تشک بادی روی آب رنگی بست وی

bestway 43194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب رنگی بست وی یک محصول با طراحی گرافیکی و زیباست که قطعا افراد با دیدن این محصول مجذوب خلاقیت و طراحی زیبای ان خواهند شد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول به صورت شفاف و با بهره مندی از رنگ های شاد شکل گرفته است که قطعا از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. طرح اصلی این محصول هم برگرفته از جمجمه می باشد که به صورت دقیق و زیبا پیاده سازی شده است. در رابطه با خصوصیات این محصول هم باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول به صورت سر تا سری مواج بوده و باعث نرمی و راحتی خواهد شد. هم چنین این محصول قابل استفاده برای یک نفر می باشد که با توجه به تحمل وزن 90 کیلوگرمی این محصول برای استفاده بزرگسالان مناسب و ایده آل خواهد بود. برای راه اندازی این تشک بادی رو اب هم شما می توانید با استفاده از دو دریچه باد موجود بر روی این محصول به سادگی ان را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین فضای بزرگ موجود بر روی این محصول نیز باعث شده تا به صورت کاملا راحت بتوانید بر روی ان دراز کشیده و بر روی اب به استراحت بپردازید.

 نوع تفریحی
 طول 193 سانتي متر
 عرض 141 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2.2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب رنگی بست وی

تشک های بادی روی آب ساخت شرکت بست وی با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می شود. انواع تشک های روی آب با قابلیت های مختلف برای استفاده در آب های آرام و استخر و محیط های دیگر در سایز ها و طرح های جذاب و با کیفیت بی مانند توسط این کمپانی تولید شده است. تشک بادی روی آب رنگی یکی از تشک های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در ادامه ویژگی های آن را بررسی می کنیم.

طراحی شاد و جذاب

این تشک بادی روی آب به شکل جمجمه طراحی شده است. البته در طراحی آن سعی شده تا جمجمه ای فانتزی و جالب را داشته باشیم. رنگ های به کار رفته در این تشک، همه رنگ های شاد و فانتزی هستند. وجود رنگ های فانتزی سرد و گرم در کنار هم در کنار براقیت بدنه هارمونی زیبایی را به وجود می آورد. سطح این تشک بادی به صورت کاملا مواج بوده تا از سر خوردن شما در هنگام استراحت روی آب جلوگیری کند. هم چنین سطح مواج بسیار راحت و طبی می باشد. سطح این جمجمه بزرگ در کناره ها کمی ضخیم تر است تا بتوانید راحت تر روی آن دراز بکشید. روی بدنه این تشک نیز دو دریچه هوا مشاهده می شود که با استفاده از آن ها به سادگی می توانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به باد کردن آن کنید و تشک را به داخل آب بیندازید. هم چنین توسط این دریچه های هوا پس از استفاده می توان باد تشک را خالی کرد تا حجم آن کاهش یابد.

جنس بدنه، ابعاد و وزن

جنس بدنه این تشک زیبا از پلاستیک وینیل ساخته شده است. این جنس ضد حساسیت بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد. هم چنین سطح بدنه بسیار براق و شفاف می باشد که به زیبایی تشک می افزاید. شما فقط باید از نزدیک کردن اشیای تیز و برنده به تشک بادی روی آب خودداری نمایید. هم چنین پس از باد کردن از کشیدن آن روی سنگ و سطوح ناهموار جلوگیری کنید. در این صورت با توجه به مقاومت بالای بدنه تشک سال ها می توانید از آن استفاده کنید. در صورت بروز مشکل و خراب شدن تشک جهت تعمیرات تخصصی به سایت تهران اینتکس مراجعه نمایید. پلاستیک وینیل علاوه بر مقاومت بالا بسیار سبک می باشد. از این رو حمل و نقل آن بسیار راحت بوده و شما می توانید برای تفریحات و استخر و ... آن را به همراه ببرید. وزن بسته بندی آن 2/2 کیلوگرم می باشد. این محصول دارای ابعاد مناسبی است. (طول: 193 سانتی متر، عرض: 141 سانتی متر) با توجه به این ابعاد بزرگ برای استفاده و دراز کشیدن یک نفر مناسب است. هم چنین تحمل وزن آن روی آب 90 کیلوگرم می باشد. با توجه به وزن پایین تشک و ابعاد بزرگ و تحمل وزن بالا، این محصول تشکی ایده آل برای استفاده در استخر و ... می باشد.

اقلام همراه

به همراه این تشک بادی روی آب یک عدد دفترچه راهنما به شما تقدیم می شود تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی تشک را راه اندازی کرده و در صورت داشتن سوالی به آن مراجعه کنید. یک بسته چسب تعمیرات هم در بسته بندی تشک موجود است که در هنگام آسیب دیدن جزئی تشک از آن استفاده شود.

ثبت سفارش و خرید

تشک بادی با کیفیت و زیبای بست وی را می توانید با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا به همراه 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از نمایندگی انحصاری محصولات بادی در ایران خریداری کنید. برای ثبت سفارش خود به فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس مراجعه نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد تشک های بادی با شماره های درج شده در سایت تهران اینتکس تماس بگیرید تا مشاوران ما پاسخگوی شما باشند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...