تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای

Intex 58751

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای یکی از تشک های بادی روی آب جدید و دوست داشتنی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول با دارا بودن طراحی جذاب و بروز پس از مدل رنگی سال گذشته با بهبود هایی در طراحی تولید شده است. بخش اصلی بدنه قرمز رنگ بوده و دانه های مشکی مشابه هندوانه دارد، قسمت زیرین آن نیز با شبیه سازی پوست هندوانه دارای رنگ بندی سبز و سفید می باشد. چوب بستنی نیز قهوه ای رنگ می باشد. متاسفانه طراحی این تشک به صورت یک رو بوده و قسمت دیگر آن سفید می باشد. جنس بدنه در تمامی قسمت ها از وینیل با ضخامت 0.28 میلی متر تشکیل شده که با توجه به طول 191 و عرض 76 سانتی متری و پرس های حرارتی و چسبی مستحکم بدنه فشار را به خوبی تحمل می کند و می تواند سالها در کنار شما باشد. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید. لازم به ذکر است که با توجه به ابعاد بسته بندی کوچک می توانید تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای را به سادگی حمل کرده و با صرف مدت زمان کوتاهی پس از باد کردن استفاده کنید. 

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 76 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1110 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای از نمونه تشک های بادی روی آب زیبا و دوست داشتنی است که با طراحی خاص تولید شده و به همین جهت به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کرده است ، این محصول که توسط شرکت اینتکس تولید شده همچنین کیفیت و مقاومت بالایی دارد ، استفاده از این محصول در استخر ها می تواند تفریحات آبی شما را لذت بخش تر کند . شما عزیزان می توانید با استفاده از این محصول بر روی آب شناور مانده و استراحت کنید ، این تشک بادی را حتی می توانید بر روی زمین و در کنار استخر نیز استفاده کنید ، اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیت های آن آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که اشاره شد طراحی و آرگونومی ساخت این محصول بسیار عالی و مهندسی است ، از نظر طراحی ، این تشک بادی روی آب به صورت بستنی چوبی طراحی شده است که با رنگ آمیزی هندوانه ای مزین شده است ، این نوع طراحی باعث شده تا محصول کاملا جذاب و دوست داشتنی شود به طوریکه استفاده از آن بتواند محیط اطراف را شاداب تر و دوست داشتنی تر کند . اما جدا از طراحی زیبای محصول آرگونومی ساخت آن نیز فوق العاده است ، این تشک روی آب به گونه ای طراحی شده است که کمتر تعادلش بهم می ریزد و می تواند به خوبی در برابر ضربه و وزن های بالا مقاومت کند و به داخل آب فرو نرود . از دیگر مزیت های این محصول می توان به رویه مواج آن اشاره کرد ، این نوع رویه باعث می شود تا انعطاف پذیری تشک بادی روی آب چندین برابر شود .

جنس بدنه

اینتکس همواره سعی کرده است تا با استفاده از اجناس مرغوب تشک های بادی خود را تولید کند ، به همین دلیل نیز از وینیل برای ساخت این تشک بادی طرح بستنی هندوانه ای استفاده کرده است ، این جنس در برابر آب و دماهای مختلف و همچنین نور آفتاب مقاوم است ، از آن جا هم که از مواد غیر سمی ساخته شده است هیچ ضرری برای فرد و پوست آن ندارد . ضخامت لایه های استفاده شده وینیل در این محصول به 0.28 میلی متر می رسد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک های بادی ممکن است از نظر ابعاد متفاوت باشند بنابراین بایستی در هنگام خرید تشک بادی روی آب خود به اندازه محصول دقت کنید . این محصول در اندازه ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر ) ساخته شده است و برای تمامی سنین قابل استفاده است ، اما استفاده از این تشک بادی روی آب دارای محدودیت وزنی است ، چرا که تشک بادی فوق می تواند تا وزن 80 کیلوگرم را تحمل کند و اگر وزن فردی از آن بیشتر باشد ممکن است تشک بادی روی آب عملکرد خوبی نداشته باشد و به داخل آب فرو برود . این محصول کاملا سفری است چرا که وزن آن تنها 1 کیلوگرم است و حجم بسته بندی آن نیز بسیار کوچک است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تشک بادی روی آب به سهولت امکان پذیر است ، در قسمتی از بدنه محصول دریچه ورودی هوا قرار دارد که می توانید با استفاده از پمپ های باد محصول را به سرعت باد کنید ، برای پر شدن محفظه و بدنه تشک بادی بهتر است آن را به طور کامل پهن کنید و در هنگام باد شدن آن را تحت فشار قرار ندهید . برای مراقبت هر چه بهتر از محصول بهتر است که از ضربه زدن با اجسام تیز خودداری کنید ، در صورت استفاده از تشک بادی بر روی زمین حد الامکان از یک زیر انداز استفاده کنید . این محصول به مانند دیگر محصولات بادی قابل تعمیر است در همین جهت بسته تعمیراتی در کنار محصول برای خریدار ارسال می شود تا در صورت بروز آسیب در بدنه تشک ، فرد بتواند به راحتی محصول خود را ترمیم کند .

سخن پایانی

تشک بادی روی آب طرح بستنی هندوانه ای همانطور که گفته شد یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی برند اینتکس است که از استحکام بالایی برخوردار است که برای تمامی سنین طراحی شده و می تواند افراد زیر 80 کیلوگرم را بر روی آب شناور نگه دارد و بستر مناسب را برای تفریحات آبی ، ریلکس کردن و حمام افتاب فراهم کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...