تشک بادی روی آب طرح بادمجان

115529

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بادمجان یکی از جدید ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی شده است. طرح کلی این محصول دقیقا شبیه به بادمجان طراحی شده و در کناره ها ی آن قسمتی هایی برای قرار گیری پا ها درنظر گرفته شده است. ابتدا و انتهای محصول به صورت برآمده بوده که بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و میانه آن دارای فرورفتگی می باشد که نشیمنگاه محصول محسوب می شود. در قسمت جلویی آن دو عدد دستگیره تعبیه شده که با استفاده از آن تعادل شما به خوبی حفظ شده و نیز به منظور جابه جایی محصول نیز قابل استفاده می باشد. بدنه این تشک بادی از وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال از نرمی و راحتی قابل قبولی برخوردار می باشد. قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده که استحکام محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است و در حین جابجایی و استفاده دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. وزن این تشک بادی 0.5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا و کاربردی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس دریافت نمایید.

 تشک بادی روی آب طرح بادمجان می تواند ظاهری بامزه را داشته باشد و فضای جذاب را برای تفریحات آبی ایجاد کند ، به همین منظور نیز بسیار محبوب شده است و بسیاری از مشتریان خواهان تشک بادی روی آب طرح بادمجان بوده و فروشگاه اینتکس نیز به وفور این محصول را موجود می کند . شاید از نظر شما این تشک بادی روی آب برای کودکان طراحی و ساخته شده است ، ولی این محصول برای سنین بزرگسال ساخته شده است و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . بدین ترتیب نگران فرو رفتن این تشک به داخل آب نباشید . لایه های ضخیمی که برای ساخت تشک بادی روی آب طرح بادمجان استفاده شده است ، باعث افزایش دوام و استحکام محصول شده و می تواند در برابر آسیب ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و حتی وزن زیاد و فشرده شدن محصول نیز صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد . 

این تشک بادی قابل راه اندازی با انواع پمپ های باد می باشد ، برای همین بهتر است که برای راه اندازی سریع تر این محصولات ، از پمپ های باد دستی و یا پدالی استفاده کنید که هیچگونه نیازی به برق نداشته و در هر شرایطی قابلیت پمپاژ باد را دارند . همچنین این پمپ ها قدرت خوبی دارند و برای راه اندازی محصولات بادی بزرگی همچون تشک بادی روی آب طرح بادمجان مناسب هستند . طولی که تشک بادی روی آب طرح بادمجان اینتکس دارد به 170 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 70 سانتی متر است . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک به صورت تخت و صاف طراحی نشده است ، بلکه یک شناور استوانه ای شکل می باشد ، برای همین نیز ارتفاعی 90 سانتی متری دارد .

نوع تفریحی
 طول 170 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 0.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بادمجان از سری محصولات تفریحی بزرگسالان بوده که مناسب استفاده بر روی آب های آرام و استخر ها طراحی شده است. این محصول دارای طرحی فانتزی و رنگی جذاب بوده و دارای فضای کافی به منظور استفاده بزرگسالان می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همان طور که می دانید طراحی محصولات علاوه بر تاثیر گذاری بر روی شکل ظاهری و زیبایی محصول موردنظر بر نوع کارایی آن نیز بسیار موثر بوده و از مهم ترین ویژگی های قابل بررسی می باشد. طرح فانتزی این محصول شبیه به یک بادمجان بوده که طرحی نو و متفاوت برای بزرگسالان می باشد. قسمت میانی این محصول دارای اندکی فرورفتگی بوده که نشیمنگاه تشک‌بادی محسوب شده و برای استراحت محلی کاملا راحت می باشد. از برآمدگی قسمت پشتی این محصول می توان به عنوان یک تکیه گاه کوچک استفاده نمود و با استفاده از آن به استراحت پرداخت. در قسمت جلویی این محصول دو عدد دستگیره تعبیه شده است که تعادل شما را بیش از پیش افزایش داده و نیز به منظور سهولت در جابه‌جایی کاربرد خواهد داشت. در کناره های این محصول دو عدد محفظه کوچک بادی تعبیه شده که مناسب قرار گرفتن پاها در حین استفاده می باشد. به منظور استفاده از این محصول می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نمایید. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهمترین مواردی که می بایست مورد بررسی قرار گیرد جنس و کیفیت محصول مورد نظر می باشد زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر محصول موثر خواهد بود. شرکت بست وی به منظور جلوگیری نمودن از آسیب پذیری محصول، بدنه آن را از وینیل رنگی در نظر گرفته که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا در برابر آسیب دیدگی، از نرمی و راحتی قابل قبولی برخوردار بوده و در حین استراحت مانع از خستگی شما خواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر موارد حائز اهمیت در محصولات تفریحی می توان به دارا بودن ابعاد و وزن مناسب اشاره نمود. این تشک بادی با دارا بودن طولی معادل 170 سانتی متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر دارای فضای کافی به منظور استفاده بزرگسالان بوده و در عین حال دارای حجمی مناسب برای استفاده در استخر ها نیز می باشد. وزن آن نیز در حدود 500 گرم بوده که به سادگی می توان آن را حمل و جابجا نمود و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. به همین منظور می بایست از قرار دادن آن در برابر حرارت های بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید. 

 

جمع بندی

 

 تشک بادی روی آب طرح بادمجان محصولی با طراحی نو و متفاوت بوده که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردار می باشد. این محصول دارای وزن اندکی بوده و با تخلیه هوای داخل آن از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه، قابل استفاده در مسافرت های شما نیز می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه بزرگ اینتکس را دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...