تشک بادی روی آب طرح آناناس

54164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس محصولی با کیفیت و جدید بوده است که مناسب برای استخر ها و مناطق های آبی می باشد که توسط کمپانی VICKEA برای تمامی سنین طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت آناناس بوده است و به همین دلیل در آن رنگ های زرد و سبز به کار رفته می باشد ، همچنین سطح بدنه این شناور بادی به صورت مواجی شکل طراحی و ساخته شده که به همین معنا ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از آن باد از میان این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و وزن آن 1.3 کیلو گرم خواهد بود که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل می باشد . در خصوص تحمل وزن این کالا باید ذکر کرد که این شناور قادر به تحمل سنگینی وزنی حدود 136 کیلو گرم را خواهد بود و تمامی سنین از جمله کودکان و بزرگسالان قادر به استفاده از این محصول خواهند بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی 
 طول 195 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 136 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح آناناس

تشک بادی روی آب طرح آناناس یک محصول فوق العاده مناسب برای استفاده در تمام مناطق می باشد که با استفاده از این محصول می توانید یک تفریح ابی فوق العاده را تجربه نمایید. این محصول ظاهری خاص و دیدنی را دارا می باشد که با بهره گیری از همین ظاهر شکیل سبب شده تا در مدت زمان کوتاهی یک کالای پر فروش را شاهد باشیم. در همین راستا نیز ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی کامل این محصول جذاب بپردازیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا در دسته بندی محصولات بادی و هم چنین تشک های بادی روی اب یکی از مواردی که بسیار اثرگذار در خرید مشتریان می باشد بحث ظاهر و زیبایی های ان محصول است که قطعا در خرید ان محصول بسیار تاثیر دارد. در همین راستا نیز شرکت اینتکس سعی کرده تا با یک طراحی فوق العاده این محصول را به بازار ارائه کند که همین امر هم فروش این محصول را دو چندان کرده است. اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازیم می توانیم متوجه این قضیه شویم که ظاهر این تشک روی اب دقیقا از طرح اناناس طراحی شده است. بخش اصلی این محصول زرد رنگ بوده و دارای لبه های گرد می باشد که سبب شده تا این محصول از سادگی خارج گردد. هم چنین بخش میانی این کالا هم دقیقا از خطوط شیاردار تولید شده که سبب شده تا نرمی و راحتی را به مشتریان خود ارائه دهد. هم چنین قسمت بالایی این محصول هم دقیقا همانند برگ این میوه می باشد که با رنگ سبز تولید شده و به صورت کاملا ظریف و زیبا شکل گرفته که مکمل زیبایی های این محصول خواهد بود.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت مهم این محصول که در کنار زیبایی این محصول و مقاومت و استحکام این محصول تاثیر زیادی دارد ، بحث جنس بدنه این کالاست. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تمامی قسمت های این تشک بادی روی اب از نوع پی وی سی طراحی و تولید شده است که یک جنس رایج در دسته بندی محصولات بادی به شمار می رود. این محصول با بهره گیری از ضخامت بالا سبب شده تا با خیالی اسوده ان را خریداری نموده و نگران اسیب دیدن ان نباشید. البته در کنار این محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید ان را به سادگی ترمیم کنید.

ابعاد و وزن

این محصول در طول 195 سانتی متر و همین طور ارتفاع 15 سانتی متر تولید و عرضه شده است. هم چنین عرض این تشک نیز 88 سانتی متر خواهد بود. نکته دیگر در خصوص این مبحث نیز به وزن ان تعلق می گیرد که تنها 1.3 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و نقل خواهد بود. هم چنین تحمل وزن این محصول هم 136 کیلو گرم می باشد که قطعا برای افراد بزرگسال و سنگین وزن هم مناسب خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

دیگر خصوصیت مهم این محصول که قطعا به راحتی انجام خواهد شد و در وقت شما هم بسیار صرفه جویی می شود نحوه راه اندازی و باد کردن این کالاست که به سادگی می توانید با استفاده از یک پمپ باد این فرایند را انجام دهید. در همین خصوص نیز می توان عنوان نمود که شما باید این پمپ باد را به صورت جداگانه خریداری نمایید و پس از ان نیز به سادگی این محصول را باد کنید. باد کردن این محصول هم با استفاده از دریچه های باد این تشک انجام می گردد که به راحتی این فرایند را می توانید خودتان انجام دهید. هم چنین با استفاده از یک سری نکات ساده و رعایت ان ها نظیر عدم ضربه زدن ، پرت کردن و سوراخ کردن این محصول می توانید از این کالا مراقبت کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح آناناس یک محصول با مقاومت بالا و وزن کم می باشد که با کیفیت بی نظیری که دارا می باشد باعث شده تا شما از دارا بودن یک تشک بادی روی اب جذاب و مقاوم خیالتان راحت شود. هم اکنون این محصول از طریق فروشگاه نمایندگی محصولات بادی قابل خرید و ثبت سفارش می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...