تشک بادی روی آب طرح اژدها

bestway 41105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
999,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح اژدها از جمله پرطرفدارترین محصولات کودک شرکت بست وی می باشد که با طرح زیبای خود نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب کرده است . رده ی سنی این تشک بادی 3 سال به بالا می باشد که حداکثر وزن قابل تحمل برای این محصول 45 کیلو گرم است که برای تشک های بادی کودکان مناسب است . در کنار این تشک بادی و در روی دست های اژدها دستگیره هایی وجود دارد که کودک می تواند توسط آن ها تعادل خود را بر روی آب حفظ کند .

وزن این محصول به همراه بسته بندی 1.30 کیلوگرم می باشد که به دلیل راحتی در حمل و نقل آن می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر ها و همچنین استفاده در استخرهای خانگی باشد . به همراه این محصول برچسب نگهدارنده نیز وجود دارد که در مواقع به وجود آمدن مشکل در این محصول می توانید مشکل را حل کرده و ادامه ی روز را بدون نگرانی سپری کنید . جنس این محصول پی وی سی دو لایه با ضخامت 0.22 میلی متر است که کیفیت قابل قبولی را برای محصولات کودک دارد . 


ویژگی های تشک بادی روی آب طرح اژدها

تشک های بادی روی آب دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که شاید با آن ها آشنا نباشید . از مهم ترین ویژگی تشک بادی روی آب طرح اژدها می توان به جنس بسیار عالی آن اشاره کرد که در برابر تمامی عوامل محیطی همچون سرما یا گرما ، رطوبت و یا نور خورشید مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و از آن مهم تر ضد حساسیت است ، بنابراین کودک شما حتی اگر پوست حساسی نیز دارد از این تشک بادی روی آب استفاده کند .

کودکان می توانند از تشک بادی روی آب طرح اژدها در بیشتر آب ها البته آب های کم عمق از آن استفاده کنند  البته استفاده از تشک بادی روی آب طرح اژدها در رودخانه ها و سد ها توصیه نمی شود . با توجه به ساختار بادی تشک بادی روی آب طرح اژدها شما می توانید تشک را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و حتی با خود به سفر ها ببرید ، بنابراین اگر به شمال کشور سفر می کنید و یا حتی با ماشین یا قطار و هر وسیله دیگری قصد سفر دارید ، باز هم میتوانید این تشک دوست داشتنی را با خود به همراه داشته باشید .

برند تولیدی تشک بادی روی آب طرح اژدها

در این بخش قصد داریم تا بهترین برند ها و پر فروش ترین برند های حال حاضر در زمینه تولید و فروش تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی را معرفی کنیم تا اینچنین بهتر بتوانید خرید خود را انجام دهید . از محبوب ترین برند های تولید کننده که البته مهم ترین رقبای یکدیگر نیز می باشند ، می توان به دو برند ، اینتکس و بست وی اشاره کرد .

جالب است بدانید که هر دو این برند ها آمریکایی هستند و سابقه کاری و فعالیت آن ها بیشتر از هر شرکت دیگری است ، به همین جهت نیز فروشگاه اینتکس اغلب محصولات بادی خود را از این دو برند انتخاب و موجود کرده است . تشک بادی روی آب طرح اژدها نیز ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که می تواند بیانگر اصالت و کیفیت بسیار خوب محصول باشد .

توصیه های مهم در استفاده و نگهداری از تشک بادی روی آب طرح اژدها

محصولات بادی همچون تشک بادی روی آب طرح اژدها که دارای ساختار بادی هستند ، زمانی که راه اندازی می شوند ، بدنه آن ها حساس تر شده و ممکن است در اثر برخورد جسم ها و اشیاء تیز آسیب ببیند ، به همین دلیل نیز بایستی از آن ها به خوبی استفاده و البته نگهداری شود . بنابراین شما والدین بایستی توصیه هایی را به کودکان خود کرده و آن ها را از امکان آسیب دیدن این محصولات بادی مطلع سازید .

به عنوان مثال نباید زمانی که تشک بادی روی آب طرح اژدها در خشکی است بر روی آن سوار شوند ، وجود سنگ ریزه ها بر روی زمین می تواند به تشک بادی روی آب طرح اژدها آسیب برساند . چنگ زدن ، پرتاب کردن ، پریدن بر روی تشک ، کشیدن و امثال این موارد می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی شود .

پنچرگیری تشک بادی روی آب طرح اژدها

در بخش قبلی به رعایت نکات مهم در نگهداری و استفاده از تشک بادی روی آب طرح اژدها اشاراتی شد ، با این وجود شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در کنار محصول قرار دارد ، در صورت آسیب دیدن آن ، نسبت به تعمیر کردن بخش آسیب دیده محصول بادی خود اقدام نمایید .

  • تشک بادی طرح اژدها بست وی
  • جنس بدنه : PVC دو لایه
  • ظرفیت : 1 نفر
  • وزن قابل تحمل : 45 کیلو گرم
  • رده ی سنی : بالای 3 سال
  • دارای دستگیره ی حفظ تعادل
  • کد کالا : bestway 41105

تشک بادی روی آب طرح اژدها بدون شک از جذاب ترین تشک های بادی روی آب شرکت بست وی می باشد که همانطورکه در تصویر مشاهده می کنید ، طراحی عروسکی دارد ، این محصولات بادی با توجه به اسمی که دارند می توانید کارایی آن ها را متوجه شوید ، این تشک ها که با عنوان شناور نیز شناخته می شوند ، برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند و می توانند یک نفر را بر روی خود به صورت شناور نگهداری کنند تا اینچنین به بازی و تفریحات آبی بپردازید .

تشک های بادی از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند که شاید هر محصولی بسته به نوع طراحی خود ، ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشد ، اگر تشک بادی روی آب طرح اژدها از نظر ظاهری مورد پسند شما واقع گردیده است ، برای راهنمایی های بیشتر و کسب اطلاعات کامل تر از محصول می توانید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب طرح اژدها

طراحی و تولید تشک بادی است که می تواند سبب تمایز آن با سایر تشک های بادی روی آب شود ، به طور کلی تشک های بادی به دو شکل تخت و یا شناور طراحی می شوند که مدل فوق در دسته تشک های شناور می باشد که سطحی صاف نداشته و بیشتر بایستی بر روی آن سوار شد . اما تشک های صاف بیشتر برای ریلکس کردن بر روی آب طراحی شده اند که می توانید مدل های گوناگونی از آن را در دسته بندی مربوطه مشاهده کنید . با توجه به ساختاری که این تشک داشته و آن را شبیه به اژدها های گذشته تاریخ کرده است ، این تشک را با عنوان تشک بادی روی آب طرح اژدها نامیده اند .

در خرید تشک بادی روی آب حتما به رده سنی و آستانه تحمل وزن محصولات توحه داشته باشید زیرا بر این اساس بایستی خرید خود را انجام دهید . به عنوان مثال تشک بادی روی آب طرح اژدها می تواند تا وزن 45 کیلوگرم را تحمل کند که با توجه به این وزن می توان گفت که کودکان و نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند ، بزرگسالان نیز در صورتی که سبک وزن هستند می توانند از تشک بادی داخل آب استفاده کنند ، زیرا وزن بالا می تواند موجب فرو رفتن تشک به داخل آب بشود . این تشک عروسکی نیز به مانند سایر تشک ها قابلیت راه اندازی داشته و می توانید به سادگی آن باد کرده و استفاده کنید .

جنس تشک بادی روی آب طرح اژدها

جنسی که شرکت اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب طرح اژدها استفاده کرده است ، از مواد بسیار خوبی به نام PVC می باشد که در واقع آن را با عنوان وینیل نیز می شناسیم ، بنابراین اگر در جستجو های خود در فروشگاه اینتکس با این دو نام برخوردید ، بدانید که هر دو آن ها یک جنس بوده و در واقع این جنس نوعی پلاستیک طبیعی با انعطاف پذیری بسیار بالاست که به خوبی می تواند در برابر فشار مقاوم باشد و نرمی و راحتی خاصی را داشته باشد ، سه عامل مهم یعنی انعطاف پذیر بودن پی وی سی به همراه ، ضد آب بودن و عدم حساسیت پوستی و سازگاری آن با محیط زیست ، سبب شده است تا این محصول بسیار مناسب برای تولید تشک بادی روی آب باشد . حتی از این جنس برای ساخت محصولات بادی دیگر همچون تشک بادی ، استخر بادی ، تخت بادی ، جکوزی بادی و .... استفاده شده است . 

راه اندازی تشک بادی روی آب طرح اژدها

برای راه اندازی تشک بادی روی آب طرح اژدها شاید بهتر باشد که از پمپ های باد استفاده کنید ، زیرا در این مواقع بهتر و ساده تر می توانید تشک بادی روی آب را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید و دیگر زمان زیادی را صرف راه اندازی محصول نکنید . شما می توانید با انواع پمپ های باد اینکار را انجام دهید و تنها چیزی که نیاز دارید ، مبدل یا سری سوزنی می باشد که بر روی پمپ نصب کرده تا بتوانید بهتر تشک را راه اندازی کنید . دریچه بادی که بر روی بدنه تشک قرار دارد ، به گونه ای طراحی شده است که در صورت رها شدن دریچه توسط پمپ یا دست ، باد سریع تخلیه نمیشود و شما اجازه دارید تا درب دریچه را محکم ببندید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...