تشک بادی روی آب سه نفره بست وی

bestway 43120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب سه نفره بست وی از جمله پرطرفدارترین تشک های بادی سه نفره می باشد که توسط شرکت بست وی روانه ی بازارهای جهانی شده است . این تشک به شکل یک دایره می باشد که در نصب آن تکیه گاه وجود دارد و در بخش دیگر یک تشک مجزا وجود دارد که می توان بر روی آب خوابید و از آرامش آب لذت برد . جنس رویه ی این تشک بادی از وینیل دو لایه می باشد که ضخامت آن 0.45 میلی متر می باشد که در بین تشک های بادی روی آب کیفیت قابل قبولی را دارد . بر روی این تشک بادی 5 نگهدارنده نیز وجود دارد که از آن ها می توانید برای نگهداری لیوان نوشیدنی خود استفاده کنید . حداکثر وزن قابل تحمل توسط این تشک بادی 270 کیلو گرم می باشد . دور این تشک بادی طناب نجات نیز وجود دارد که می توایند از آن برای نگهداری جلیقه ی نجات و یا پارو استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل می توانید با استفاده از آن در جهت تعمییر محصول استفاده کرده و از ادامه ی روز خود لذت ببرید . اگر بدنبال یک تشک بادی روی آب زیبا و راحت همراه با کیفیت هستید ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم .

 نوع پشتی دار
 قطر 250 سانتي متر
 ارتفاع 85 سانتي متر
 تحمل وزن 270 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 14.8 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای نشیمنگاه با ضخامت بالا
 قابل استفاده در آب های آزاد
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب سه نفره بست وی نمونه ای از تشک های بادی روی آب است که به واسطه طراحی بزرگ و سطح پهنی که دارد می تواند توسط سه فرد مورد استفاده قرار گیرد . تشک های بادی روی آب وسایل بسیار دوست داشتنی و محبوب برای تفریحات آبی در کنار دوستان می باشد که می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و به عنوان یک قایق و بستری ایده آل و نرم برای استراحت کردن ، دراز کشیدن و ریلکس کردن استفاده کنید . این محصولات وسیله ای بسیار خوب برای گرفتن حمام آفتاب می باشد . با توجه به ویژگی ها و خصوصیات این مدل ، اگر قصد خرید تشک بادی روی آب سه نفره بست وی را دارید می توانید با مطالعه ادامه مطلب بیشتر با ویژگی های این محصول آشنا شوید . 

طراحی و تولید تشک بادی روی آب سه نفره بست وی

نوع طراحی و تولید تشک بادی روی آب سه نفره بست وی به صورت گرد می باشد . تولید کننده این محصول برند بست وی می باشد ، بست وی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک را به صورت یک تشک گرد طراحی کرده است که نیمی از آن دارای تکیه گاه بوده تا افراد بتوانند به راحتی به تکیه گاه و پشتی بادی آن تکیه داده و از منظره و تفریحات خود لذت ببرند . همچنین قطر 250 سانتی متری آن به شما اجازه خواهد داد تا به طور کامل بر روی تشک بادی روی آب دراز بکشید . تکیه گاه بادی این تشک سرخود و متصل به تشک بوده و امکان جدا کردن آن وجود ندارد . در بالای پشتی و تکیه گاه تشک ، 5 جای نوشیدنی قرار گرفته است که می توانید نوشیدنی ها و لیوان های خود را در آن بخش قرار دهید تا در صورت تشنه شدن بتوانید به سادگی نوشیدنی های خود را در دسترس داشته باشید .

ویژگی های تشک بادی روی آب سه نفره بست وی

در مرکز این تشک نیز یخدانی وجود دارد که می توانید نوشیدنی های خود را برای خنک ماندن در آن بخش نگهداری کنید . تصویر دومی که از این محصول مشاهده می کنید دقیقا یخدان تشک بادی روی آب است که حتی می توانید در کنار نوشیدنی های خود یخ هایی بریزید تا نوشیدنی ها خنک باقی بمانند . این یخدان دارای درب زیپی بوده که می توانید درب آن را ببندید . در بخش جلویی تشک یک یک تشک شبیه به پاگرد و پله وجود دارد که می توانید بر روی آن نیز بنشینید به گونه ای که پاهای خود را داخل آب قرار دهید . توجه داشته باشید که این قسمت سوار شدن بر روی تشک و بالا رفتن از آن را ساده تر و آسان تر کرده است . این بخش قابل جدا شدن است و در صورت نیاز می توانید حتی آن را جدا کرده و حتی راه اندازی نکنید . این تشک کاملا مناسب برای هر نوع آب کم عمق و عمیق می باشد .

جنس تشک بادی روی آب سه نفره بست وی

برای تولید و ساخت بدنه تشک بادی روی آب از وینیل استفاده شده است . وینیل ها یکی از بهترین مواد ها برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که انسان در تماس با آن است می باشد ، زیرا این جنس حساسیت های پوستی برای بدن ایجاد نکرده و سازگاری کامل را با سلامت انسان دارد ، همچنین وینیل از ویژگی های بسیار زیادی به مانند ضد آب بودن ، مقاوم در برابر اشعه ها و نور آفتاب ، انعطاف پذیری و طول عمر بالا را دارد که همین موضوع سبب شده است تا بست وی برای تولید بسیاری از تشک های خود از این جنس بهره ببرد . بخش کف تشک برای دوام و استحکام بیشتر از ساختار دولایه برخوردار می باشد . بخش یخدان این تشک که به صورت پارچه ای طراحی شده است در واقع از پارچه پلی استر ساخته شده است که این جنس نیز ضد آب بوده و معمولا از آن برای ساخت بدنه چادر مسافرتی و ... استفاده می شود .

راه اندازی تشک بادی روی آب سه نفره بست وی

با توجه به ابعاد بزرگی که این تشک بادی روی آب دارد ، توصیه ما به شما این است که از پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که نیازی به برق نداشته و در هر جایی قابل استفاده است ، استفاده نمایید . این تشک بادی دارای چند محفظه است که می بایست تمامی آن ها را راه اندازی و باد کنید . شما می توانید بخش پله مانند این تشک را به دلخواه راه اندازی و آن را با استفاده از طناب مهاری که در کنار محصول قرار داده شده است به بدنه تشک متصل کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...