تشک بادی روی آب دو نفره رنگی

intex 56897

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره یکی از تشک های بادی جدید و دوست داشتنی برای سال 2018 می باشد که کیفیت فوق العاده  بالا و طراحی فوق العاده زیبایی نیز دارد که می تواند برای استفاده های طولانی مدت و تفریحات آبی یکی از گزینه های مناسب به شمار رود. بخش اصلی بدنه این محصول از وینیل ساخته شده است و ضخامت لایه های آن نیز 0.32 میلی متر می باشد و با توجه به عدم وجود شئ تیز درون آب این میزان کاملا کافی است. بدنه دارای قسمت زیرین سفید و رویه شفاف می باشد و لایه های داخلی آن نیز به صورت ترتیبی دارای رنگ های نارنجی، سفید و آبی هستند که باعث افزایش جذابیت ظاهر این محصول شده است. این کالا به دلیل بسته بندی کوچکی که دارد در میان تشک های بادی پرتابل قرار میگیرد و می توان آن را به سادگی با قرار دادن در کوله پشتی وی ا ساک حمل جابجا کرده و در محل جدیدی نصب کنید.  ابعاد آن نیز با توجه دو نفره بودن کاملا استاندارد می باشد همراه این تشک بادی روی آب، دو عدد بالشت بادی نیز قرار داده شده که قسمت های زیرین آن آبی و نارنجی و قسمت رویه ان شفاف می باشد. 

نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 160 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 4200 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو بالشت رنگی
 مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب دو نفره رنگی از نمونه تشک های بادی روی آب زیبا و خوشرنگ بزرگسال است که برای استفاده دو نفره طراحی شده و می تواند بستر را برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی اب فراهم کند . این محصول از نمونه لوازم تفریحی آبی است که شرکت intex اقدام به تولید آن نموده است . طراحی و آرگونومی آن بی نظیر بوده و جنس استفاده شده در ساخت آن مرغوب است . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب دو نفره رنگی آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

تشک های بادی روی آب بایستی از نظر طراحی و آرگونومی ساخت در بهترین حالت باشند تا بتوانند ایمنی افراد را در هنگامی که از محصول استفاده می کنند حفظ شود ، نوع طراحی این تشک بادی روی آب نیز بسیار عالی است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک بادی روی آب دو بالش سرخود بادی دارد که به صورت برعکس قرار گرفته اند ، این نوع طراحی باعث می شود تا در صورت استفاده دو نفره تعادل به خوبی حفظ شود ، اگر هر دو بالش در یک سمت بودند در صورت استفاده دو نفره به دلیل اینکه نیم تنه بالای بدن انسان سنگین تر از نیم تنه پایین است ممکk بود تا تعادل تشک بادی روی آب بهم برید .

جنس بدنه

این تشک بادی روی اب از نظر جنس بدنه و زیبایی آن بسیار عالی است ، اینتکس برای ساخت این محصول از وینیل ضخیم استفاده کرده است ، وینیل به دلیل ساختار انعطاف پذیر و مقاومی که در برابر رطوبت و نور خورشید دارد می تواند بهترین گزینه برای ساخت تشک بادی روی اب باشد ، این جنس کاملا سازگار با محیط زیست است و باعث آسیب های پوستی نمی شود . لایه های استفاده شده وینیلی که در ساخت تشک بادی روی آب دو نفره رنگی به صورت شفاف و رنگی می باشد که در کنار هم محصولی زیبا و خوشرنگ را پدیدار کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی روی آب فوق برابر با ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 160 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر فراهم کرده است . این محصول به دلیل اینکه بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده جرم آن تنها 4.2 کیلوگرم است به همین سبب به راحتی می توانید تشک بادی روی آب دو نفره رنگی خود را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . تحمل وزن این تشک بادی نیز 180 کیلوگرم است که می توان گفت وزن دو فرد بالغ را می تواند کنترل کند .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

تمامی محصولات بادی به مانند همین محصول دارای دریچه هایی بر روی خود هستند که از آن طریق می توانید اقدام به راه اندازی کنید ، برای راه اندازی سریع تر می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، برای راه اندازی بهتر است تا تشک بادی روی آب را به طور کامل پهن کنید ، همچنین در هنگام باد شدن از وارد کردن فشار خودداری کنید ، پس از هر بار استفاده به خوبی تشک بادی روی آب خود را بشویید و خشک کنید . با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید قسمت آسیب دیده تشک بادی روی اب خود را تعمیر کنید .

سخن پایانی

با توجه به مطالب و نقد و بررسی های گفته شده می توان به کیفیت ساخت بسیار بالای تشک بادی روی آب دو نفره رنگی پی برد ، اگر به دنبال خرید تشک بادی روی آب دو نفره هستید بی شک این محصول گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...