تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

bestway 43161

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی از سری تشک های بادی روی آب با طراحی جالب و مدرن می باشد که توسط برند بست وی طراحی و تولید شده است . این تشک بادی روی اب برای سنین بالای 12 سال در نظر گرفته شده است که آستانه تحمل وزن آن 90 کیلوگرم می باشد ، بدین ترتیب می توان گفت بیشتر بزرگسالان بدون هیچ مشکلی می توانند از تشک بادی روی آب فوق استفاده کنند .

این تشک بادی روی آب با طراحی بستنی یخی تولید شده و آرگونومی سطح آن به صورت مواج می باشد تا بدین ترتیب افراد بتوانند سطح نرم تر و انعطاف پذیر تری را حتی در هنگام استفاده در خشکی نیز داشته باشند . این تشک بادی روی آب ، تعادل بسیار خوبی را بر روی آب دارد و مساحت آن ایده آل برای تمامی افراد می باشد .

بست وی برای ساخت محصول فوق از pvc  استفاده کرده است که ضخامت لایه های آن به 0.21 میلی متر می رسد . سایر ویژگی ها و مشخصات محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است . شما می توانید محصول خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری از دفتر اصلی فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

ویژگی های تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی می توان به داشتن ابعاد بزرگ و شناوری بسیار خوب محصول اشاره کرد که تولیدی بست وی با بهترین طراحانی که به کار گرفته است ، این محصول را تولید و روانه بازار کرده است . بست وی از موفق ترین برند های تولیدی محصولات بادی در دنیا و رقیب اصلی برند اینتکس می باشد که در واقع برند آمریکایی به شمار می رود و از تولید کنندگان مطرح در این زمینه است .

از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد . جابجایی و حمل آسان نیز از سایر ویژگی های آن است . وزن این تشک تنها 1 کیلو و 100 گرم می باشد . البته در ادامه این مطلب و در بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول پر فروش و جذاب آشنا خواهید شد . 

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

در بدنه تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی دریچه باد قرار داده شده است که می توانید از طریق این دریچه ها که با چشم نیز به راحتی می توانید آن را پیدا کنید ، تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . با توجه به ساختار دریچه بادی که برای تولید تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی استفاده شده است ، زمانی که درب دریچه نیز باز بماند ، تخلیه باد روند کندی را داشته و این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا حتی اگر دریچه باز باشد ، آب به داخل تشک بادی نرفته و همچنین باد به سرعت تخلیه نشود تا اینچنین فرصت داشته باشید تا به لبه استخر یا ساحل برگردید .

اگر قصد استفاده از پمپ باد برای راه اندازی تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی را دارید نیز می بایست از سری سوزنی استفاده کنید که البته بیشتر پمپ های بادی که توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسد متناسب با محصولات بادی بوده و کاملا استاندارد و مناسب برای راه اندازی تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی خواهند بود .

مراقبت و نگهداری و پنچرگیری تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی برای استفاده در آب طراحی شده است ، بنابراین توصیه می شود که از آن در خشکی استفاده نکنید . البته استفاده از آن بر روی سرامیک تمیز اشکالی ندارد ، اما اگر در سواحل از تشک استفاده می کنید ، بدانید که شن ، سنگ ریزه ، زمین آسفالت و سطوح زبر و یا باقی مانده اجسام تیز و برنده می تواند در برخورد با بدنه تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی به آن آسیب وارد کند .

توجه داشته باشید که این محصول برای استفاده یک نفره طراحی شده است و می تواند وزن 90 کیلوگرم را تحمل کند که باید به این نکته نیز توجه داشته باشید . از قابلیت های دیگر تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی می توان به امکان پنچرگیری این محصولات با استفاده از برچسب تعمیراتی اشاره کرد .

 نوع تفریحی
 طول 185 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc
 ضخامت وینیل 0.21
 جنس بخش کناری pvc
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.1 کیلو گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی دارای طراحی بسیار جالبی است که این طراحی شبیه به یک بستنی یخی می باشد و اینچنین تشک بادی جذاب و دوست داشتنی شده است . به طور حتم دیدن یک تشک بادی که شبیه به یک بستنی یخی در روی آب و در استخر ها می تواند جلوه ای زیبا و دوست داشتنی را به محیط بخشیده و علاوه بر آب ، وسیله ای بسیار کاربردی و هیجان انگیز برای بازی های شاد و دوست داشتنی آبی برای شما باشد ، شما می توانید بر روی این تشک بادی روی آب دراز کشیده و از ریلکس کردن و شناور ماندن بر وی آب نهایت لذت را ببرید و یا به بازی ها و تفریحات بپردازید و در تلاطم آب ، تفریح کنید . تنوع در تشک های بادی بسیار بالاست و این ویژگی خوبی که فروشگاه اینتکس برای مشتریان خود ایجاد کرده است می تواند به شما مشتریان عزیز کمک کند تا بهتر و راحت تر مدل مد نظر خود را بیابید . در این بخش نیز قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم و به بررسی تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی بپردازیم تا با این محصول کاملا آشنا شوید .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

تشک های بادی روی آب برای رده سنی مختلفی تولید شده اند که بایستی به این نکته مهم توجه داشته باشید ، لذا برخی ممکن است با عدم توجه به این موارد مهم ، تشک را خریداری کرده اند و برای آن ها مناسب نبوده است . تشک های بادی برای رده سنی مختلفی تولید شده است که بایستی به رده سنی اهمیت داده شود ، لذا تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی با توجه به اینکه می تواند وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند و ابعاد بزرگی که دارد ، مناسب برای تمامی سنین به ویژه بزرگسالان خواهد بود ، البته کودکان سنین پایین نباید از این محصولات به خصوص در عمق های بالاتر استفاده کنند . 

ساخت و طراحی تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

با توجه به تصاویری که از محصول در بالا قرار داده شده است ، شما می توانید به نوع طراحی ظاهری این تشک پی ببرید که شبیه به بستنی یخی میوه ای می باشد که با رنگ های زیبا مزین شده است و طرح چوبی آن ، جلوه واقعی و زیباتری را به تشک بادی روی آب بخشیده است . از ویژگی های ساختاری و طراحی این تشک می توان به داشتن رویه مواج در آن اشاره کرد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، رویه مواج یا همان رویه برجسته ای است که بیشتر به دلیل انعطاف پذیر تر شدن تشک بادی روی آب استفاده شده است تا افراد در هنگام استفاده احساس راحتی داشته باشند . چرا که در هنگام استفاده و دراز کشیدن می تواند فرم بدن را به خود گرفته و از وارد شدن فشار به بدن جلوگیری کرده و تا اینچنین بتوانید بیشتر از تشک استفاده کنید و بر روی آب ریلکس و استراحت نمایید .

جنس تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی

علاوه بر نوع طراحی محصول مورد نظر ، جنس و کیفیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . زیرا محصولی هرچند زیبا ولی فاقد کیفیت مطلوب ، از کارایی قابل قبولی برخوردار نخواهد بود . به همین منظور شرکت بست وی بدنه ی آن را ار جنس پی وی سی رنگی در نظر گرفته که علاوه بر زیبایی ، از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و در عین حال از نرمی و راحتی قابل قبولی را داشته و می تواند راحتی را به دنبال داشته باشد . همچنین به منظور افزایش کیفیت و طول عمر آن ، قسمت زیرین این تشک بادی از پی وی سی دولایه درنظر گرفته شده است که به سادگی دچار آسیب پذیری نخواهد شد .

از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی که شاید بسیاری از شما با آن آشناییتی نداشته باشید می توان به ضد آب بودن آن و همچنین مقاومت در برابر نور آفتاب و دماهای مختلف آب و هوایی اشاره کرد که طول عمر بالایی را می توان از این جهت برای تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی متصور بود . همچنین جنس استفاده شده در ساخت تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی بست وی سبب ضد حساسیت آن شده است تا پوست شما دچار حساسیت نشود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...