی آب می تواند به آن آسیب وارد کند . استفاده از محصول در خشکی خیلی توصیه نمی شود و در صورت استفاده بهتر است از زیرانداز استفاده نمایید . البته تشک بادی روی اب قابل تعمیر شدن است که می توانید در این راستا با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...