تشک بادی روی آب طرح بستنی

intex 58757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب صورتی طرح بستنی قیفی از سری تشک های بادی جدید شرکت اینتکس در سال 2018 می باشد که با توجه به طراحی زیبا و دوست داشتنی که داارد می تواند تمامی نیاز های شما را از یک تشک بادی برای استفاده روی آب برطرف کند. قسمت اصلی بدنه از دو بخش تشکیل شده است. بخش بالایی دارای لایه های صورتی رنگ ملایم به همراه دانه های رنگی بر روی آن در کنار قیف قهوه ای پایینی می باشد که هر دو از رنگ بندی خوبی بهره می برند و بدون شک نظر شما را به سوی خود جلب خواهند کرد. قسمت پشتی کمی رنگ های تیره تری دارد و بر روی قیف روی بدنه نوشته ها و توضیحات شرکت اینتکس درج شده است. جنس بدنه این محصول فوق العاده بوده و از وینیل هایی با ضخامت 0.30 میلی متر بهره می برند که در محصولات رده بالا از این لایه ها استفاده می شود. همچنین با توجه به تحمل وزن بالای این محصول و کیفیت خوب می توان آن را سالها بدون هیچ مشکلی به همراه داشت تا در سفر های تابستانی از آن استفاده کنید.

 نوع تفریحی
 طول 224 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1600 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب صورتی طرح بستنی قیفی

تشک بادی روی آب صورتی طرح بستنی قیفی محصولی دیگر از کارخانه بزرگ اینتکس برای فصول گرم سال و تجربه یک تفریح ابی مهیج می باشد. طراحی بدنه این تشک بادی روی آب کاملا استثنایی بوده و کیفیت بدنه بسیار بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و خرید تشک بادی روی آب کاملا زیبا توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری تشک بادی روی آب

این گروه از محصولات تفریحی در حال حاضر با تنوع بالا و اغلب با ظاهری فانتزی و منحصر به فرد تولید می شوند. به همین دلیل اغلب افراد در نگاه اول برای خرید این محصولات جذب ظاهر شیک آن می شوند. از طرفی تشک بادی روی آب قرار است بر روی سطح اب های آرام برای زمان طولانی شناور باقی بماند. پس نیاز به تولید بدنه بر اساس استاندارد داشته تا ایمنی و سلامت افراد را تضمین کند. شرکت بزرگ اینتکس با اتکا به این موارد تشک بادی روی آب صورتی طرح بستنی را برای خرید به شما معرفی می کند. این محصول ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که رویه آن کاملا سطحی مواج دارد. این سطح مواج با ایجاد امکان گرد آزادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان استفاده جلوگیری می کند. بدنه محصول از دو بخش تشکیل می شود. بخش انتهای آن همرنگ نان بستنی با خطوط مواج موازی بوده و بخش بالایی آن نیم دایره با رنگی صورتی می باشد. سطح مواج بخش بالایی محلی به عنوان بالش بادی سرخود برای راحتی شما مهیا کرده است.

کیفیت و جنس بدنه تشک بادی روی آب

این گروه از محصولات نیاز به کیفیت بالا و طول عمر زیادی داشته تا بتواند ایمنی مصرف کننده را تضمین کند. بر همین اساس رویه این تشک بادی روی اب را از نوع وینیل تولید کرده اند. بخش کف محصول وزن بالایی را بر روی خود تحمل کرده و با دماهای مختلف آب همواره در تماس است. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید شده است. این نوع جنس بدنه را می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف با هر دمای ابی و حتی در مقابل نور مستقیم خورشید با آسودگی خاطر استفاده کنید.

ابعاد و وزن تشک بادی روی آب

این محصول گزینه مناسبی برای استفاده در زمان سفر به حساب می آید. زیرا وزن بدنه آن تنها 1600 گرم بوده و برای شما مشکلی در زمان جا به جایی ایجاد نخواهد کرد. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول از طولی برابر 224 سانتی متر و با عرضی معادل 107 سانتی متر تشکیل شده که تنها 25 سانتی متر ارتفاع دارد. بدنه تشک بادی روی آب مقاوم بوده و قابلیت تحمل 80 کیلوگرم را بر روی خود داشته که کاملا استاندارد است.

راه اندازی و روش های مراقبت از تشک بادی روی آب

این محصول بادی نیز مانند نمونه های مشابه در زمانی کوتاه برای استفاده شما آماده خواهد بود. برای استفاده از محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول به راحتی آن را باد نمایید. این تشک بادی روی آب طول عمر بالایی داشته و برای حفظ آن تنها کافی ست از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین وزنی بیش از 80 کیلوگرم به بدنه وارد نساخته تا سال ها از داشتن این تشک بادی روی آب لذت ببرید.

خرید تشک بادی روی اب

تشک بادی روی آب صورتی طرح بستنی محصولی از برند محبوب اینتکس بوده به همین دلیل برای خرید آن تنها کافی ست به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...