تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی

bestway 92103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی از محصولات روی آب تولیدی توسط  برند بست وی می باشد که دارای طرفداران خاص خود است . این محصول از سری محصولات جدید برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است . همچنین این تشک بادی به رنگ ارتشی می باشد که جذابیت منحصربفردی به این محصول داده است . جنس این محصول از پی وی سی دو لایه می باشد که با ضخامت 0.45 میلی متری که دارد از کیفیت بی نظیری برخوردار است و دیگر نیاز به تعریف در مورد کیفیت مثال زدنی اش ندارد . بر روی این محصول دو نگهدارنده نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید لیوان نوشیدنی و یا لیوان خود را بدون مشکل در کنار خود بر روی تشک نگهداری کنید . همچنین دو محفظه ی باد بر روی این تشک تعبیه شده است که با استفاده از آن ها می توانید این محصول را به سرعت باد کنید .وزن خود محصول 2 کیلوگرم است که به راحتی توسط ساک و یا کیف های قابل حمل می باشد ، از همین جهت می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در سفر به شمار بیاید . همراه با این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز خود را بدون مشکل سپری کنید . ظرفیت این تشک بادی 1 نفر و حداکثر تحمل وزن توسط آن 90 کیلوگرم می باشد .  

نوع تفریحی گرد
 قطر 190 سانتي متر
 ارتفاع 50 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 قابل استفاده در آب های کم عمق
 دارای دستگیره
دارای نگهدارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی یکی دیگر از محصولات برند بست وی می باشد که از محبوبیت بالایی در فصل تابستان برخودار است . این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و از همین رو به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این شناور بادی روی آب به صورت دایره ای می باشد که در بخش های کناری آن از دو عدد دستگیره به منظور حفظ تعادل استفاده شده است . همچنین در کنار دستگیره ها دو عدد محفظه برای نگهداری لیوان نوشیدنی تعبیه شده است که لذت چشیدن یک نوشیدنی خنک را در گرمای تابستان برای شما فراهم می آورد . رویه این محصول به صورت طرح دار می باشد و در بخش کف آن از رنگ مشکی استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این شناور بادی داده است و از این رو به خوبی می تواند در جهت جلب توجه افراد عمل نماید . لازم به ذکر است که در صوت درخواست شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید .

جنس بدنه :

جنس شناورهای بادی روی آب از جمله مهمترین نکات در بالا بردن قدرت اطمینان محصولات می باشد . این تشک بادی روی آب دارای رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که درزهای آن به منظور بالا بردن اطمینان به خوبی پرس شده اند . پی وی سی از جمله جنس های محبوب در میان هواداران محصولات بادی و تولید کنندگان می باشد و دلیل این محبوبیت بالا ، استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه در کنار انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین پلاستیک های دستگیره استفاده شده در بدنه این محصول از نوع فشرده می باشد که استحکام بسیار بالایی را دارد . لازم به ذکر است که از این محصول می توانید در آب های آرام مانند استخر و دریا استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن این شناور بادی 2 کیلو گرم می باشد که در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات مهم می باشد که در هنگام خرید شناورهای بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول برابر با 90 کیلو گرم است که از استانداردهای جهانی پیروی می کند و برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال ایده آل می باشد . ابعاد تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی به مشخصات ( قطر : 190 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را بر روی آب برای یک نفر فراهم می آورد .

جمع بندی :

این محصول توسط برند محبوب بست وی به بازار عرضه شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوداران تفریحات آبی باز کند . طرح ارتشی رویه این تشک بادی روی آب دارای طرفداران بسیاری می باشد . جنس رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد و درزهای آن به خوبی پرسشده اند . همچنین قابلیت تحمل وزن این تشک بادی بالغ بر 90 کیلو گرم و وزن آن نیز برابر با 2 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن ساختار آن دارد . تشک بادی روی آب گرد طرح ارتشی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...