تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

bestway 43055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
730,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی از جمله تشک های بادی دو نفره ی محبوب می باشد . این تشک بادی توسط شرکت بست وی در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است . جنس این تشک بادی از وینیل دو لایه می باشد که با ضخامت 0.29 میلی متری که دارد ، خیال شما را از لحاظ آسیب پذیری راحت کرده و با خیالی راحت می توانید از روی آب قرار گرفتن لذت ببرید . ظرفیت این تشک بادی ، 2 نفر می باشد که با تحمل وزن حداکثر 180 کیلوگرم از جمله تشک های بادی روی آب با تحمل وزن بالا می باشد . این تشک بادی روی آب از دارای دو محفظه ی باد می باشد که با استفاده از آن ها می توانید این محصول را باد کنید .  وزن این محصول در بسته بندی 3کیلوگرم می باشد که به علت بسته بندی قابل حمل می تواند گزینه ی مناسبی برای سفر های شما دوستان و یا استفاده در استخر های خانگی نیز باشد . . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که به هنگام بروز مشکل  میتوانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و ادامه ی تفریح خود لذت ببرید . شما دوستان عزیز می توانید این محصول را از نمایندگی اصلی شرکت بست وی در ایران به نام فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید .

 نوع پشتی دار
 طول 193 سانتي متر
 عرض 142 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ  -
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی از موفق ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که برای سنین بزرگسال طراحی شده و به واسطه ابعاد بزرگی که دارد می تواند مناسب برای استفاده دو نفر به صورت همزمان باشد . تشک های بادی روی آب ، محصولاتی بادی هستند که به دلیل داشتن محفظه های بادشونده می توانند بر روی آب شناور بمانند ، تولید کنندگان با طراحی های مختلف ، شکل های متفاوتی را به تشک ها داده اند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیاتی را به تشک بخشیده و سبب منحصر به فرد شدن محصولات شده اند . با توجه به این موضوع ، در ادامه قصد داریم تا راهنمای خرید شما باشیم و به بررسی بیشتر محصول بپردازیم .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

در خرید تشک بادی روی آب ، نیاز است تا به فاکتور های زیادی اهمیت داده و با بررسی محصول ، آن را خریداری کنید ، به خصوص اگر به صورت اینترنتی قصد خرید دارید ، حتما به ویژگی ها و مشخصات محصولات توجه داشته باشید . یکی از مهم ترین چیز هایی که بایستی به آن توجه داشته باشید ، ابعاد تشک بادی روی آب و رده سنی آن است ، رده سنی تشک به دو عامل مهم یعنی ابعاد و تحمل وزن بستگی دارد که با طول 193 سانتی متری و عرض 142 سانتی متری محصول به همراه تحمل وزن 180 کیلوگرمی آن می توان گفت که تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی به خوبی می تواند دو فرد بالغ را بر روی خود جای داده و وزن آن ها را به خوبی تحمل کند .

جنس ساخت تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

برای تولید و ساخت لایه های بدنه تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی از لایه های ضخیم و مقاوم وینیل استفاده شده است ، وینیل با نام دیگر pvc نیز شناخته می شود که البته هر دو آن ها یکی بوده و تفاوتی ندارد . وینیل استفاده شده برای ساخت تشک بادی روی آب دو نفره فوق ساختاری دولایه دارد که ضخامت بدنه را افزایش داده است تا محصول بهتر بتواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد ، انعطاف پذیری عالی این پلاستیک طبیعی سبب شده است تا کیفیت محصولاتی که از این جنس ساخته می شود بسیار بالا باشد .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

هر محصول بادی نیازمند راه اندازی است تا بتوانید از آن استفاده نمایید . برای راه اندازی نیاز است در ابتدا محصول را از داخل جعبه خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، باز کردن بخش های تا شده می تواند روند راه اندازی را سریع تر کند . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد دستی و ... استفاده کنید که برای تهیه آن می توانید در هنگام خرید تشک بادی روی آب ، پمپ تصفیه آب را نیز سفارش دهید . پس از راه اندازی درب دریچه را محکم بسته و تشک را به آب بیاندازید .

توصیه های مهم نگهداری از تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

توصیه های مهمی در رابطه با نگهداری و استفاده از تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی مطرح است که دلایل آن نیز ضعیف بودن بدنه این محصولات در برابر اجسام تیز و برنده و هر شئ زبر  نوک تیز است ، از این رو بایستی از محصول به خوبی مراقبت کرده و در هنگام استفاده از تشک بر روی زمین احتیاط کرده و از زیرانداز ها استفاده نمایید . عوامل محیطی صدمه ای به تشک وارد نمی کند ، اما توصیه میشود در زمان هایی که از تشک استفاده نمی شود آن را در سایه قرار داده و از آب خارج کنید و همچنین در صورت عدم استفاده آن را آب کشی کرده و پس از خشک شدن بسته بندی کنید .

آسیب ها و پنچرگیری تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه بست وی

با توجه به آسیب ها ، این امکان برای شما وجود دارد تا در صورت ایجاد سوراخ ها و پارگی های ریز و کوچک ، تشک بادی روی آب دونفره با تکیه گاه خود را تعمیر و پنچرگیری کنید .بدین منظور برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات طراحی شده اند که با استفاده از آن ها می توانید محصول را تعمیر کنید ، همچنین راه دیگر تعمیرات تشک بادی روی آب شما این است که محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس ارسال نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...