تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی

intex 58781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی از جمله تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند اینتکس به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای ظاهری فانتزی و زیبا می باشد که از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند . جنس بدنه این تشک بادی روی آب از نوع وینیل طرح چرم می باشد که در بخش کف آن نیز به منظور بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن با توجه به استحکام بالایی که برای بدنه این محصول در نظر گرفته شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت استفاده ای که دارد بسیار ایده آل است . این تشک بادی روی آب دارای دو عدد دستگیره در بخش های کناری خود می باشد که با استفاده از آن ها می توانید در جهت حفظ تعادل خود عمل نمایید . این تشک بادی دارای وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های آب است . تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آب های آرام همانند استخرهای شخصی باشد . این تشک بادی روی آب با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع گرد
 طول 173 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 ضخامت بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل طرح چرم دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای طناب نجات
 دارای دو عدد دستگیره نگهدارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی از سری محصولات فانتزی برند اینتکس می باشد که در دسته بندی محصولات بادی روی آب قرار گرفته است . این محصول دارای رویه ای نرم و مقاوم از جنس وینیل طرح چرم می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرم و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی روی آب راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این تشک بادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و در شکل ظاهری آن از طرح فانتزی توت فرنگی استفاده شده است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است و از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . رنگ بدنه این تشک بادی قرمز می باشد که در بخش بالای آن از رنگ سبز استفاده شده است و زیبایی خاصی را به این محصول داده است . در بخش های کناری این تشک بادی دو عدد دستگیره در جهت حفظ تعادل وجود دارد که کمک شایانی به شما در هنگام استفاده در روی آب می کند . لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در هنگام بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع بخش آسیب دیده استفاده نمایید . همچنین راه اندازی این محصول توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا برقی امکان پذیر است .

جنس بدنه :

جنس بدنه از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . جنس بدنه این تشک بادی روی آب از نوع وینیل طرح چرم می باشد که از خصوصیت های آن می توان به کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل اشاره کرد . همچنین در تست های انجام شده بر روی تشک بادی ، این محصول مقاومت بسیار بالایی را در برابر ساییدگی نیز از خود به نمایش گذاشته است . برند اینتکس با توجه به سابقه بالایی که در زمینه تولید محصولات بادی دارد ، با توجه به ماهیت مهم استفاده از این محصول بر روی آب در بخش کف آن نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی روی آب به مشخصات ( طول : 173 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 27 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای یک نفر فراهم می آورد . لازم به ذکر است که این ابعاد ، حالت باد شده تشک می باشد و این محصول در حالتی که خالی از باد است حجم بسیار کوچکی را اشغال می کند . وزن این تشک بادی برابر با 3 کیلو گرم می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید تشک های بادی روی آب باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای این تشک بادی دارد .

جمع بندی :

این محصول یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تشک های بادی روی آب در سال 2019 می باشد که توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس بدنه تشکیل دهنده این تشک بادی از وینیل طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که قابلیت تحمل وزن این تشک بادی را به 150 کیلو گرم افزایش داده است . وزن این تشک بادی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها باشد . تشک بادی روی آب طرح توت فرنگی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...