تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه

bestway 43128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب داری تکیه گاه از پرطرفدارترین تشک های روی آب راحتی می باشد که توسط شرکت بست وی در سال 2018 به بازار عرضه شد . این تشک بادی داری یه تکیه گاه در قسمت پشت خود می باشد که شما می توانید در هنگام استفاده به آن تکیه داده و از روز خود بر روی آب لذت ببرید . در قسمت پایین این تشک یه تشک مجزای دیگر برای استراحت پا قرار گرفته است . همچنین دو نگهدارنده بر روی دسته های این محصول وجود دارد که می توانید با خیالی راحت نوشیدنی و یا لیوان خود را دورن آن قرار دهید . حداکثر وزن قابل تحمل برای این تشک تک نفره 90 کیلوگرم می باشد که وزن قابل قبولی برای تشک های روی آب است . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که میتوانید از آن در هنگام وجود مشکل استفاده کرده و مشکل به وجود آمده را رفع کنید و با خیال راحت ادامه ی روزتان را سپری کنید . وزن این محصول به همراه بسته بندی 4 کیلوگرم می باشد که همین سبکی وزن باعث شده گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر به حساب بیاید .

طراحی تشک بادی روی آب فوق بی نقص بوده و همواره مورد توجه مشتریان فروشگاه اینتکس قرار گرفته است . چرا که تمامی شرایط ایده آل را برای ریلکس کردن و به آرامش رسیدن بر روی آب را با این تشک خواهید داشت . شما می توانید در دو حالت نشسته و یا دراز کشیده از تشک بادی روی آب استفاده کنید . اگر قسمت جلویی تشک را جمع کنید ، در واقع یک مبل بادی روی آب خواهید داشت و اگر آن را مطابق تصویر باز کنید ، می توانید آن را تبدیل به یک تشک کرده و پاهای خود را دراز کرده و ریلکس نمایید . تکیه گاه تشک استحکام بالایی دارد و می تواند وزن بدن شما را تحمل کند ، برای همین از عقب رفتن زیاد از حد تکیه گاه محصول نگران نباشید . نوع طراحی مهندسی شده این محصول است که باعث چنین دوام بالایی شده است . 

شاید شما فقط ظاهر تشک را مشاهده کنید ، ولی در لایه های زیرین تشک ، طراحی های خاص و لایه لایه استفاده شده است که می تواند این خاصیت را به تشک ببخشد تا وزن های بالا و فشار های وارده را به خوبی تحمل نماید . وزن این تشک نسبت به سایر تشک های بادی روی آب بیشتر است ، دلیل آن هم مشخص بوده و می توان به بزرگ بودن تشک بادی و البته وجود لوازم جانبی مانند سایه بان اشاره کرد . البته که بسته بندی آن بسیار کوچک است و شما می توانید به آسانی را را با ماشین به سفر ببرید و یا برای مسافت نسبتا کوتاهی آن را به صورت دستی حمل کنید . برای راه اندازی این محصول بهتر است که حتما از پمپ های باد استفاده نمایید تا سرعت راه اندازی آن بیشتر شود .  

نوع مستطیلی
 ظرفیت 1 نفر
 عرض -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه پی وی سی
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 4 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای یک تکیه گاه
دارای تشک مجزا برای استراحت پاها
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
 

 

تشک بادی روی آب دارای تکیه گاه محصولی جذاب و مقاوم بوده که از سال 2018 توسط کمپانی بزرگ بست وی جهت استفاده در اب های ارام و استخر های بزرگ با هر شرایط اب و هوایی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به وزن کم بدنه و امکان حمل اسانبرای استفاده در سفر یک گزینه مناسب به شمار می رود. این محصول با یک سایبان بزرگ طراحی شده تا از تابش مستقیم نور خورشید به پوست مصرف کنندگان جلوگیری شود. در بخش نقد و بررسی به تحلیل این محصول خواهیم پرداخت. پس برای خریدی مطمئن توصیه می کنیم همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در طراحی این محصول سعی شده تا با رعایت اصول استاندارد ارامش خاطر را برای تمام رده های سنی که قصد استفاده از ان را دارند مهیا سازد. این محصول پرطرفدار داری یه تکیه گاه در قسمت پشت خود می باشد که شما می توانید در هنگام استفاده به آن تکیه داده و از روز خود بر روی آب لذت ببرید. تکیه گاه بزرگ محصول به طور کامل گودی کمر را در برگرفته تا اسودگی خاطر شما را ایجاد کند. در بخش پایین محصول یک تشک بادی مجزا نیز قرار داده شده که برای استراحت پاها و برای دراز کشیدن در سطح اب مناسب است. بر روی دسته های محصول تعداد 2 عدد جا لیوانی طراحی شده تا بطری نوشیدنی و اب خود را در هنگام تفریح بر روی سطح اب همراه داشته باشید. این محصول دارای بدنه ای به رنگ سفید بوده که بر روی ان طرح هایی از گل به رنگ ابی به چشم می خورد.این محصول دارای یک سایبان پرتابل بوده که شما می توانید با استفاده از ان مانع تابش مستقیم نور خورشید به سطح بدنتان شده و از اسیب های ان جلوگیری نمایید.

جنس بدنه

در طراحی این محصول برای رضایت مشتریان و حفظ کیفیت محصول در عین طول عمر بالا سعی شده تا از مرغوب ترین نو جنس بدنه استفاده شود. بخش کف محصول از نوع پی وی سی دو لایه است. این جنس به دلیل ان انتخاب شده که کف محصول همواره در حال تماس با اب دماهای متغییر بوده و تمام فشار وارده را متحمل می شود. برای بخش رویه و سایر نقاط محصول از پی وی سی بهره برداری می شود. این جنس بدنه به دلیل کیفیت بالا در صورت بروز اسیب ناشی از سوء استفاده تا حد بالایی قابلیت تعمیرات را دارد. این پوشش بدنه به دلیل استحکام بالا در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوا و دماهای مختلف اب برای استفاده در محیط های باز یک انتخاب مناسب است. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به سطح محصول نیز نمی تواند استحکام ان را تحت تاثیر قرار دهید.

ابعاد و وزن

ساختار مستطیل شکل محصول دارای طولی بالغ بر 190 سانتی متر و عرضی برابر 130 سانتی متر بوده که برای استفاده یک نفره کاملا مناسب می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این تشک بادی روی اب 15 سانتی متر بوده که از غوطه ور شدن محصول در داخل اب جلوگیری کرده و موجب می شود کالا به سهولت شناور باقی بماند. این محصول با توجه به وزن بدنه 4 کیلوگرمی خود توان تحمل وزنی در حدود 90 کیلوگرم را به راحتی داشته و به سهولت حمل می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در زمانی کمتر از 3 دقیقه راه اندازی شده و برای استفاده از ان تنها کافی ست ان را در فضای مسطحی پهن کنید. توجه داشته باشید این کالا دارای سه دریچه باد اختصاصی در سه نقطه متفاوت بدنه بوده که شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی استاندارد مخصوص محصولات بادی ان را راه اندازی نمایید. برای محافظت از محصول تنها کافی ست وزنی بیش از توان تحملی به ساختار ان وارد نسازید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه پرهیز کنید. نمایندگی مرکزی برای رفاه حال مصرف کنندگان خدمات پس از فروشی برای کالا در نظر گرفته تا انا بتوانند در صورت بروز اسیب های جدی محصول را برای انجام تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنند.

جمع بندی

تشک بادی روی اب دارای تکیه گاه کالای باکیفیت و پر طرفدار بوده که برای استفاده در اب های ارام به قیمتی مناسب عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...