تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

intex 56800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس از جدید ترین تولیدات برند intex آمریکا می باشد که با ساختاری متفاوت تولید شده است که می توانید با خرید آن ، به بازی ها و تفریحات آبی در روزهای گرم تابستان بپردازید . این تشک بادی روی آب ، در واقع از چسبیدن دو حلقه بادی به یکدیگر ساخته شده است که هر یک از حلقه ها می تواند برای استفاده یک نفر مناسب باشد ، به همین دلیل نیز تشک بادی فوق برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب می باشد . با توجه به ابعاد و تحمل وزنی که این تشک بادی روی آب دارد ، محصول توسط شرکت اینتکس برای استفاده بزرگسالان مناسب دانسته شده است .

با این حال رده سنی بالای 9 سال می توانند از محصول با خیال راحت استفاده کنید . تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس قابل استفاده در اغلب آب ها همچون استخر های کوچک و بزرگ ، دریاچه ها و سواحل دریاها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . جنس استفاده شده در تولید این محصول و همچنین طراحی عالی آن سبب افزایش دوام و سطح کیفیتی تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس شده است که می توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید . شما می توانید محصول خود را با قیمت ارزان و ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

تشک های بادی روی آبی که توسط شرکت های مختلف تولید و ساخته می شوند ، دارای طراحی متفاوتی بوده و با توجه به ساختاری که دارند می توانند برای رده سنی مشخصی قابل استفاده باشند . بنابراین در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود به رده سنی آن توجه داشته باشید . تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده دو نفره طراحی شده است که البته این دو نفر می توانند تمامی سنین یعنی بزرگسالان نیز باشند ، زیرا تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس به خوبی می تواند وزن های بالا را 200 کیلوگرم تحمل کند که رقم بسیار خوبی بوده و می تواند به سادگی وزن دو فرد بالغ را تحمل کند . بنابراین در هنگام خرید های خود حتما به این موضوع مهم توجه داشته باشید . شما همچنین بهتر است در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود به موارد دیگری همچون جنس بدنه ، نوع طراحی و تولید ، برند محصول و ... توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس در این بخش به صورت کلی به بررسی تمامی آن ها خواهد پرداخت .

برند تولیدی تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

برند تولیدی تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس که در نام محصول نیز ذکر شده است ، ساخته شده توسط برند آمریکایی اینتکس می باشد که یکی از معروف ترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که شرکت هایی همچون جیلانگ و بست وی از رقبای اصلی آن به شمار می آیند . شما می توانید با اطمینان کامل از این تشک ها استفاده کنید . زیرا برای ساخت آن ها از بهترین اجناس استفاده شده است که البته طراحی بی نظیری که با توجه به طراحان با تجربه تولید شده است ، توانسته محصولاتی با دوام را تولید و روانه بازار کند . فروشگاه تهران اینتکس نیز با توجه به اهمیت رضایت مشتریان خود ، بیشتر محصولات بادی را از شرکت اینتکس انتخاب نموده است .

ویژگی های تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

در این بخش قصد داریم تا چندی از ویژگی های تشک بادی روی آب فوق را به شما عزیزان معرفی کنیم . از ویژگی های بسیار عالی که می توان در کنار ابعاد بزرگ محصول و ایجاد فضای مناسب برای استفاده دو نفره ، به حفظ تعادل بسیار خوب آن بر روی آب اشاره کرد که به وجود استفاده دو نفره نیز می تواند به خوبی بر روی آب شناوری خود را حفظ کرده و از برهم خوردن تعادل جلوگیری کند . داشتن پشتی می تواند حالت بسیار راحتی را در اختیار شما برای استراحت کردن فراهم کند . 

تعمیرات تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

در صورتی که تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس شما آسیب دیده و سوراخ شود ، می توانید بدون نگرانی آن را مجددا تعمیر و استفاده کنید . با توجه به ساختار بادی این محصولات ممکن است آسیب ببینند که شرکت اینتکس نیز کاملا هوشیارانه برچسب هایی را برای تعمیرات محصولات بادی و مخصوص تشک بادی روی آب ایجاد کرد که می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس را تعمیر کرده و استفاده کنید . شما می توانید تعمیرات محصولات بادی خود را حتی به فروشگاه اینتکس بسپارید .

  • تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 117 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • قطر داخلی : 44 سانتی متر
  • نوع جنس: pvc شفاف و رنگی
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • وزن : 2.13 کیلوگرم
  • رده سنی : +9 سال
  • دارای دستگیره حفظ تعادل
  • دارای برچسب تعمیرات
  • قابلیت راه اندازی با پمپ های باد
  • کد محصول: intex 56800

تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس از تشک های بسیار دوست داشتنی طراحی شده به صورت بادی و برای استفاده بر روی آب می باشد که با توجه به ساختار بزرگ خود برای استفاده دو نفر طراحی شده است . این محصولات به واسطه ساختار بادی که دارند می توانند بر روی آب شناور بمانند ، همچنین بدنه ضد آب آن ها سبب شده است تا این محصولات بادی یکی از بهترین شناور ها بر روی آب باشند که می توانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید . در این بخش به نقد و بررسی کامل تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس خواهیم پرداخت .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

در بالای صفحه و همچنین در میان متن ، تصاویری از تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس قرار دارد که می توانید با مشاهده آن ها ساختار و شکل ظاهری محصول را مشاهده کنید . این تشک بادی روی آب در واقع به صورت دو حلقه بادی طراحی شده است که به یکدیگر متصل شده اند و تشکیل یک تشک بادی حلقه ای را داده اند . هر دو حلقه دارای پشتی و تکیه گاه می باشد که افراد می توانند در هنگام استفاده احساس راحتی داشته باشند . همچنین دو دستگیره و دو جا برای قرار دادن نوشیدنی در بدنه تشک بادی روی آب قرار گرفته است که می توانید با گرفتن دستگیره ها تعادل خود را حفظ کنید و نوشیندنی های خود را با قرار دادن در جالیوانی همراه خود به وسط آب ببرید .

جنس تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

جنس استفاده شده در ساخت تشک بادی روی آب بسیار مهم است ، زیرا می تواند دوام و کیفیت محصول را مشخص کند . از مزایا خرید محصولات بادی از برند های معتبر همچون اینتکس که تولید کننده تشک بادی فوق نیز می باشد ، اطمینان از کیفیت ساخت محصولات و جنس استفاده شده در تولید آن ها می باشد ، زیرا این برند های معتبر بی دلیل معروف نشده اند . شرکت اینتکس به مانند بسیاری از تولیدات خود از pvc برای ساخت و تولید تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس استفاده کرده است زیرا ویژگی ها و خصوصیات این جنس بسیار بالاست که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد . از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن ، عدم حساسیت پوستی برای افراد ، با دوام در برابر نور آفتاب و حرارت های مختلف اشاره کرد .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

این تشک بادی روی آب دارای چندین محفظه باد هستند ، به عنوان مثال بخش پشتی و تکیه گاه این تشک بادی به صورت مجزا راه اندازی می شود ، نبابراین به این نکته توجه داشته باشید و تشک خود را راه اندازی کنید . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر خود از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی استفاده کنید که قابلیت حمل آسانی داشته و قیمت بالایی ندارد ، همچنین نیازی به برق نداشته و در هر جایی حتی در مسافرت ها نیز می توانید از آن استفاده کنید . پمپ های باد مخصوص محصولات بادی دارای نازل های مختلفی هستند که به سادگی می توانید با تغییر نازل تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس را راه اندازی کنید .

مراقبت ها و نگهداری از تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس

تشک های بادی روی آب به مانند تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس اگرچه جنس بسیار خوب و با دوامی دارند ، اما در برابر اجسام تیز و برنده و سطوح زبر که جنس آن ها نیز چندان فرقی ندارد ، می تواند سبب آسیب دیدن ، سوراخ شدن و پارگی ها در این محصولات شوند ، لذا بایستی به خوبی از تشک بادی روی آب خود مراقبت کرده و در هنگام استفاده نیز به خوبی از محصول نگهداری شود . لذا در این رابطه بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن تشک بادی روی آب دو نفره اینتکس آن را بر روی زمین قرار ندهید و بر روی زمین یا دیوار و سطوح زبر نکشید .

میزان باد تشک بادی روی آب نباید بسیار زیاد باشد تا به بدنه فشار مخربی وارد نشود . البته این بدان معنا نیست که باد تشک را خیلی کم در نظر بگیرید ، بلکه بایستی میزان فشار باد به اندازه باشد . توصیه بعدی این است که نباید بر روی تشک پریده یا شیرجه بزنید و حتی آن را کشیده و تحت فشار قرار دهید . این محصول برای استفاده دو نفره طراحی شده است و قادر به تحمل وزن 200 کیلوگرمی است ، بنابراین وزن زیاد و یا استفاده چند نفره نیز می تواند به آن آسیب وارد کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...