تشک بادی روی آب طرح آناناس

Intex 58761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس یکی از محصولات جدید شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه می شود. این محصول با دارا بودن ظاهری بسیار جذاب بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. بدنه ان از میوه آناناس الهام گرفته شده است و قسمت پایینی از رنگ زرد و نارنجی پر رنگ و کم رنگ ساخته شده و ترکیب زیبایی دارد. قسمت بالایی نیز از رنگ سبز روشن و تیره بهره می برد. بدنه تشک بادی طرح آناناس 216 سانتی متر طول داشته و عرض آن نیز برابر با 124 سانتی متر می باشد که برای استفاده یک بزرگسال و یا دو کودک یا نوجوان مناسب است. بخش اصلی بدنه از لایه های وینیل ساخته شده که در عین مقاومت بسیار خوب به دلیل ساختار 0.30 میلی متری دارای مقاومت و انعطاف بسیار خوبی نیز می باشد که با پرس های حرارتی و چسب به هم متصل شده اند. این ساختار باعث می شود تشک سالها بدون هیچ مشکلی قابل استفاده باشد. 

طراحی میوه ای تشک های بادی روی آب بیش از هر طرح دیگری محبوب شده و این را می توان از سفارشات بیشتر تشک های بادی روی آبی که در فروشگاه اینتکس ثبت شده است ، دانست . شرکت اینتکس که تولید کننده تشک بادی روی آب طرح آناناس است ، برای اینکه محصول بتواند خود را بیشتر نمایان سازد ، به صورت برجسته طراحی شده و اگر به تصویر محصول دقت بیشتری داشته باشید ، متوجه این برجستگی ها خواهید شد . این طراحی علاوه بر جذاب کردن تشک بادی روی آب ، یک خصوصیت بی نظیر دارد که آن هم جلوگیری از لغزندگی شدید تشک خواهد شد ، بدین ترتیب در صورتی که بخواهید بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنید ، با خیال راحت تر اینکار را خواهید کرد و ترس افتادن از تشک را نخواهید داشت . 

هر چند که این محصول به دلیل داشتن ابعاد پهن و بزرگ خود می تواند تعادل بسیار خوبی بر روی آب داشته باشد . پیش تر نیز به ابعاد بزرگ این تشک بادی روی آب اشاراتی شد که این موضوع پی بردید . طول عمر تشک بادی روی آب بسیار بالاست و استفاده مکرر از آن صدمه ای به تشک بادی روی آب وارد نخواهد کرد ، مگر در مواردی که جسم نوک تیز و برنده ای با بدنه تشک بادی برخورد داشته باشد . این محصول برای استفاده در خشکی نیز مناسب است ، ولی توجه داشته باشید که تشک را روی زمین تمیز قرار دهید و حدالامکان بر روی زمین ، زیراندازی پهن کنید تا آسیبی به آن وارد نشود . وزن این محصول و همچنین بسته بندی که دارد بسیار کوچک است ، برای همین مناسب برای سفر های شما خواهد بود . برای راه اندازی آن نیز می توانید از پمپ باد استفاده کنید .  

 نوع تفریحی
 طول 216 سانتي متر
 عرض 124 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2280 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی اب اناناس یک محصول جذاب با ظاهری متفاوت بوده که از سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه می شود. این محصول با ساختاری مواج و مقاوم جهت استفاده در اب های ارام و استخر های بزرگ برای تمام رده های سنی توصیه می شود. محصول مدنظر دارای وزنی کم و سهولت راه اندازی اسان بوده که یک همراه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول یک راهنمای جامع و مفید در اختیار شما قرار دهیم. پس برای کسب یک تجربه جدید توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به طراحی جدید در فرایند تولید محصول به جهت جلب رضایت مصرف کنندگان محترم و حفظ ایمنی ان ها در زمان استفاده از محصول دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. این تشک ابی روی اب دارای بدنه ای زیبا بوده که العام گرفته از ساختار اناناس است. قسمت پایینی محصول با ترکیب رنگ های زرد و نارنجی کمرنگ و پر رنگ بر زیبایی کالا می افزاید. برای ترسیم بخش بالایی اناناس از ترکیب رنگ های سبز روشن و تیره استفاده شده است. این محصول با طراحی زیبای خود دارای ساختاری مواج در بخش نشیمنگاه می باشد. به دلیل این نوع طراحی و گردش ازادانه هوا بین بدن شخص و سطح محصول شما می توانید از قابلیت ضدتعریقی کالا لذت ببرید. بر روی محصول یک دریچه باد استاندارد برای راه اندازی اسان کالا تعبیه گردیده است. بخش بالایی محصول در واقع یک بالش سرخود با خطوط مواج موازی به شمار رفته تا شما برای استراحت از یک محیط راحت و ایمن استفاده کنید.

جنس بدنه

توجه به جنس بدنه محصول در بخش تولید به دلیل رضایت مشتریان عزیز و افزایش کیفیت و طول عمر محصول حائز اهمیت می باشد. بخش اصلی این محصول از جنس وینیل ساخته شده که دارای ضخامتی بالغ بر ۰/۳۰ میلی متر است. این میزان ضخامت تاثیر مستقیمی بر توان تحمل کالا دارد. بخش کف محصول به دلیل ان که این قسمت تمام وزن وارده را متحمل شده و همواره در داخل ابی باقی مانده از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید از این محصول می توانید در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا به دلیل مرغوبیت جنس بدنه تغییرات شرایط جوی اب و هوا و تماس با دماهای مختلف اب تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. از سویی دیگر تابش مستقیم نور خورشید در فواصل طولانی بر روی سطح محصول اسیبی به بافت ان وارد نمیسازد. توجه داشته باشید به دلیل دوام بالای این جنس بدنه در صورت بروز اسیب های احتمالی بر اثر استفاده نادرست پوشش بدنه محصول تا حد بسیار زیادی قابلیت تعمیرات دارد.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته با طولی معادل ۲۱۶ سانتی متر و عرضی برابر ۱۲۴ سانتی متر است. ارتفاع ۱۵ سانتی متری  محصول موجب شده تا با وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به سطح این کالا تشک بادی روی اب کاملا شناور باقی بماند. این محصول به دلیل وزن بدنه ۲۲۸۰ گرمی خود به سهولت جا به جا شده و یک همراه مناسب برای استفاده در سفر است. توجه داشته باشید این وزن بدنه خللی در کیفیت محصول نداشته که کالا قادر است وزنی بالغ بر ۱۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای کاملا مسطحی پهن کنید. همانطور که گفته شد بر روی بدنه محصول یک دریچه باد تعبیه شده که شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد استاندارد مخصوص محصولات بادی و این دریچه محصول را در کمتر از ۳ دقیقه راه اندازی نمایید. برای مراقبت از محصول توجه داشته باشید وزنی بیش از توان تحمل به ساختار ان وارد نسازید. این محصول مخصوص اب های ارام طراحی شده پس از استفاده کالا در سطح دریا اجتناب کنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به ساختار محصول بپرهیزید. این محصول در راستای ارائه خدمات پس از فروش دارای ۴۸ ساعت مهلت تست و تعمیری بوده که از طریق نمایندگی مرکزی ارائه می شود. در صورت بروز اسیب های جدی بر اثر استفاده نادرست می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب طرح اناناس محصولی باکیفیت و زیبا با قیمتی مناسب بوده که برای استفاده یک نفره بزرگسال و دو نفره کودک طراحی شده است. برای خرید این کالای زیبا می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...