تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

sevylor 9908

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رفلکس، محصولی جدید از شرکت آمریکایی سویلور می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا و کیفییت فوق العاده بالایی می باشد. این تشک ابعاد در میان مدل های یک و دو نفره دارد و با تحمل وزن 180 کیلویی که دارد می توان از آن هم در حالت یک نفره و هم در حالت دو نفره استفاده نمود. در قسمت بالایی این تشک روی آب یک عدد بالش متحرک و معمولی قرار داده شده که برای راحتی در حین استفاده مورد استفاده قرار میگیرد. دیواره های بیرونی این تشک رنگ فیروزه ای و کف آن سفید مواج می باشد اما لایه بالایی آن به صورت شفاف ساخته شده تا زیبایی بیشتری داشته باشد . از ویژگی های منحصر به فردی که تنها محصولات بادی دارند ، می توان به حجم بسته بندی آن ها اشاره کرد که بسیار کوچک بوده و به دلیل داشتن وزن سبک نیز ، جابجایی و حمل بسیار آسانی دارند . بنابراین شما می توانید به سادگی از تشک های بادی روی آب خود در سفر ها نیز بهره مند شوید . توضیحات جامعی در رابطه با تشک بادی روی آب رفلکس سویلور در بخش نقد و بررسی ارائه گردیده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

 نوع مستطیلی
 طول 200 سانتي متر
 عرض 120 سانتي متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای رنگبندی
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب رفلکس سویلور یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده است که ویژگی های بسیار خوب آن ، سبب محبوبیت بیشتر تشک شده است . این محصول برخلاف سایر تشک ها به صورت عمیق تر ساخته شده است که می تواند استفاده از آن را آسان تر کند . این تشک برای سنین بزرگسال طراحی شده و به واسطه داشتن ابعاد بزرگ خود می تواند تا 180 کیلوگرم را تحمل کند که در مقایسه با سایر تشک ها ، تحمل وزن بالایی دارد . لازم به ذکر است که می توانید از تشک بادی روی آب رفلکس سویلور به صورت دو نفره نیز استفاده کنید .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب رفلکس سویلور به صورت مستطیلی بوده که در جدول مشخصات ابعاد آن آورده شده است . این تشک دارای لبه های بلندی است که بخش مرکزی و محل قرار گیری افراد کمی پایین تر از لبه قرار گرفته است که این طراحی منحصر به فرد از وارد شدن آب به داخل تشک جلوگیری خواهد کرد . طراحی شفاف و رنگی تشک بادی جذابیت ویژه ای را به محصول بخشیده است . همچنین طراحی چاپی کف تشک نیز زیبایی آن را دوچندان کرده است .

ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب رفلکس سویلور و سایر محصولات بادی گفت ، پرتابل بودن و امکان جابجایی ساده و راحت تشک ها اشاره کرد ، چرا که می توانید با تخلیه باد تشک آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید ، همچنین وزن این محصولات بسیار کم است . ابعاد بسته بندی شده تشک بادی روی آب رفلکس سویلور 3*25*25 سانتی متر و وزن آن 3 کیلوگرم می باشد .

جنس تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

برای ساخت تشک بادی روی آب رفلکس سویلور از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد که همین مسئله موجب شده است تا بسیاری از شرکت ها از این جنس برای ساخت تشک بادی روی آب و سایر محصولات استفاده کنند . پی وی سی ها محصولاتی ضد آب هستند که قدرت کشسانی بالایی دارند و به خوبی می توانند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند . از سوی دیگر پی وی سی طول عمر بالایی داشته و همچنین حساسیت پوستی برای بدن ایجاد نمی کند .

راه اندازی تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

با توجه به ساختار بادی این محصولات ، نیاز است تا قبل از استفاده آن ها را راه اندازی کنید . با توجه به ساختار نسبتا بزرگ تشک بادی روی آب رفلکس سویلور ، در کنار محصول ، پمپ باد دستی مجزا قرار گرفته است که می توانید با استفاده از آن سریع تر محصول را راه اندازی و استفاده کنید . پس از راه اندازی حتما از بسته شدن درب دریچه مطمعن شوید تا در حین استفاده باد تشک تخلیه نشود .

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

تنها عیب محصولات بادی به مانند تشک بادی روی آب رفلکس سویلور ، آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز و برنده و امکان سوراخ شدن آن ها می باشد که در صورت مراقبت صحیح می توان از این عیب چشم پوشی کرده و سال های سال از تشک استفاده کنید . لازم به ذکر است که عوامل محیطی به خودی خود آسیبی به تشک نزده و به همین دلیل این محصولات بادی طول عمر بالایی دارند ، مگر اینکه عوامل انسانی موجب بروز آسیب شود که عمدتا نیز برخورد اجسام تیز و برنده ، ساییدگی تشک بر روی سطوح زبر ، استفاده از آن در خشکی و ... موجب آسیب دیدن شود که بهتر است در نگهداری از محصولات کوشا باشید .

تعمیرات تشک بادی روی آب رفلکس سویلور

گاهی ممکن است بر اثر برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی روی آب ، ساییدگی آن و ... بدنه تشک دچار آسیب دیدگی شود ، بنابراین نیاز است تا با تعمیرات تشک بادی روی آب مجددا از آن استفاده کنید ، بدین ترتیب می توان گفت که تشک بادی روی آب رفلکس سویلور محصول یک بار مصرف نبوده و در صورت قابلیت تعمیر می توانید آن را با استفاده از برچسب های تعمیراتی که شرکت های بزرگ ارائه کرده اند ، تعمیرات را انجام دهید . برای تعمیرات نیاز است تا بخش آسیب دیده را یافته و با استفاده از برچسب بخش سوراخ شده را پنچرگیری کنید و مانع از خروج باد شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...