تشک بادی روی آب دو رنگ اینتکس

56869 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو رنگ اینتکس یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی تولید و به بازار عرضه شده است. این تشک بادی روی آب از ترکیب دو رنگ زیبای سفید و آبی تشکیل شده است که هنگام استفاده بر روی آب دارای جلوه ای چشم نواز بوده و قادر است توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. سطح این محصول به صورت مواج درنظر گرفته شده است که مانع از لیز خوردن و خروج ناگهانی شما به درون آب خواهد شد. همچنین این ویژگی موجب ایجاد گردش هوا بین تشک بادی و بدن شده و مانع از تعریق خواهد شد. بدنه آن از جنس پی وی سی طرح چرم و دولایه تهیه شده است که از مقاومت چشمگیری در برابر پوسیدگی در حین استفاده در برابر نور خورشید برخوردار بوده و طول عمر آن را تا حد قابل قبولی افزایش داده است. این محصول در کمترین زمان ممکن با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه قابل راه اندازی بوده و نیز در صورت عدم استفاده از طریق همین دریچه هوا می توانید تمام هوای داخل محصول را تخلیه نموده و با استفاده از ساک حمل مخصوص به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. وزن آن در حالت راه اندازی شده  11.1 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی معادل 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپدارد
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 11.1 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب مواج اینتکس محصولی با طرح متفاوت، ساده ولی جذاب می باشد که مناسب تفریحات آبی در استخر ها و فضای باز بوده و با توجه به تحمل وزن بالای آن مناسب استفاده تمامی گروه های سنی می باشد. بدنه آن از مقاوم ترین مواد اولیه موجود تهیه شده است که طول عمری بالا به محصول بخشیده و در عین حال راحت و سبک می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید اولین نکته در خریداری محصولات مورد نیاز ما که منجر به بررسی سایر ویژگی های محصول می شود، شکل ظاهری و طراحی آن می باشد. این موضوع یکی از اولین موارد حائز اهمیتی است که به ویژه در خرید محصولات تفریحی مورد توجه قرار گرفته است. این تشک بادی روی آب از ترکیب دو رنگ زیبای سفید و آبی تشکیل شده است و طراحی آن به صورت ساده درنظر گرفته شده است که دارای سطحی موازی بوده و این ویژگی بدن را در موقعیت مطلوبی قرار خواهد داد. همینطور ابتدا و انتهای تشک بادی دارای ارتفاعی بیش از قسمت میانی بوده که تکیه گاه مناسبی برای سر و پاها می باشد. این ویژگی در کنار موازی بودن سطح تشک بادی منجر به افزایش حفظ تعادل شما شده و مانع از خروج ناگهانی به درون آب می شود. راه اندازی آن بسیار ساده بوده و با استفاده از پمپ های دستی و برقی به سرعت راه اندازی شده و با استفاده از دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه می توانید تمام هوای داخل آن را تخلیه نموده و در کم ترین ابعاد ممکن جمع نمایید. 

جنس بدنه

از دیگر موارد با اهمیت و قابل توجه در انتخاب محصولات تفریحی و بادی بررسی جنس بدنه محصول مورد نظر می باشد. زیرا این موضوع تأثیر مستقیمی بر کارایی و طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور شرکت اینتکس بدنه آن را از جنس پی وی سی طرح چرم و شفاف درنظر گرفته است که علاوه بر زیبایی، از مقاومت بی نظیری در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و قابل استفاده در فضای باز و در برابر تابش نور خورشید، بدون ایجاد پوسیدگی می باشد. 

ابعاد و وزن و تحمل و وزن

علاوه بر کیفیت و طراحی، دارا بودن ابعاد و وزن مناسب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این تشک بادی روی آب از طولی معادل 193 سانتی متر، عرض 124 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر برخوردار می باشد که از فضای کافی برای استفاده بزرگسالان برخوردار بوده و در عین حال ابعاد مناسب آن امکان استفاده در هر مکانی را فراهم آورده است. وزن آن در حدود 11.1 کیلو گرم بوده که از قابلیت حمل آسان برخوردار بوده و قادر است تا وزنی معادل 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

همانطور که ذکر شد این تشک بادی از بهترین مواد اولیه موجود تهیه شده است که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. اما مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن بسیار موثر بوده و به منظور نگهداری صحیح از آن تنها کافی است که از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی

تشک بادی روی آب مواج اینتکس محصولی با ساختار مقاوم و ظاهری جذاب می باشد که وزن مناسب و ابعاد و فضای کافی درنظر گرفته شده برای آن امکان استفاده برای تمامی گروه های سنی را فراهم آورده و دارای قابلیت حمل آسان می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت عالی و قیمت استثنایی از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...