تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس

58782eu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس شناور بادی طرح برگ اینتکس از دیگر محصولات تفریحی در آب بوده است که توسط شرکت نامدار و معروف اینتکس طراحی و ساخته شده می باشد که مناسب تمامی سنین خواهد بود . طراحی این محصول همانطور که از نام خود مشخص است به صورت برگ بوده که به رنگ سبز تیره می باشد و وزن آن 8.6 کیلو گرم است که به آسودگی قابل جمع و حمل کردن خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که طول کالا 213 ، عرض 142 و ارتفاع 20 سانتی متری را دارا بوده که نسبت به ابعاد خود ، مناسب تمامی سنین کودکان و بزرگسالان می باشد . لازم به ذکر است که جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و برای راه اندازی آن به آسودگی می توانید پمپ دستی و یا برقی را درون محفظه خود قرار داده تا در عرض سه الی 4 دقیقه کالای خود را به اسودگی باد و راه اندازی کرده تا از آن استفاده نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 8.6 کیلوگرم
 شرکت سازنده  اینتکس
 پمپ -
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس

یکی از محصولاتی که برای تمام سنین مناسب بوده و با استفاده از ان می توانند به راحتی بر روی اب دراز کشیده و به استراحت بپردازند و هم چنین از تفریح ابی خود لذت ببرند ، تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس می باشد. این محصول با بهره گیری از ظاهری فوق العاده زیبا و کیفیت عالی که از خود به نمایش گذاشته است به سرعت تبدیل به یک محصول پر فروش در بازار شد که ما هم سعی داریم تا برای افرادی که با این محصول اشنا نیستند در این مقاله به صورت کامل این تشک بادی روی اب را بررسی کنیم پس ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا می توان گفت که یکی از خاص ترین تشک های بادی روی اب که در این سال های اخیر به بازار عرضه شده است همین محصول می باشد. این کالا با بهره گیری از طرح برگ تولید شده است که قطعا بسیار خاص بوده و همین طراحی نیز باعث شده تا مشتریان زیادی با دیدن ان مجذوب این محصول شوند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که دقیقا این تشک با رنگ سبز ساخته شدهاست که کناره های ان هم با ظرافت های یک برگ تزئین شده و بهصورت تو خالی تولید و عرضه شده است. هم چنین در بخش بالایی این محصول هم بالای برگ و شاخه ان را می توانید به صورت زیبا و طبیعی مشاهده نمایید که از دیگر مزایای مهم طراحی این محصول به شمارمی رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش های مختلف این محصول به صورت شیاردار طراحی گردیده است که همین عامل هم سبب شده تا در هنگام دراز کشیدن بر روی این محصول نرمی و راحتی را احساس کرده و هم چنین حس خوبی را بر روی این تشک تجربه نمایید.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت مهم این محصول پس از طراحی جذاب این کالا به جنس بدنه این محصول تعلق می گیرد که یکی از با کیفیت ترین جنس ها را به خود اختصاص داده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تمامی بخش های این محصول از نوع وینیل تولید و عرضه شده است که سبب شده تا هم ضخامت مناسبی داشته باشد و هم به راحتی دچار اسیب نشود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کالا به صورت ضد تعریق و شیاردار طراحی گردیده که این عامل هم در مقاومت و کیفیت بالای این محصول بی تاثیر نمی باشد.

ابعاد و وزن

این کالا دارای وزن 8.6 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با دیگر تشک های بادی روی اب مقداری سنگین وزن تر خواهد بود. البته این سنگینی وزن برای افراد سنگین وزن هم مناسب می باشد زیرا باعث شده تا تحمل وزن این محصول افزایش یابد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در طول 213 سانتی متر ، عرض 142 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 20 سانتی متر روانه بازار شده است که برای تمام سنین و همین طور افراد بزرگسال نیز مناسب و ایده ال خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

دیگر ویژگی خوب این محصول هم راه اندازی ساده و اسان این کالا خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای چند عدد محفظه باد بر روی خود می باشد که باد کردن این کالا با استفاده از ان ها صورت خواهد گرفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای پمپ باد نیست و همین عامل هم یکی دیگر از معایب این محصول به شمار می رود. شما نیز پس از خرید پمپ باد به صورت جداگانه به راحتی هر چه تمام تر و در مدت زمان کوتاهی می توانید این تشک بادی روی اب را باد کرده و از ان استفاده کنید. مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان است که با مطالعه دفترچه راهنما تمامی دستورالعمل های مراقبتی را می توانید به صورت کامل مطالعه کرده و فرا بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح برگ اینتکس یک محصول کامل دارای دستگیره حمل و نقل است که برای تمام سنین مناسب بوده و با دارا بودن برچسب تعمیرات نیز می توانید به راحتی در صورت اسیب دیدن ان را ترمیم کنید. این محصول هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...