تشک بادی روی آب سایه بان دار

bestway 43132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب سایه بان دار از سری محصولات تفریحات آبی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این تشک بادی دارای دو عدد پایه در دو طرف خود بوده که به بالای آن یعنی سایبان های فنری که از جنس پارچه های شمعی می باشد و از تابش مستقیم خورشید جلوگیری می کند. پشتی این تشک روی آب با سایر محصولات تفاوت داشته و از جنس و کیفیت بسیار بالایی بهره مند است. به علاوه به دلیل طراحی مناسبی که دارد تشک را برای استفاده های طولانی مدت نیز مناسب می کند و در دو طرف آن نیز دو عدد جا لیوانی قرار دارد که باعث کاربردی تر شدن تشک می شود. از مشخصه های اصلی این محصول می توان به گیره های موجود در قسمت کناری آن اشاره کرد که باعث جفت شدن تشک های هم نوع خود بوده است.لازم به ذکر بوده که درون بسته بندی این محصول دو عدد تشک قرار داده شده و مناسب استفاده دو نفر می باشد.

تشک بادی روی آب سایه بان دار

اگر به دنبال آرامش بر روی آب هستید و دوست دارید که ساعت ها بر روی آب شناور بمانید و ریلکس کنید ، بهترین انتخاب برای شما تشک بادی روی آب خواهد بود . البته که تشک های بادی روی آب نیز طرح های مختلفی را دارند و اگر در میان آن ها بخواهیم راحت ترینشان را انتخاب کنیم ، تشک بادی روی آب سایه بان دار خواهد بود . دلیل آن هم نوع طراحی خاص تشک بوده و از نظر ظاهری نیز می توانید به این موضوع پی ببرید . بست وی حتی در ساخت این تشک به فکر شما بوده و با طراحی و نصب سایه بان در تشک بادی ، می تواند شما را از نور افتاب دور کند . همچنین قسمتی که به صورت تکیه گاه و بالش در نظر گرفته شده است ، به شما اجازه خواهد داد تا بهتر دراز کشیده و استراحت کنید . 

این محصول تک رنگ تولید شده و دارای رنگبندی نیست ، ولی ترکیب رنگ های سورمه ای و سفید جذابیت خاصی را به آن بخشیده است . در رابطه با سایه بانی که برای تشک بادی روی آب در نظر گرفته شده است ، باید بگوییم که این سایه بان قابلیت جدا شدن از بدنه تشک را داشته و برای همین شما می توانید در زمان هایی که نیازی به سایه بان ندارید و یا در استخر های سرپوشیده قصد استفاده از تشک را دارید ، سایه بان را باز کرده و بتوانید آزادانه تر از محصول استفاده نمایید . حتی می توانید آن را زمانی که نصب و راه اندازی شده است ، تا کرده و از دیدن آسمان لذت ببرید . توجه داشته باشید که نور آفتاب به بدنه و جنس تشک بادی روی آب سایه بان دار بست وی آسیبی وارد نمی کند .

 نوع پشتی دار
 طول 198 سانتی متر
 عرض 104 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
طرح رویه رنگی، ساده
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 9.4 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
دارای یخچال سرخود
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب سایه بان دار از پرطرفدار ترین تشک های بادی روی آب است که به واسطه طراحی بسیار عالی و ویژگی های منحصر به فرد خود به یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه تهران اینتکس نیز تبدیل شده است . این تشک بادی روی آب می تواند با شناور ماندن بر روی آب ، زمینه استراحت بر روی آب و همچنین تفریحات آبی بی نظیر را برای شما بر سطح آب فراهم کند . استراحت کردن و دراز کشیدن بر روی آب یکی از راه های ریلکس کردن و رسیدن به آرامش می باشد که شرکت بست وی با تولید این محصولات بی نظیر ، این امکان را برای شما میسر کرده است تا بتوانید در بهترین حالت به این تفریحات دوست داشتنی بپردازید و حمام آفتاب بگیرید .

طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب سایه بان دار

با توجه به اینکه تصاویر محصول گویا نوع طراحی و ساختار تشک بادی روی آب سایه بان دار می باشد ، این محصول دارای دو تشک بادی روی آب مشابه به هم می باشد که ساختار هر دو تشک نیز یکسان است . بنابراین با خرید تشک بادی روی آب سایه بان دار ، صاحب دو تشک خواهید شد . این تشک برخلاف بسیاری از تشک های بادی روی آب ، سایه بانی دارد که می توانید از آن طریق در برابر تابش نور خورشید در امان بمانید . این سایه بان ها قابلیت جدا شدن دارند به همین دلیل به دلخواه می توانید از آن استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب این تشک می توان به تکیه گاه و بالش بادی سرخود آن اشاره کرد که به شما این اجازه را خواهد داد تا به صورت نیمه دراز کش و یا نشسته از تشک استفاده نمایید .

نوع طراحی سطح تشک نیز مواج می باشد ، چرا که این طراحی می تواند انعطاف پذیری بهتر را برای تشک ایجاد کرده و سطح نرم و طبی را برای دراز کشیدن های طولانی فراهم کند . در دو دستگیره کناری تشک ، جای نوشیدنی قرار گرفته است که می توانید نوشیدنی های خود را نزدیک به خود و در بر روی تشک قرار دهید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید . لبه های بادی تشک بادی روی اب همچنین تعادل بسیار خوبی را برای تشک فراهم کرده است . در بخش های کناری محصول طناب های مهاری قرار گرفته است که می توانید تشک خود را به دیواره های استخر و یک جای مطمئن نصب کنید تا دور نشوید و حرکت نکنید . همچنین با اتصال دو تشک بادی به یکدیگر می توانید از فاصله گرفتن آن ها بر اثر تلاطم آب جلوگیری نمایید .

جنس تولید تشک بادی روی آب سایه بان دار

شرکت تولیدی بست وی که سازنده تشک بادی روی آب سایه بان دار می باشد ، برای تولید بدنه اصلی و بادی این محصول از وینیل استفاده کرده است . وینیل یا پی وی سی هر دو یک جنس هستند که در واقع با نام اصلی پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود . این جنس حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند چرا که مواد تشکیل دهنده آن غیر سمی و غیر شیمیایی است . وینیل کاملا ضد آب بوده و شرایط مختلف جوی ، نور افتاب ، گرما و سرما آب و هوا به آن آسیب وارد نمی کند . بخش کف تشک از طراحی دولایه برخوردار است تا با افزایش ضخامت آسیب پذیری آن بسیار کمتر شود . جنس سایه بان تشک نیز پارچه شمعی بوده که این پارچه کاملا ضد آب و ضد اشعه خورشیدی می باشد و می تواند عایق بسیار خوبی به عنوان سایه بان باشد .

راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب سایه بان دار

برای راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب سایه بان دار تنها کافی است که محصول را از داخل کارتن و جعبه خارج کرده و آن را باز کرده و بر روی زمین پهن کنید . سپس با استفاده از پمپ های باد و هر راه دیگری از طریق دریچه های قرار گرفته شده در بدنه محصول را باد و راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که نباید باد تشک بسیار زیاد باشد تا به لایه های تشک آسیب و فشاری وارد نشود ، همچنین باد کم تعادل تشک را در هنگام استفاده بر هم خواهد زد . پس از راه اندازی در صورت نیاز می توانید سایه بان تشک را که دارای دو پایه عصایی می باشد که بخش پشتی تشک نصب کنید که کاری بسیار ساده و آسان است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...